Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: yesyes op aug 14, 2009, 17:02:11
Dat is niet waar, ik ben 2x bij JUVE geweest  1x bij Ac Milan en 1x bij samp en alle keren werd er streng gecontroleerd

ik zal in september eens gaan kijken hoe streng ze zijn, regels zijn er om te ontduiken tenslotte
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op aug 14, 2009, 19:20:26
ik zal in september eens gaan kijken hoe streng ze zijn, regels zijn er om te ontduiken tenslotte

Hoho, Italianen houden zich altijd aan de regels.

Tijdens mijn bezoekje aan Italie, een maand na de gebeurtenissen in Catania, waren ze in Turijn zeer precies aan het controleren. Hoe het een dag eerder in Genua ging weet ik echter niet meer.

spons

In ieder geval op het programma gezet :

15/09  Juventus - Bordeaux
16/09  Inter Milan - Barcelona
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op aug 28, 2009, 11:20:22
In ieder geval op het programma gezet :

15/09  Juventus - Bordeaux
16/09  Inter Milan - Barcelona

Toch gaat het je lukken.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Stadionhopper op aug 28, 2009, 11:46:13
Toch gaat het je lukken.

daar ben ik wel van overtuigt en jij blijkbaar ook
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: spons op aug 28, 2009, 11:20:22
In ieder geval op het programma gezet :

15/09  Juventus - Bordeaux
16/09  Inter Milan - Barcelona

17/09  Genua - Slavia Praag
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Wouter

Citaat van: spons op aug 28, 2009, 11:20:22
In ieder geval op het programma gezet :

15/09  Juventus - Bordeaux
16/09  Inter Milan - Barcelona

Ik heb ook zeer veel interesse in deze wedstrijden. Ga normaal gezien straks vluchten boeken richting Turijn.

Zou het mogelijk zijn om gewoon aan de loketten kaartjes te kopen? Of vroeger tijdens de dag van de wedstrijd.
Ik weet dat het stadion van Juventus bij groepswedstrijden in de Champions League meestal niet is uitverkocht (zeker als het niet tegen topploegen is).
Hoe zit dit juist met die identificatiegegevens?
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Voetbalhopper

Citaat van: Wouter op aug 30, 2009, 15:37:00
Ik heb ook zeer veel interesse in deze wedstrijden. Ga normaal gezien straks vluchten boeken richting Turijn.

Zou het mogelijk zijn om gewoon aan de loketten kaartjes te kopen? Of vroeger tijdens de dag van de wedstrijd.
Ik weet dat het stadion van Juventus bij groepswedstrijden in de Champions League meestal niet is uitverkocht (zeker als het niet tegen topploegen is).
Hoe zit dit juist met die identificatiegegevens?

Als juve voor de serie A speelt en het niet uitverkocht is worden er kaarten aan de kassa`s verkocht. Het beste (vind ik) via internet bestellen dan liggen de kaarten bij het stadion klaar. Of een paar dagen van te voren bij een ticketbox de kaartjes kopen.

En wat betreft de identificatie.... dat gaat daar vrij streng de kaarten moeten op naam staan.

Wouter

Citaat van: yesyes op aug 30, 2009, 20:24:51
Als juve voor de serie A speelt en het niet uitverkocht is worden er kaarten aan de kassa`s verkocht. Het beste (vind ik) via internet bestellen dan liggen de kaarten bij het stadion klaar. Of een paar dagen van te voren bij een ticketbox de kaartjes kopen.

En wat betreft de identificatie.... dat gaat daar vrij streng de kaarten moeten op naam staan.

En zou ik dan voor de CL-wedstrijd Juve-Bordeaux 3 kaartjes kunnen bestellen via internet? En via listicket dan?

Vluchten en hotel zijn geboekt. Net iets minder dan 80euro per persoon. Dinsdagmorgen vertrekken, donderdagmorgen terug naar huis samen met mijn broer en zus. Het wordt onze verste groundhoptrip tot nu toe. Op hoop van zegen...
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Voetbalhopper

Citaat van: Wouter op aug 30, 2009, 20:54:02
En zou ik dan voor de CL-wedstrijd Juve-Bordeaux 3 kaartjes kunnen bestellen via internet? En via listicket dan?

Vluchten en hotel zijn geboekt. Net iets minder dan 80euro per persoon. Dinsdagmorgen vertrekken, donderdagmorgen terug naar huis samen met mijn broer en zus. Het wordt onze verste groundhoptrip tot nu toe. Op hoop van zegen...

Vis listicket idd, ongeveer een week van te voren zijn ze te bestellen.

Vlieg je met ryanair vanaf brussel? ik zag je daar heen en terug maar 10 € betaalde.

Enne wat is de reden dat je naar juve-bordeaux gaat ? fan van juve ?

Wouter

Citaat van: yesyes op aug 30, 2009, 21:00:26
Vis listicket idd, ongeveer een week van te voren zijn ze te bestellen.

Vlieg je met ryanair vanaf brussel? ik zag je daar heen en terug maar 10 € betaalde.

Enne wat is de reden dat je naar juve-bordeaux gaat ? fan van juve ?

Yep met ryanair vanaf Brussel (dus eigenlijk Charleroi), idd voor 10 euro per persoon h/t. Maar dan nog wel 10 verrekeningskosten per persoon die er uiteindelijk bijkwamen en 20 voor 1 koffer die we inchecken.

Niet echt fan van Juve, heb er wel meer sympathie voor dan bv Inter of Milan. We wilden eigenlijk gewoon nog graag een paar dagen weg na onze herexamens en dit combineren met een voetbalwedstrijd. Was al een paar dagen aan het zoeken. Eerst had ik Lille-Valencia in mn hoofd, maar door de goedkope vluchten was Juventus dus zeer interessant. Nu dus hopen op kaartjes.

Was ook nog even aan het denken om naar Milaan te sporen voor de wedstrijd Inter-Barcelona maar dit zal moeilijk haalbaar worden...
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Wouter

Zou het de moeite lonen om Juventus Member te worden? Dit kost 12 euro en gaat ook als buitenlander. Hierdoor zou je voorrang krijgen bij de ticketverkoop.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

spons

Citaat van: Wouter op aug 30, 2009, 21:08:14

Was ook nog even aan het denken om naar Milaan te sporen voor de wedstrijd Inter-Barcelona maar dit zal moeilijk haalbaar worden...

wat is het probleem ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Wouter

#58
Citaat van: spons op aug 31, 2009, 08:39:36
wat is het probleem ?

Het probleem is dat ik donderdagmorgen al vroeg terug het vliegtuig moet nemen. Of zouden we na de wedstrijd nog terug in Turijn kunnen geraken met de trein?

Hoe ga jij dit allemaal doen? Zullen de kaarten voor Inter-Barca ook online te koop zijn?
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

spons

Citaat van: Wouter op aug 31, 2009, 08:54:28
Het probleem is dat ik donderdagmorgen al vroeg terug het vliegtuig moet nemen. Of zouden we na de wedstrijd nog terug in Turijn kunnen geraken met de trein?

Hoe ga jij dit allemaal doen? Zullen de kaarten voor Inter-Barca ook online te koop zijn?

Ik denk dat er na afloop van de wedstrijd nog wel treinen naar Turijn gaan, ik heb een hotel aan het como-meer en voor heel de week een auto gehuurd ( slechts 150 euro ) dus dat is makkelijk.

weet niet of er on-line verkoop is voor Inter - Barca, is op dit moment nog niets van bekend
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen