Hoofdmenu

Amateurcomplexen

Gestart door Joost, jun 30, 2008, 23:06:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: KRCM1904 op okt 14, 2014, 22:25:53
Wat mij opvalt in Nederland, is dat bij veel voetbalvelden van amateurcomplexen reclameborden staan van Ajax, Feyenoord, ...
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de achterliggende rede ...   Ik vermoedde één of andere samenwerking, maar dan zou je toch verwachten dat het met één grote club is.  Ik denk dat ik al wel amateurcomplexen bezocht heb, waar zowel een reclamebord van Ajax als Feyenoord hangt.  Persoonlijk vind ik dat niet echt kunnen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Dit geeft wat meer informatie:http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/1653/feyenoord-heropent-inschrijving-voor-amateurverenigingen.html

FC_Emmen

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 14, 2014, 22:30:08
Vaak zijn het vriendengroepen die zo'n bord kopen en als sponsor ophangen. Dus een groepje ajaxfans of Feyenoordfans die bij zo'n club voetballen...
Persoonlijk hou ik er ook niet van. Zo hangt er bijvoorbeeld bij HVV Hengelo een bord van Feyenoord terwijl 90 procent daar voor FC Twente is.
Ik zag zelf ergens een keer een bord van Blackburn Rovers...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Thijs

Ik heb mij hier enkele weken geleden over verbaasd bij FC Zutphen. Daar hingen borden van Ajax, Feyenoord, Vitesse, De Graafschap en volgens mij nog een of twee andere clubs om het hoofdveld. Hebben ze dan veel vriendengroepen daar, veel 'samenwerkingsverbanden' of hoe moet ik dit dan voor mij zien?

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Sebastiaan_W

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 14, 2014, 22:30:08
Vaak zijn het vriendengroepen die zo'n bord kopen en als sponsor ophangen. Dus een groepje ajaxfans of Feyenoordfans die bij zo'n club voetballen...
Persoonlijk hou ik er ook niet van. Zo hangt er bijvoorbeeld bij HVV Hengelo een bord van Feyenoord terwijl 90 procent daar voor FC Twente is.

Bij vv Heino hingen borden van Ajax en Feyenoord. Beide gesponsord door vriendengroepen die lid zijn van deze club.

Han

Beelden van het sportpark van ZAC in Zwolle aan de Oude Veerallee.





















Strangely Devoted or Mentally Disturbed