Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Van pogo tot popo

Londen mooie combi's mogelijk. 3 wedstrijden is mogelijk. Zaterdag 13:30, 18:30 en zondag.
Ook mooie combi's rondom Liverpool mogelijk. Tranmere evt, Everton, United, City, Newcastle.

FCT1980

Newcastle is best een eindje van Liverpool hoor.
En Manchester is niet heel ver maar een wedstrijd in Liverpool en Manchester op één dag wordt denk ik toch lastig.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

Verkijk je niet op de afstanden in Engeland. In vergelijking met Duitsland lijkt het allemaal een stuk compacter maar in Engeland zijn er alleen in Noord-Zuid-richting fatsoenlijke snelwegen (waar je nog steeds niet harder dan 70 mph = 113 km/u) mag. Oost-westverbindingen zijn er weinig (qua snelweg alleen Manchester-Leeds en ten zuiden van Birmingham. De rest is kronkelig, bergachtig, tweebaans en vol met rotondes. Opschieten doet het dus niet.

Voorbeeldje:

geen snelweg:
Manchester-Sheffield: 38 mijl (61 km) 77 min = 48 km/h

wel snelweg:
Manchester-Blackpool: 50 mijl (80 km) 63 min = 76 km/h

Autobahn:
Hamburg-Lübeck: 68 km, 45 min = 91 km/h
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Arjen

Citaat van: Van pogo tot popo op dec 13, 2018, 12:12:51
Londen mooie combi's mogelijk. 3 wedstrijden is mogelijk. Zaterdag 13:30, 18:30 en zondag.
Ook mooie combi's rondom Liverpool mogelijk. Tranmere evt, Everton, United, City, Newcastle.
Als Blackpool doorgaat is de combi Burnley, Blackpool en Preston ook goed te doen.

Van pogo tot popo

#169
Citaat van: FCT1980 op dec 13, 2018, 21:34:43
Newcastle is best een eindje van Liverpool hoor.
En Manchester is niet heel ver maar een wedstrijd in Liverpool en Manchester op één dag wordt denk ik toch lastig.

Eens. De combi rondom Liverpool bedoelde ik tranmare of southport op vrijdag, Everton op zaterdag en City op zondag.

Nickky

Het weekend van 3/4/5 januari is er the third round proper in the fa - cup. Ik geniet die week van mijn vakantie, ga dus mooi een paar dagen die kant op. Uiteraard heb ik de fixtures uitgebreid bestudeerd (even wachten op de definitieve tijden) maar ik vroeg me af, is er onder de 32 affiches eentje waarvan jullie zeggen, die mag je niet missen ....?

Ik heb mn voorkeuren, maar ben niet alwetend. En dan bedoel ik qua rivaliteit, stadions, sloop ervan, of weet ik veel wat ....

Alvast dank !

DS_Noot

Citaat van: Nickky op dec 04, 2019, 19:31:25
Het weekend van 3/4/5 januari is er the third round proper in the fa - cup. Ik geniet die week van mijn vakantie, ga dus mooi een paar dagen die kant op. Uiteraard heb ik de fixtures uitgebreid bestudeerd (even wachten op de definitieve tijden) maar ik vroeg me af, is er onder de 32 affiches eentje waarvan jullie zeggen, die mag je niet missen ....?

Ik heb mn voorkeuren, maar ben niet alwetend. En dan bedoel ik qua rivaliteit, stadions, sloop ervan, of weet ik veel wat ....

Alvast dank !

Mocht je nog nooit bij Brentford zijn geweest dan is Brentford - Stoke City wel een aanrader, Griffin Park wordt gesloopt na dit seizoen.

Qua away-support lijken Arsenal - Leeds & City - Port Vale me een leuke affiches.
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

ksclgiov282

Citaat van: Nickky op dec 04, 2019, 19:31:25
Het weekend van 3/4/5 januari is er the third round proper in the fa - cup. Ik geniet die week van mijn vakantie, ga dus mooi een paar dagen die kant op. Uiteraard heb ik de fixtures uitgebreid bestudeerd (even wachten op de definitieve tijden) maar ik vroeg me af, is er onder de 32 affiches eentje waarvan jullie zeggen, die mag je niet missen ....?

Ik heb mn voorkeuren, maar ben niet alwetend. En dan bedoel ik qua rivaliteit, stadions, sloop ervan, of weet ik veel wat ....

Alvast dank !

Boston/Rochdale v Newcastle
Chelsea v Nottingham Forest

en Liverpool v Everton natuurlijk.

Joost

Bij mooie cupduels denk ik ook klein v groot of heel groot v heel groot.

Dan kom je deze ronde al snel uit bij Wolves v Man Utd, Gillingham v West Ham en Liverpool v Everton. En natuurlijk Rochdale of Boston v Newcastle.

Man city en Chelsea thuis lijken mij saaie potjes.

Gillingham v West Ham lijkt mij de mooiste.

Nickky

Bedankt mannen, even de definitieve speeldata afwachten en dan puzzelen. Dank voor de info!

ALenstra

De definitieve data zijn al een paar dagen bekend. Voor mijn trip naar Londen zullen het hooguit twee wedstrijden worden. Er is geen late kick off in Londen op zaterdag.

headout

Citaat van: ALenstra op dec 08, 2019, 11:49:19
Er is geen late kick off in Londen op zaterdag.
Is dat al definitief? Ik meende dat er mogelijk nog geschoven worden door de clubs uit Londen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

ALenstra

Ik dacht dat alle tijden definitief waren.

Nort

Citaat van: headout op dec 08, 2019, 19:50:29
Is dat al definitief? Ik meende dat er mogelijk nog geschoven worden door de clubs uit Londen.
De tv wedstrijden staan vast. Maar het kan zijn dat de politie twee wedstrijden met hetzelfde aanvangstijd verbiedt en dat er dan geschoven gaat worden.

Van pogo tot popo

Enig idee wanneer dat uiterlijk gebeurt? Denk zelf aan de combi Wolves - ManU en Birmingham - Blackburn. Uurtje ov en drie uur tussen beide wedstrijden.