Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 03, 2020, 11:30:36
Dat zijn dan wel teams die in Nederland gevestigd zijn met een grote fan schare.
Met het EK in eigen land in het achterhoofd, waar meer stoeltjes te zien waren dan publiek bij het overgrote deel van de wedstrijden moet ik het nog maar zien.
Maar ik laat me graag verassen :).
Dat EK was het startpunt van de vrouwen 'evenementen' gekte, waarbij de finale al vroeg in het toernooi uitverkocht was en dat tegen alle verwachtingen in. Dit soort wedstrijden/evenementen doen het gewoon heel goed onder een bepaald segment (en die is groter dan wij denken) voetballiefhebbers en een CL finale heeft qua naam echt wel aantrekkingskracht om neutrale fans twee uur in de auto/trein te laten stappen.

PSV en Ajax trekken beiden qua toeschouwersaantallen normaliter niet meer dan 200 man, waarvan de helft ook nog eens directe familie/vrienden zijn. Juist door er een happening van te maken, komt er wel interesse vanuit dezelfde doelgroep die alleen naar het vrouwenvoetbal gaat als er iets te beleven valt.

Joost

Daar komt ook nog bij dat er bij de meeste topploegen wel een Nederlandse rondloopt.

Een aantal jaar terug speelde Twente tegen Barcelona en toen kwamen er ruim 7000 man opdagen.

Hunebed on tour

De laatste 2 finales trokken ook ruim 14.000 en 18.000 supporters zag ik net.
Alleen maar goed dat er meer aandacht voor komt. Hopelijk komt dit het niveau uiteindelijk ten goede.

Bakkie

Laatste competitie wedstrijd op Griffin Park op 2 mei. Brentford - Barnsley.
De dag erna op 3 mei naar AFC Wimbledon - Coventry City.

Neede-Radicals

Citaat van: Joost op mrt 03, 2020, 12:16:33
Daar komt ook nog bij dat er bij de meeste topploegen wel een Nederlandse rondloopt.

Een aantal jaar terug speelde Twente tegen Barcelona en toen kwamen er ruim 7000 man opdagen.

Dat waren er wel iets meer hoor, 15637 om precies te zijn :)



Jef400

Eerst zien dan geloven. Al is het bemoedigend om te zien dat we alweer over exit-strategieën praten en er een helder doel met heldere parameters lijkt te zijn.

Saltacampos

Seizoen 2020-2021 wordt wellicht, zoals seizoen 2019-2020, geen seizoen als alle andere...
Toch wil ik graag al eens vooruitkijken en ben ik ook benieuwd naar jullie "plannen" (onder voorbehoud van wat kan en mag)

*mijn dorpsclub Drongen zal terug in de hoogste provinciale reeks aantreden, de uitwedstrijden op plaatsen waar ik nog niet ben geweest zou ik graag willen doen: SK Denderhoutem, Ardennen en Grembergen
*ik wacht nog af wat de reeks van Racing Gent wordt, eventuele clubs waar ik nog niet ben geweest zal ik proberen bezoeken als de Ratjes er op bezoek zijn, o.a. Zwevezele en mogelijk Zelzate als die niet in de B-reeks terechtkomen
*verder debuteert Bambrugge in nationale afdelingen, dus die club wil ik zeker ook bezoeken
*niet bezochte clubs in Tweede Provinciale verder afturven
*een aantal clubs in 1 Amateur met fcbisart en co
*Luxemburg met fcbisart en co
*ik ga ook nog wat wedstrijden in National 3 in Frankrijk proberen doen (Hauts de France vanuit België, Centre, Auvergne/Rhône Alpes en Nouvelle Aquitaine als ik in de Creuse ben) of Coupe de France
*net als de twee vorig seizoenen zal ik wellicht geregeld bij Cercle Brugge te vinden zijn, makkelijk met de trein of desnoods auto van waar ik woon en niet overdreven druk
Over land and sea

fcbisart

Samen met oa Saltacampos :
Heenronde : Luxemburg + hier en daar iets in de amateurreeksen
Terugronde (als alles meezit ...) :  Saarbrücken, Swindon en Chambly + tweedaagse in April, bestemming nog onbekend.

hgrm

Hier in Nederland is het onduidelijk of we vanaf september zelf bij de amateurs naar het voetbal mogen.
Tot half oktober ben ik waarschijnlijk wel onder de pannen met het honkbal (waar ik als clubvrijwilliger/journalist wel naar binnen mag). Wat er daarna op het programma staat is nog ongewis. Ik denk vooral Belgisch voetbal in de lagere regionen en misschien een keer richting Tsjechië ofzo.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Ik had voor begin augustus een retoer Londen met eurostar geboekt voor een voordelige prijs. Voetbalwedstrijden bezoeken was mijn hoofddoel.

fcbisart

Zou Luxemburg mogen met publiek ?

spons

Ik hoop dat we het komende seizoen wel naar de amateurs mogen en wil dan proberen om de "Nederlandse 92" compleet te maken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mokum1900

ik hoop zelfde als spons wel naar amateurwedstrijden, als we bij ajax niet binnen komen dan maar een biertje doen op het grasveld bij de Arena, verder van de zomer hoop ik nog op 1 a 2 tripjes in een compettie waar publiek bij mag Finalnd of Faroer eilanden ofzo , ook staat op de toekomst trainingskamp met Ajax op Curacao ,
Waar je ook gaat ik volg je overal