Bohemian FC v Derry City of Hibernian v Rangers?

Gestart door red28, feb 05, 2019, 15:20:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

red28

Beste forumleden,

Zoals de titel al doet vermoeden zou ik graag jullie keuze willen weten voor de bovenstaande twee fixtures.
Plan is om met een groepje van vijf jonge gasten te gaan, bruisend nachtleven is dus ook wel een belangrijk aspect...:).
Verder mag het best allemaal wel een beetje rauw/verpauperd zijn!

Alvast bedankt!

Nort

De steden waar je heen wilt (Dublin & Edinburgh) zijn alles behalve pauper en stikt van de toeristen. Daar is nog heel weinig authentiek van over. 

ricodejong4

Ik ben nog nooit in Edinburgh geweest, maar Bohemians en Dublin kan ik zeker aanraden! Dalymount Park is een pareltje en voldoet zeker aan je rauw/verpauperd eisen. De stad Dublin is zoals Nort al zegt lekker fancy, maar met 5 gasten moet je je daar prima kunnen vermaken in het uitgaansleven.

Freekos79

Citaat van: red28 op feb 05, 2019, 15:20:13
Beste forumleden,

Zoals de titel al doet vermoeden zou ik graag jullie keuze willen weten voor de bovenstaande twee fixtures.
Plan is om met een groepje van vijf jonge gasten te gaan, bruisend nachtleven is dus ook wel een belangrijk aspect...:).
Verder mag het best allemaal wel een beetje rauw/verpauperd zijn!

Alvast bedankt!

Ik vind Edinburgh persoonlijk een veel leukere en mooiere stad dan Dublin. Qua beleving zal de wedstrijd van Hibernian meer brengen. Stadiontechnisch is Dalymount het mooist.
Volgende wedstrijd: ?