Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

FWM

Citaat van: wekke op nov 28, 2011, 22:45:07
11/02 Monchengladbach - Schalke 04

Idem

Het is bijna uitverkocht zie ik, geen twee plaatsen naast elkaar meer te krijgen.

Voor de liefhebber heb ik nog wel twee kaarten (naast elkaar) over:

Block 8A
EUR 45,25 per kaart (normale prijs)

Enige nadeel, je moet wel naast HGRM en mijn persoontje willen zitten. ;)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Citaat van: hgrm op nov 25, 2011, 21:30:23
Er is dat weekend SFA-cup, dus het moet wel lukken om een leuke pot te vinden. En desnoods gaan we naar de 2nd of 3rd Division, waar gewoon gespeeld wordt.

We gaan ons ongetwijfeld vermaken. Daar ben ik niet bang voor. :)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Peenvogel

Citaat van: Hugo op nov 30, 2011, 19:17:17
Je laat de kraker Hitchin Town - Swindon Supermarine dus schieten?

Ja, daar wees Joris me ook al op. De mannen wilden weer een boottripje en omdat niet iedereen naar Grimsby wil en wij al bij Hull zijn geweest (en we rekening houden met wedstrijden van Feyenoord) bleef er eigenlijk maar 1 weekend over.

wekke

Citaat van: FWM op dec 01, 2011, 00:24:10
Idem

Het is bijna uitverkocht zie ik, geen twee plaatsen naast elkaar meer te krijgen.

Voor de liefhebber heb ik nog wel twee kaarten (naast elkaar) over:

Block 8A
EUR 45,25 per kaart (normale prijs)

Enige nadeel, je moet wel naast HGRM en mijn persoontje willen zitten. ;)

JA inderdaad. Dat is dan weer het nadeel dat je je eigen plaatsen kan kiezen. Wij zitten met drie wel een stuk uit elkaar.

hgrm

Citaat van: FWM op dec 01, 2011, 00:24:10
Enige nadeel, je moet wel naast HGRM en mijn persoontje willen zitten. ;)

Het meenemen van drop, winegum, napoleonballen of andere versnaperingen kan dit nadeel verhelpen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FWM

Citaat van: wekke op dec 01, 2011, 09:12:25
JA inderdaad. Dat is dan weer het nadeel dat je je eigen plaatsen kan kiezen. Wij zitten met drie wel een stuk uit elkaar.

Waar ziiten jullie dan?
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

hstevenm

over 2 weekjes naar West Ham- Barnsley en Tottenham-Sunderland..
Iemand nog tips voor pubs of andere dingen?

wekke

Citaat van: hstevenm op dec 04, 2011, 23:44:26
over 2 weekjes naar West Ham- Barnsley en Tottenham-Sunderland..
Iemand nog tips voor pubs of andere dingen?

Voor de match in West Ham moet je zeker en vast eens The Boleyn binnengaan.

Peenvogel

Citaat van: Peenvogel op nov 26, 2011, 21:57:06
In maart ga ik weer een boottripje organiseren. Met meer dan 10 man krijg je een flinke korting op de boot (vorige keer heen en weer voor minder dan 60 euro) als je interesse hebt reactie hier en/of pm. Die dag heb je keuze uit Hull City of Grimsby Town. Komen nog wel kaartje en vervoer ter plaatse bij.

Even mezelf citeren. Groepsprijs is 58,60 per persoon (excl. eten en vervoer naar Hull maar dat laatste regel ik via een lokaal taxibedrijf). Mocht je interesse hebben stuur me dan een pm. Vertrek vrijdag 9-3-2011 rond 19:00 en zondag 11-3 ben je rond 09:00 uur weer in de Europoort.

Verwijderd lid

#864
Op zaterdag 14 januari gaan YesYes en Bier-und-Brattwurst en ondergetekende richting Frankrijk voor een dubbel:

14.30 uur FC Metz- Bastia en om 19.00 uur Nancy - Lorient. Het is nog niet 100% zeker dat deze wedstrijd op de zaterdag zal blijven staan, maar daar gaan we wel van uit.

In de auto is nog één plekje over. Mocht je interesse hebben, laat het dan maar weten.
Bier und brattwurst rijdt vanuit Almelo richting Arnhem en daar gaan we met mijn auto verder richting Maastricht, Luik, Luxemburg, Metz.

Mocht Nancy niet doorgaan, dan is voorlopig Huy - Mouscron Peruwelz een alternatief maar geen uitgemaakte zaak.
In de 1e klasse van België worden een aantal wedstrijden gespeeld op 3 uur rijden van Metz, dit is eigenlijk wat te veel haastwerk:
Mechelen - Bergen / STVV - Kortrijk / Leuven - Lokeren.  In de tweede klasse: Tubize - Lommel, ook circa 3 uur rijden vanaf Metz.

Het plan is om niet te gaan jakkeren en jagen, maar er de tijd voor te nemen.


Joost

Citaat van: Breda op dec 07, 2011, 22:25:46
Dan zou ik eerder kiezen voor Bertrix-Virton, da's een échte derby in de Ardennen.

Daar heb ik ook al naar gekeken. Mooie fixture.

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op dec 07, 2011, 22:25:46
Dan zou ik eerder kiezen voor Bertrix-Virton, da's een échte derby in de Ardennen.

Dank voor de tip, over het hoofd gezien. Qua reistijd inderdaad gewoon goed te doen !

Sebastiaan_W

Nabije toekomst is het niet, maar hoe lastig is het om 2 kaarten te bemachtigen voor België - Schotland half oktober?

Ik wil daar graag met mijn buurman, een Schot, naartoe.

Zijn er mensen op dit forum die mij makkelijk aan 2 kaarten kunnen helpen voor deze wedstrijd?

wekke

Citaat van: witte leeuw op dec 09, 2011, 12:46:43
Nabije toekomst is het niet, maar hoe lastig is het om 2 kaarten te bemachtigen voor België - Schotland half oktober?

Ik wil daar graag met mijn buurman, een Schot, naartoe.

Zijn er mensen op dit forum die mij makkelijk aan 2 kaarten kunnen helpen voor deze wedstrijd?

Het hangt er vaak vanaf hoe de Belgische bond de voorverkoop zal regelen en onze vrienden in Brussel zijn nogal laat met dergelijke info. Bovendien beschikken ze niet over een deftige online verkoop. De voorverkoop wordt vaak geregeld via een overschrijving of door een ticket in voorverkoop te kopen aan de bondsgebouwen.

Verwijderd lid

Ik zet even een forse rem op het hoppen. Het volgen van G.V.V.V. en alle verplichtingen jegens media (krant en clubwebsite en website supp.vereniging) slokken dusdanig veel tijd op dat een pas op de plaats op groundhopgebied ingelast moet worden.

Bier und Brattwurst en YesYes heb ik enige dagen geleden reeds op de hoogte gesteld dat mijn deelname aan de trip naar Metz en Nancy hoogst onwaarschijnlijk is.  E.e.a. heeft overigens niets te maken met de zgn Groundhop-moeheid waar ik in het verleden gedurende enkele periodes wel eens last van heb gehad.