Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Bewussie

Citaat van: FCT1980 op feb 16, 2016, 16:00:36
In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.

Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.

spons

Citaat van: FCT1980 op feb 16, 2016, 16:00:36
In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.

Dortmund bijvoorbeeld ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Citaat van: Bewussie op feb 16, 2016, 16:45:46
Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.
Al eens geweest ook bij Schalke en voor de match ook in het supportershome getrokken je word daar echt goed ontvangen home ligt pal tegen de oefenterreinen op een parking in de winter heb je dan ook nog eens een verwarmde tent buiten het supportershome waar je rustig kan zitten
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Freekos79

Citaat van: FCT1980 op feb 16, 2016, 16:00:36
In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.

Düsseldorf heeft het beste nachtleven in de buurt
Volgende wedstrijd: ?

Langemannetje

Citaat van: Freekos79 op feb 16, 2016, 22:12:35
Düsseldorf heeft het beste nachtleven in de buurt
Klopt, alhoewel ik in Keulen ook memorabele nachten heb meegemaakt.
73 grounds in 14 verschillende landen

Jehoentelaar

In de Das Ding geweest?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bier und Bratwurst

Citaat van: Bewussie op feb 16, 2016, 16:45:46
Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.

Dan heb je het over het Vereinsheim. Daar ben je wel welkom. Wat FCT1980 bedoelt is het UGE-home in de Glückauf Kampfbahn.
Het ene stadion is het andere niet!

Langemannetje

Citaat van: Jehoentelaar op feb 17, 2016, 01:13:53
In de Das Ding geweest?
zou maar zo kunnen, enige wat ik me nog herinner is dat de avond begon in Brauhaus Sion...
73 grounds in 14 verschillende landen

Bewussie

Citaat van: Langemannetje op feb 17, 2016, 00:52:26
Klopt, alhoewel ik in Keulen ook memorabele nachten heb meegemaakt.

Dusseldorf en Keulen heb ik wel ervaren inderdaad! Maar dan ben ik nog maar een uurtje van thuis en kan ik net zo goed even doorrijden.. Het ging me specifiek om Osnabruck/Munster/Dortmund/Bochum, omdat we of bij de eerste wedstrijd willen overnachten, of extreem kort bij Gelsenkirchen vanaf Osnabruck.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Bewussie op feb 17, 2016, 08:52:18
Dusseldorf en Keulen heb ik wel ervaren inderdaad! Maar dan ben ik nog maar een uurtje van thuis en kan ik net zo goed even doorrijden.. Het ging me specifiek om Osnabruck/Munster/Dortmund/Bochum, omdat we of bij de eerste wedstrijd willen overnachten, of extreem kort bij Gelsenkirchen vanaf Osnabruck.

In Bochum heb je de Bermuda Dreieck. Geen idee of dat 's avonds wat is, maar je hebt er heel wat uitgaansgelegenheden.

Langemannetje

Ik weet niet wat jouw favoriete muziek is maar als je techno kan waarderen zou ik je de Fusion Club in Münster aanraden. Ben daar een paar jaar geleden op de terugweg vanuit Berlijn eens geweest. Vond het, ondanks het overheersende slaapgebrek, voor herhaling vatbaar!
73 grounds in 14 verschillende landen

FCT1980

Citaat van: Bewussie op feb 16, 2016, 16:45:46
Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.

Bij het trainingsveld is een normale kneipe. Daar zijn wij ook wel eens geweest en dat is idd een ''gezellige'' boel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bewussie

Citaat van: Langemannetje op feb 17, 2016, 09:08:49
Ik weet niet wat jouw favoriete muziek is maar als je techno kan waarderen zou ik je de Fusion Club in Münster aanraden. Ben daar een paar jaar geleden op de terugweg vanuit Berlijn eens geweest. Vond het, ondanks het overheersende slaapgebrek, voor herhaling vatbaar!

Thanks voor de tip, dit gaat 'm worden!

20-02: Osnabruck - Magdeburg en een nachtje Fusion Club in Munster
21-02: Middagje Vereinsheim & Schalke - Stuttgart (gewoon lekker in het uitvak na de Vereinsheim, omdat het kan)

FCT1980

Die Fusion Club is echt een underground locatie. Ben daar zelf ook een keer geweest met een Hellraiser feest dus kijk voor die tijd even goed naar de programmering. Kan zomaar zijn dat er een themafeest wordt georganiseerd. Maar zelfs dan moet het geweldig zijn ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hoekie_B

In het weekend van 30 april- 1 mei willen we een weekendje Duitsland doen. We willen minstens 2 wedstrijden zien waar nog wat op het spel staat en een avondje flink doorzakken.

Tot nu toe (de hele Bundesliga staat nog op zaterdag en 2. Bundesliga op zondag) lijkt me de combi Werder Bremen- Stuttgart en St. Pauli- 1860 München wel wat.
Uitgaan in Hamburg is al eens tegengevallen dus willen we in Bremen hotel boeken.

Kun je daar goed stappen?

Iemand een andere tip om naartoe te gaan qua wedstrijden in combi met uitgaan? We wonen in Brabant en de reisafstand liefst tussen de 3 en 6 uur