Hoofdmenu

Eerste divisie

Gestart door Sebastiaan_W, jan 08, 2013, 10:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FSC_87

Is gewoon waanzin. Ze kunnen ze zeker handelen door te spelen in het philips stadion, maar ze willen dit waarschijnlijk niet ivm kosten. Hadden ze zich van te voren kunnen bedenken. Mooi terug naar de beloftencompetitie, dan hebben ze die problemen allemaal niet.

Nort

De aanpak van PSV tot toetreding van Jong PSV in de JP is ontzettend amateuristisch. Intern maken ze mooie plannen delen ze mede aan de KNVB, maar vergeten even FC Eindhoven en nog belangrijker de gemeente te informeren.

Nu schijnt het zo te zijn dat de KNVB heeft ingestemd met een aantal voorwaarden die de gemeente Eindhoven stelde bij de toetreding van jong PSV in de JP, o.a. het verbieden van uit supporters bij bepaalde risico wedstrijden. De KNVB die met de rug tegen de muur stond (en staat) kon weinig anders dan deze accepteren. Immers, mochten ze deze niet hebben geaccepteerd sloeg de KNVB hiermee een enorme flater.

Ik verwacht dat de 'lokale driehoek' nu en in de toekomst veel sneller zulke beslissingen nemen, benieuwd welke gemeentes nog meer besluiten om de 3 beloften teams te weigeren.

Mijn zin om een flink aantal wedstrijden (thuis en uit) van Jong PSV te bezoeken is helemaal verdwenen.


Bier und Bratwurst

Die zin heb ik al helemaal niet met Jong Twente. Hoop dat na dit seizoen de tweede teams er weer uit worden gehaald.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 02, 2013, 12:21:15
Die zin heb ik al helemaal niet met Jong Twente. Hoop dat na dit seizoen de tweede teams er weer uit worden gehaald.

Dat zal dan op z'n minst over twee seizoenen zijn, maar zie dat sowieso nooit meer gebeuren, helaas.

Skipperdinho

#199
Waarom mogen wij met Helmond Sport wel naar jong psv? Tegen fc ehv de laatste jaren ook genoeg gebeurd. Ik ga toch niet naar die wedstrijd want ik vind dat niks die beloften.

Skipperdinho

Citaat van: nort op jul 02, 2013, 11:41:29
De aanpak van PSV tot toetreding van Jong PSV in de JP is ontzettend amateuristisch. Intern maken ze mooie plannen delen ze mede aan de KNVB, maar vergeten even FC Eindhoven en nog belangrijker de gemeente te informeren.

Nu schijnt het zo te zijn dat de KNVB heeft ingestemd met een aantal voorwaarden die de gemeente Eindhoven stelde bij de toetreding van jong PSV in de JP, o.a. het verbieden van uit supporters bij bepaalde risico wedstrijden. De KNVB die met de rug tegen de muur stond (en staat) kon weinig anders dan deze accepteren. Immers, mochten ze deze niet hebben geaccepteerd sloeg de KNVB hiermee een enorme flater.

Ik verwacht dat de 'lokale driehoek' nu en in de toekomst veel sneller zulke beslissingen nemen, benieuwd welke gemeentes nog meer besluiten om de 3 beloften teams te weigeren.

Mijn zin om een flink aantal wedstrijden (thuis en uit) van Jong PSV te bezoeken is helemaal verdwenen.

De KNVB kan nog altijd weigeren en met 19 teams verder gaan. Als een club in de beker een niet gerechtigde speler opstelt worden ze ook uitgesloten

Joost

Citaat van: Skipperdinho op jul 02, 2013, 14:36:40
Waarom mogen wij met Helmond Sport wel naar jong psv? Tegen fc ehv de laatste jaren ook genoeg gebeurd. Ik ga toch niet naar die wedstrijd want ik vind dat niks die beloften.

Clubs die wel mogen zijn;
VVV
Emmen
Helmond Sport
Almere City
Telstar
Volendam
Sparta
Excelsior
Achilles 29
Eindhoven

Ik begrijp niet helemaal waarop de schifting gebaseerd is.

Nort

Citaat van: Joost op jul 02, 2013, 15:21:31

Ik begrijp niet helemaal waarop de schifting gebaseerd is.

Dat begrijp ik ook niet, geografisch/historisch gezien vormt bijvoorbeeld VVV of Helmond Sport een groter risico dan FC Oss, om over Fortuna en MVV maar te zwijgen. 

AthleticHolanda

Het lijkt me duidelijk dat de clubs, van supporters die niet welkom zijn, relatief gezien meer 'probleemsupporters' hebben?

Skipperdinho

Citaat van: Joost op jul 02, 2013, 15:21:31
Clubs die wel mogen zijn;
VVV
Emmen
Helmond Sport
Almere City
Telstar
Volendam
Sparta
Excelsior
Achilles 29
Eindhoven

Ik begrijp niet helemaal waarop de schifting gebaseerd is.

En ik hoop dat het dan helemaal mis gaat als die clubs op bezoek komen! Waarom al clubs vantevoren weigeren die nooit tegen elkaar hebben gespeeld de laatste jaren

Jef400

#205
Oké, ik ben nieuw hier op dit forum.

Maar de reden dat er clubs geweigerd worden zal denk ik puur te maken hebben met de excessen die zich hebben voorgedaan bij het ´grote´ PSV. Daarnaast kan ik als seizoenskaarthouder in de eerste divisie melden dat alle clubs, (behalve Achilles´29 omdat ik nooit bij het Amateurvoetbal kom.) gewoon héél weinig toeschouwers meenemen. Bij Volendam - Almere vorig seizoen was het leeg. Tegen Emmen stak de man die voor mij zat meer sigaretten op dan dat er supporters mee waren uit Emmen vandaan.   

Ik denk zelf dat de lokale driehoek (Politie, brandweer en Burgemeester) en PSV wel de lusten maar niet de lasten willen dragen.  Wat vind ik een heikel punt is omdat je praat over wat wij in Nederland betaald voetbal noemen.

Edit: Denk ik toegevoegd.

Joost

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 11:40:57
Oké, ik ben nieuw hier op dit forum.

Maar de reden dat er clubs geweigerd worden zal puur te maken hebben met de excessen die zich hebben voorgedaan bij het ´grote´ PSV. Daarnaast kan ik als seizoenskaarthouder in de eerste divisie melden dat alle clubs, (behalve Achilles´29 omdat ik nooit bij het Amateurvoetbal kom.) gewoon héél weinig toeschouwers meenemen. Bij Volendam - Almere vorig seizoen was het leeg. Tegen Emmen stak de man die voor mij zat meer sigaretten op dan dat er supporters mee waren uit Emmen vandaan.   

Ik denk zelf dat de lokale driehoek (Politie, brandweer en Burgemeester) en PSV wel de lusten maar niet de lasten willen dragen.  Wat vind ik een heikel punt is omdat je praat over wat wij in Nederland betaald voetbal noemen.

Dat is een heel opmerkelijk punt. Een van de clubs die door de gemeente geweigerd worden heeft namelijk nog nooit tegen PSV gespeeld in competitieverband; FC Oss. MVV, Fortuna en Dordrecht zijn daarnaast al minstens 10 jaar niet meer in de Eredivisie geweest en de Graafschap staat ook niet bekend om zijn grote aanhang.

Sebastiaan_W

De mooiste club van Nederland viert vandaag haar 50-jarig bestaan: TELSTARRRRRR!

spons

Citaat van: witte leeuw op jul 17, 2013, 12:21:41
De mooiste club van Nederland viert vandaag haar 50-jarig bestaan: TELSTARRRRRR!

Ik denk dat je niet geheel objectief bent of dronken van het feestvieren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: Jampot op jul 17, 2013, 11:40:57

Bij Volendam - Almere vorig seizoen was het leeg. Tegen Emmen stak de man die voor mij zat meer sigaretten op dan dat er supporters mee waren uit Emmen vandaan.   

Ik denk zelf dat de lokale driehoek (Politie, brandweer en Burgemeester) en PSV wel de lusten maar niet de lasten willen dragen.  Wat vind ik een heikel punt is omdat je praat over wat wij in Nederland betaald voetbal noemen.

Edit: Denk ik toegevoegd.
Vind je het gek als de burgemeester een verplichte buscombi oplegt voor Volendam - Emmen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'