Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

VfB Hüls, uitkomend in de Oberliga Westfalen, gaat na dit seizoen vrijwillig naar de bezirksliga. Ze zakken dus van het 4e naar het 7e niveau.

Berend11

Morgen de halve finale Bielefeld - Wolfsburg, ik twijfel om op de gok die kant op te gaan. De eerste 25000 kaarten werden verkocht aan clubkaart/seizoenskaarten ouders, vanochtend waren er nog 1000 kaarten en net nog 200 maar deze worden allen in fan of ticketshop verkocht. Gok wagen of niet?

spons

Citaat van: Berend11 op apr 28, 2015, 23:16:00
Morgen de halve finale Bielefeld - Wolfsburg, ik twijfel om op de gok die kant op te gaan. De eerste 25000 kaarten werden verkocht aan clubkaart/seizoenskaarten ouders, vanochtend waren er nog 1000 kaarten en net nog 200 maar deze worden allen in fan of ticketshop verkocht. Gok wagen of niet?

Natuurlijk altijd doen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

#1068
Ik zou dan wel nu afreizen naar Bielefeld. Heel goed mogelijk dat deze ochtend die resterende 200 kaarten weg zijn.
Edit: wedstrijd is nu uitverkocht!

spons

#1069
Citaat van: ALenstra op apr 29, 2015, 08:24:42
Ik zou dan wel nu afreizen naar Bielefeld. Heel goed mogelijk dat deze ochtend die resterende 200 kaarten weg zijn.
Edit: wedstrijd is nu uitverkocht!

Zwarte markt is altijd redelijk te doen in Duitsland, voor een euro of 40 zit je vanavond wel binnen.

Zelfs voor de onderstaande wedstrijden heb ik in het verleden voor een redelijke prijs kaarten buiten het stadion kunnen kopen.

2002  Borussia Dortmund - Werder Bremen ( kampioenswedstrijd van Dortmund )
2002  Bayer Leverkusen - Manchester United ( halve finale "champions" league )
2004  FC Porto - AS Monaco ( "champions" league finale in Gelsenkirchen )
2005  Bayern München - Schalke 04 ( bekerfinale in Berlijn )
2010  Werder Bremen - Hamburger SV ( halve finale uefa cup )

En vele andere minder belangrijkere wedstrijden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Licentieperikelen Regionalliga West, onder andere Uerdingen is de klos:

http://www.reviersport.de/303631---regionalliga-vier-vereine-erhalten-keine-lizenz.html

De licenties van:

Westfalia Rheynern
1. FC Bocholt
Wattenscheid
KFC Uerdingen

zijn geweigerd. Bocholt heeft al aangegeven niet in beroep te gaan.

Joost

Bocholt staat dan ook een straatlengte achter en kan nooit meer promoveren.

Rhynern is de enige promotiekandidaat die geweigerd is.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op mei 09, 2015, 16:46:03
Bocholt staat dan ook een straatlengte achter en kan nooit meer promoveren.

Rhynern is de enige promotiekandidaat die geweigerd is.

Bocholt wilde weten waar het aan toe was en om welke redenen een licentie geweigerd zou worden om in de Regionalliga te kunnen spelen.

Jehoentelaar

Wattenscheid en Uerdingen zijn (uiteraard) in beroep gegaan. Wattenscheid staat op dit moment sportief weer boven de streep; Uerdingen op 'mogelijke degradatie' wat dus zal afhangen van het wel of niet degraderen van Dortmund II uit de 3.Liga.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Berend11

Aanstande zaterdag naar MSV Duisburg - Holstein Kiel met 3 vrienden. Gaat MSV promoveren bij winst of zit het niet goed met die licenties? En waar kun je het best parkeren? Bvd

ALenstra

Volgens mij zijn er geen licentie-issues in Duisburg en speelt MSV gewoon 2e bundesliga bij promotie.

Langemannetje

Citaat van: Berend11 op mei 11, 2015, 18:55:03
Aanstande zaterdag naar MSV Duisburg - Holstein Kiel met 3 vrienden. Gaat MSV promoveren bij winst of zit het niet goed met die licenties? En waar kun je het best parkeren? Bvd
Ik was er eind februari tegen Fortuna Köln. Heb toen gratis geparkeerd voor de Eissporthalle maar er waren toen ook maar een kleine 10.000 mensen, ik denk dat dat zaterdag het 2 of 3-voudige zal zijn. Overigens wel een aangenaam potje, bier en worst gecombineerd met staanplekken en een niet onaardig stadion vergoedden het droevige niveau.
73 grounds in 14 verschillende landen

Jehoentelaar

Duisburg-Kiel is (nagenoeg) uitverkocht dus het zal zeker een stuk drukker worden dan gebruikelijk dit seizoen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Berend11

Ik denk dat ik de auto dan gewoon bij Duisburg hbf (station) en vanaf daar pak ik de bus/tram richting het stadion, dit zal geen probleem zijn neem ik aan. Zijn er nog mensen met aanraders? Dan hoor ik ze graag

ALenstra

Vanuit Hbf kan je speciale bussen naar het stadion nemen. Die vertrekken vanaf de achter-uitgang van het station.