Eindhoppen

Gestart door cafebac, mrt 26, 2014, 17:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


cafebac








-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








cafebac

Soms kom je ergens waar je wel foto's kunt blijven maken :) Credits voor mike_t voor de tip!









De hele serie staat op http://eindhoppen.blogspot.nl/2016/10/ska-skvo-stadion.html

maikelll043

WOW !!! prachtige foto's cafebac

AthleticHolanda

Zonder meer, sowieso jaloers op je tour met Krasnodar-Nice er nog bij, was dat logistiek goed te doen?

cafebac

Citaat van: AthleticHolanda op okt 07, 2016, 17:56:45
Zonder meer, sowieso jaloers op je tour met Krasnodar-Nice er nog bij, was dat logistiek goed te doen?

Eigenlijk niet. Trein of bus kregen we, mede door de taalbarrière, niet geregeld.
Uiteindelijk bij het taxikantoor en een computer met Google Translate een taxi kunnen regelen. Of we dat wel zeker wisten 280 km per taxi. Was alleen maar snelweg had ik al gezien dus dat leek me nog wel overkomelijk. Kregen geregeld dat de taxi daar op ons zou wachten en daarna weer terugbrengen naar Rostov voor totaal +/- 140 Euro. Prima deal dus.
280 km kuilen dus... Waar het goed berijdbaar was haalde onze Lada-chauf 70 tot 90 km/h. Aangezien de chauf ook geen GPS  had werd aan de rand van Krasnodar een extra taxi besteld die voor ons uit reed en de weg wees. Na zo'n vier uur stonden we eindelijk aan de poort van het stadion.

Krasnodar zelf was geweldig. Kaartje hoofdtribune 4,50 en uitstekende catering van de BBQ. Toen ze bij het bestellen begrepen dat wij hun niet begrepen maar toch niet uit Frankrijk kwamen maar een dag ervoor in Rostov waren geweest waren ze wel onder de indruk. We werden door de eigenaar gesommeerd in het tentje achter de catering wodka te komen drinken. De vleesboer bleek vroeger nog op school gezeten te hebben bij de eveneens uit Krasnodar afkomstige Dmitri Khokhlov. Zo'n 10 borreltjes en nog een bult vlees verder hadden we het toch niet koud in de miezer zonder dak op het stadion. Verder was het compleet genieten, lekker oostblokstadion met enorme lichtmasten, en natuurlijk 7 doelpunten te zien. Echt een topvink!

Na de wedstrijd dus weer terug naar onze taxi. Of onze chauf dronken was, nachtblind, of allebei, was niet helemaal duidelijk maar het was echt een hel. Borden lezen lukte hem niet dus wij moesten maar uit zien te vissen welke richting Rostov wezen. Het was inmiddels hard gaan regenen en de enige manier om de ramen van binnen droog te houden was de kachel op standje sambal. Lekker met 10 wodka in je nek. Dat de chauf bovendien het pompend gas geven had uitgevonden maakte het allemaal niet beter. Bovendien had deze voormalige vrachtwagenchauffeur van het Sovjetleger ook geen vertrouwen in zijn eigen rijkunsten meer, zelfs de vrachtwagens haalden ons in. Weer ruim vier uur in een slingerende bloedhete Lada doorgebracht. Man wat was ik blij dat ik bij het hotel was... Wel zeer blij dat we deze onderneming eraan vast geplakt hadden overigens hoor :) :)

Foto's van de twee wedstrijden volgen spoedig!

AthleticHolanda

Heerlijk verhaal, prachtig avontuur!

Niets gaat boven Oost-Europa :-D.

HRM1880

Dat is echt wel een heerlijk verhaal. Wat ben ik jaloers op Europese trips.

cafebac

FK Rostov - PSV











Hele serie foto's van de stad Rostov en de wedstrijd:
http://eindhoppen.blogspot.nl/2016/10/stadion-olimp-2.html


watergatehopper

Citaat van: cafebac op okt 06, 2016, 22:26:41
Soms kom je ergens waar je wel foto's kunt blijven maken :) Credits voor mike_t voor de tip!









De hele serie staat op http://eindhoppen.blogspot.nl/2016/10/ska-skvo-stadion.html

Die curve op de derde foto doet me sterk denken aan het colosseum in Rome. Gaaf!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


cafebac

Enorme bak maar vond het toch een tegenvaller. Veel te ver buiten de stad, ontsluiting na de wedstrijd drama, de plastic hoes die er aan die buitenkant omheen zit is van dichtbij geen gezicht en van binnen zoals elk nieuw en groot stadion eruit ziet.






cafebac





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------