Hoofdmenu

EK 2012

Gestart door Breda, okt 12, 2011, 10:09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Even een voorspellinkje doen:

Kroatië - Bosnië-Herzegovina
Portugal - Montenegro
Tsjechië - Estland
Ierland - Turkije

Ici c est Paris

Ik hoop in ieder geval dat Bosnie het haalt. Die hebben gisteren de Fransen echt laten ontsnappen, ze verdienden te winnen. Bovendien zou ik het erg leuk vinden om spelers als Edin Dzeko, Miralem Pjanic en jawel, ook onze eigen Haris Medunjanin in actie te zien.

spons

Citaat van: hgrm op okt 12, 2011, 14:28:11
Ik zou het jammer vinden als een groot voetballer als Ronaldo niet op het EK te zien zou zijn.
Bovendien: Portugal is een land dat het EK kan winnen, Ierland niet. Dus wat mij betreft: Portugal-Ierland 3-2.


Dus is het voor ons wel gunstig als die er alvast uit liggen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Turkije - Kroatië
Estland - Ierland
Tsjechië - Montenegro
Bosnië-Herzegovina - Portugal


2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op okt 13, 2011, 13:26:13
Turkije - Kroatië
Estland - Ierland
Tsjechië - Montenegro
Bosnië-Herzegovina - Portugal

Mooie loting!
De vier sterkste landen spelen tegen elkaar zo op het eerste gezicht.

hgrm

Citaat van: spons op okt 13, 2011, 13:26:13
Turkije - Kroatië
Estland - Ierland
Tsjechië - Montenegro
Bosnië-Herzegovina - Portugal

Driemaal uitgemaakte zaak. Alleen de eerste paring kan twee kanten op.

Desalniettemin zeg ik: Turkije-Ierland-Tsjechië-Portugal
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

#21
Citaat van: hgrm op okt 13, 2011, 14:37:55
Driemaal uitgemaakte zaak. Alleen de eerste paring kan twee kanten op.

Desalniettemin zeg ik: Turkije-Ierland-Tsjechië-Portugal

Ik denk dat het zeker geen driemaal uitgemaakte zaak is, als je als Estland voor Servie kunt blijven in de poule kan je ook van Ierland winnen en ook Bosnie ( zij waren lange tijd de betere ploeg afgelopen dinsdag in Parijs tegen Frankrijk met een fantastische Dzeko ) acht ik zeker niet kansloos tegen Portugal.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

En Bosnië heeft nog wat goed te maken tegen Portugal...

Koning Kriel

Tsjechië is ook ver afgetakeld, dat zie ik Montenegro wel winnen.

Ici c est Paris

Vind het wel weer heel jammer dat Bosnie Portugal loot. Zie Bosnie wel 2x beter zijn dan Portugal (zoals ze dat ook tegen Frankrijk waren, ook in Bosnie deden ze niet voor de Fransen onder) maar dat Portugal toch 'op een diefje' doorgaat. Wordt er eigenlijk iets van deze wedstrijden uitgezonden bij de NOS? Ik kan me nog herinneren in het verleden 2 fantastische wedstrijden tussen Turkije en Zwitserland (met die gigantische knokpartij aan het eind) die live werden gebracht bij de NOS.

Bob

Even buiten de play-offs om, ik ben benieuwd of jullie van plan zijn om te gaan proberen tickets te bemachtigen voor het EK?
Zo ja, specifiek voor het Nederlands Elftal via de loting van supportersclub Ons Oranje of maakt het niet uit welke twee landen je tegen elkaar ziet spelen?

Verwijderd lid

Ik heb er even aan gedacht om op een specifieke datum in Polen een wedstrijd te bezoeken, maar gezien het kostenplaatje en de forse reisafstand ga ik hier toch maar van afzien. Op maandag moet er wel gewerkt worden; in het onderwijs kennen we immers geen snipperdagen e.d.

Hugo

Citaat van: Meester op okt 13, 2011, 21:56:07
Ik heb er even aan gedacht om op een specifieke datum in Polen een wedstrijd te bezoeken, maar gezien het kostenplaatje en de forse reisafstand ga ik hier toch maar van afzien. Op maandag moet er wel gewerkt worden; in het onderwijs kennen we immers geen snipperdagen e.d.

Leraren zijn toch ook wel eens ziek?

Bier und Bratwurst

#28
Citaat van: Meester op okt 13, 2011, 21:56:07
Ik heb er even aan gedacht om op een specifieke datum in Polen een wedstrijd te bezoeken, maar gezien het kostenplaatje en de forse reisafstand ga ik hier toch maar van afzien. Op maandag moet er wel gewerkt worden; in het onderwijs kennen we immers geen snipperdagen e.d.

Ik dacht dat je  dit jaar alleen wedstrijden van de Topklasse ging bezoeken.
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op okt 14, 2011, 10:54:42
Ik dacht dat je  dit jaar alleen wedstrijden van de Topklasse ging bezoeken.

Als je m'n lijstje ziet, dan had je beter kunnen weten ...