Hoofdmenu

EK 2012

Gestart door Breda, okt 12, 2011, 10:09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Bob op okt 13, 2011, 19:59:48
Even buiten de play-offs om, ik ben benieuwd of jullie van plan zijn om te gaan proberen tickets te bemachtigen voor het EK?
Zo ja, specifiek voor het Nederlands Elftal via de loting van supportersclub Ons Oranje of maakt het niet uit welke twee landen je tegen elkaar ziet spelen?

Ik heb mijn EK schema al klaar en ga naar 8 wedstrijden in de 8 verschillend EK steden

08 juni : Wroclaw
09 juni : Lviv
10 juni : Poznan
11 juni : Donetsk
13 juni : Charkov
15 juni : Kiev
16 juni : Warschau
18 juni : Gdansk

Omdat Nederland groepshoofd is en alle wedstrijden in 1 speelstad speelt ( Charkov of Gdansk ) zie ik Oranje dus 1 keer spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op okt 15, 2011, 07:26:43
Ik heb mijn EK schema al klaar en ga naar 8 wedstrijden in de 8 verschillend EK steden

08 juni : Wroclaw
09 juni : Lviv
10 juni : Poznan
11 juni : Donetsk
13 juni : Charkov
15 juni : Kiev
16 juni : Warschau
18 juni : Gdansk

Omdat Nederland groepshoofd is en alle wedstrijden in 1 speelstad speelt ( Charkov of Gdansk ) zie ik Oranje dus 1 keer spelen

Ziet er fraai uit ! heb je de kaarten via de inschrijving bij de Uefa gekocht ?

spons

#32
Citaat van: Meester op okt 15, 2011, 08:33:01
Ziet er fraai uit ! heb je de kaarten via de inschrijving bij de Uefa gekocht ?

Nee ik heb nog geen kaartjes maar daar maak ik me nooit zo druk om, komt vanzelf

Ga met de auto via een tussenstop in Berlijn naar Wroclaw dan naar Lvov en Poznan en zet vervolgens mijn auto bij het vliegveld in Warschau neer waarna ik via een overstap in Kiev naar Donetsk vlieg ( afgelopen week al geboekt ).

Daar wordt ik door een vriend die alleen naar de wedstrijden in de Oekraine gaat opgehaald en met hem bezoek ik vervolgens drie wedstrijden in de Oekraine waarna ik vanaf Kiev weer naar Warschau vlieg ( ook al geboekt ) waar vandaan ik met mijn eigen auto mijn route vervolg.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Klinkt bijzonder goed !
Zelf ben ik niet zo'n held om zonder kaarten op pad te gaan.

spons

Citaat van: Meester op okt 15, 2011, 09:42:38
Klinkt bijzonder goed !
Zelf ben ik niet zo'n held om zonder kaarten op pad te gaan.

Probeer ook nog wel van tevoren waar mogelijk kaarten te krijgen maar mocht dat niet lukken dan zie ik het daar ter plaatse wel.

Ik heb in het verleden wel een aantal maal buiten gestaan maar dat is hooguit een keer of 10 geweest in de afgelopen 30 jaar
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Op een EK kom je eerder aan kaarten dan op een WK. Vaak worden vlak voor het toernooi nog kaarten verkocht op de UEFA-website. Verder hebben speelsteden wel eens een ticket-office in de stad waar je overgebleven kaarten kan kopen.

Verwijderd lid

Ik heb het EK van 2000 en 2004 bezocht en heb toen ook gezien dat er voor een aantal wedstrijden tot kort voor de speeldag nog kaarten te koop waren bij het stadion of een ander verkooppunt. Spons, veel plezier alvast !

Bob

Citaat van: spons op okt 15, 2011, 07:26:43
Ik heb mijn EK schema al klaar en ga naar 8 wedstrijden in de 8 verschillend EK steden

08 juni : Wroclaw
09 juni : Lviv
10 juni : Poznan
11 juni : Donetsk
13 juni : Charkov
15 juni : Kiev
16 juni : Warschau
18 juni : Gdansk

Omdat Nederland groepshoofd is en alle wedstrijden in 1 speelstad speelt ( Charkov of Gdansk ) zie ik Oranje dus 1 keer spelen

Heel tof. Ik zou zelf het lef niet hebben om zonder kaarten op pad te gaan, zoals Meester ook al zegt. Ik hoop dat alles volgens planning zal gaan. (:

hstevenm

En je gaat er gewoon heen? wat is dan een normale prijs? en nog nooit problemen gehad met kaarten die op naam staan?
Wil zelf ook nog wel even een potje meepakken in polen..

Gr. Steven

spons

Citaat van: hstevenm op dec 04, 2011, 23:36:58
En je gaat er gewoon heen? wat is dan een normale prijs? en nog nooit problemen gehad met kaarten die op naam staan?
Wil zelf ook nog wel even een potje meepakken in polen..

Gr. Steven

Nee bij EK's en WK's nog nooit problemen gehad met kaarten die op naam staan.

Een normale prijs is niet te geven dat verschilt echt per wedstrijd ik heb voor mezelf een budget en dan kan het ene kaartje wat duurder zijn en het andere wat goedkoper
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hstevenm

Oké apart, je hoort namelijk altijd van die spookverhalen en dat gedoe met paspoorten etc.. Kun je ongeveer een voorbeeld geven hoeveel het kost? ga je alleen of maakt dat niks uit voor de kaarten?

Gr.

ALenstra

Mijn ervaring is dat ze bij de ingang nooit controleren of de naam op het kaartje overeen komt met de naam in jouw identiteitsbewijs. Ik weet wel dat bij het EK 2000 een aantal Tsjechen zijn geweigerd bij Nederland-Tsjechie omdat ze kaarten hadden waarop Nederlandstalige namen stonden. Bij het afhalen van kaarten in de speelsteden zijn ze wel streng hierin: je moet een identiteitsbewijs tonen en de naam moet overeenkomen. Zoniet dan kan je geen kaart(en) afhalen.

hstevenm

Mensen, je kunt nog steeds legaal en rechtstreeks kaarten kopen via de uefa..
zijn kaarten die retour zijn gegaan op het moment alleen wedstrijden in oekraine o.a. engeland en frankrijk

HRM1880

Citaat van: hstevenm op jan 04, 2012, 19:40:56
Mensen, je kunt nog steeds legaal en rechtstreeks kaarten kopen via de uefa..
zijn kaarten die retour zijn gegaan op het moment alleen wedstrijden in oekraine o.a. engeland en frankrijk
Maar zijn wel allemaal kaarten van 120 euro, dat heb ik er precies toch niet voor over.

spons

Citaat van: hstevenm op jan 04, 2012, 19:40:56
Mensen, je kunt nog steeds legaal en rechtstreeks kaarten kopen via de uefa..
zijn kaarten die retour zijn gegaan op het moment alleen wedstrijden in oekraine o.a. engeland en frankrijk

Ja is bekend er komen via het zogenaamde resale systeem af en toe kaarten terug, ik heb inmiddels een kaartje via de uefa gekocht voor Frankrijk - Engeland.

Gisteren via marktplaats een kaartje voor Zweden - Engeland gekocht.

Nederland - Duitsland heb ik via de supportersclub oranje besteld en denk een heel goeie kans te hebben om deze gewoon toegewezen te krijgen omdat door de moeilijkheden met bereikbaarheid van Charkov en de accomodatie ter plaatste ik niet verwacht dat Nederland het hele contingent uitverkoopt.

En voor Griekenland - Rusland ben ik in onderhandeling en is het kaartje deze week denk ik ook geregeld.

Het gaat dus de goede kant op, alleen de kaarten voor Ierland ( die waarschijnlijk massaal naar Polen zullen afreizen ) zijn nog steeds vrij prijzig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen