Hoofdmenu

Verlanglijstje

Gestart door hgrm, jan 19, 2008, 13:59:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: wekke op dec 08, 2008, 16:46:28
Hoop ik dit seizoen nog te verwezenlijken, al wordt dat moeilijk:

Nederland:

Feyenoord
Fc Utrecht

Duitsland:

Borussia Mönchengladbach
Schalke 04
Fc Köln
Bochum
Fortuna Düsseldorf
Bayer Leverkussen

Spanje:

Real Madrid
Atletico Madrid

Frankrijk:

Lille
Marseille


Ik denk toch dat zoiezo de Nederlandse ploegen, Lille, Gladbach, Koln, Bochum en Dusseldorf mogelijk zijn, al kan ik natuurlijk niet in jouw planning/portemonnee kijken.

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op dec 08, 2008, 17:09:31
De hoofdtribune schijnt meer dan de moeite waard te zijn en bovendien trekt het ietwat misterieuze van het Berlijnse voetbal me aan.

De hoofdtribune is inderdaad wel aardig, het scorebord ook wel. Maar voor de rest is het niet echt een speciaal stadion.
Was er zelf tegen Berliner AK, een onvervalste stadsderby :-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

wekke

Citaat van: Ici c est Paris op dec 08, 2008, 17:21:30
Ik denk toch dat zoiezo de Nederlandse ploegen, Lille, Gladbach, Koln, Bochum en Dusseldorf mogelijk zijn, al kan ik natuurlijk niet in jouw planning/portemonnee kijken.

Njah het gaat vooral om een gebrek aan tijd :)

AthleticHolanda

Citaat van: hgrm op dec 07, 2008, 13:38:31
Eindhoven en De Treffers zijn gelukt, de rest nog niet.

Welke wedstrijd van De Treffers heb je bezocht?

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op dec 09, 2008, 16:18:30
Welke wedstrijd van De Treffers heb je bezocht?

De derby, natuurlijk....
De Treffers - Achilles

Oorspronkelijk was deze wedstrijd gepland terwijl ik eind 2007 in Hamburg zat, maar toen werd het afgelast, dus in het voorjaar kon ik op herkansing.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniz1974

Ik heb voor mezelf besloten geen verlanglijstje meer te maken, het zorgt alleen maar dat ik steeds meer "wil" en  "moet". Ik zie wel wat er op m'n pad komt, dat haalt bij mij de druk van de ketel; zeker als ik binnenkort in Nederland alles gezien heb en er alleen nog buitenlandse grounds voor me overblijven.

spons

Citaat van: hgrm op dec 09, 2008, 17:00:34
De derby, natuurlijk....
De Treffers - Achilles

Oorspronkelijk was deze wedstrijd gepland terwijl ik eind 2007 in Hamburg zat, maar toen werd het afgelast, dus in het voorjaar kon ik op herkansing.

ik ben vorig seizoen de laatste wedstrijd van het seizoen naar Achilles 29 - De Treffers geweest waar ze tijdens deze dorpsderby allebei kampioen konden worden wat Achilles 29 uiteindelijk werd. Uitverkocht huis voor 4.500 toeschouwers maar kon toch niet tippen aan Spakenburg - IJsselmeervogels van een paar weken eerder
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Ik vroeg me net af wat voor mij de ultieme droom affiche zou zijn en ik kwam er niet echt uit (al komt celtic-rangers wel in de buurt), ook een echte doelstelling heb ik niet.
Zijn er hier die dat wel hebben ?

spons

Citaat van: wekke op feb 19, 2009, 20:30:14
Ik vroeg me net af wat voor mij de ultieme droom affiche zou zijn en ik kwam er niet echt uit (al komt celtic-rangers wel in de buurt), ook een echte doelstelling heb ik niet.
Zijn er hier die dat wel hebben ?

Boca Juniors - River Plate

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Maroboduus

Citaat van: spons op feb 20, 2009, 07:52:24
Boca Juniors - River Plate

Precies! Daar zat ik ook aan te denken. Verder nog Fla-Flu en in Europa voor mij in elk geval Dinamo-Hajduk en Rode Ster-Partizan.

Joost

Doe mij maar weer gewoon eens Roda-MVV

Hugo

Met Cambuur eindelijk eens Europees spelen en dan een verplichtte buscombi naar Vladivostok.

spons

Citaat van: Joost op feb 20, 2009, 09:51:46
Doe mij maar weer gewoon eens Roda-MVV

dat zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HJanneman

Citaat van: spons op feb 20, 2009, 10:46:15
dat zal waarschijnlijk nooit meer gebeuren
Is dit nou een rol die je aanneemt, of ben je gewoon een raspessimist(deze vraag had ik ook onder andere one-liners van je kunnen plaatsen)?


spons

Citaat van: HJanneman op feb 20, 2009, 12:15:16
Is dit nou een rol die je aanneemt, of ben je gewoon een raspessimist(deze vraag had ik ook onder andere one-liners van je kunnen plaatsen)?



Nee realist, volgens mij zal het nog hooguit ooit FC Limburg - MVV worden.

Hoe kom je er bij dat ik een raspessimist zou zijn ?

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen