EK Vrouwenvoetbal 2017 (Nederland)

Gestart door Jesse, nov 09, 2016, 21:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jesse

mochten er mensen in geïnteresseerd zijn, de kaartverkoop loopt! Voor wie het nog onbekend is, het EK vrouwenvoetbal 2017 wordt in Nederland gehouden in de volgende steden: Utrecht, Enschede, Doetinchem, Rotterdam (het kasteel), Tilburg, Breda en Deventer.

tickets voor poule wedstrijden vanaf een tientje, halve finales vanaf 15 en de finale vanaf 20 euro.

http://www.weuro2017.nl/en/ticket-service

Joost

Leuk dat ze het organiseren maar die ticketprijzen zijn wel erg gortig voor damesvoetbal.

Als het Nederlandse team kwalificatiewedstrijden speelt dan kosten tickets vaak ook een tientje en krijgen ze stadionnetjes als dat van Volendam net vol. Ik kan me niet voorstellen dat mensen in pak em beet Deventer of Breda een tientje of meer gaan neertellen voor een damesinterland tussen Oostenrijk en Zwitserland. Ook de prijzen voor de pakketten van alle duels in een stad zijn relatief hoog geprijsd.


De publiekswissel

Citaat van: Joost op nov 10, 2016, 11:30:40
Leuk dat ze het organiseren maar die ticketprijzen zijn wel erg gortig voor damesvoetbal.

Als het Nederlandse team kwalificatiewedstrijden speelt dan kosten tickets vaak ook een tientje en krijgen ze stadionnetjes als dat van Volendam net vol. Ik kan me niet voorstellen dat mensen in pak em beet Deventer of Breda een tientje of meer gaan neertellen voor een damesinterland tussen Oostenrijk en Zwitserland. Ook de prijzen voor de pakketten van alle duels in een stad zijn relatief hoog geprijsd.

Voor Oostenrijk - Zwitserland nog maar voor 3 vakken beperkte kaarten beschikbaar...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Sebastiaan_W

Je kan toch ook kaarten kopen voor 10 euro?

Volgens mij doen ze steeds een aantal vakken.

Joost

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 10, 2016, 12:14:31
Je kan toch ook kaarten kopen voor 10 euro?

Volgens mij doen ze steeds een aantal vakken.

Ga jij een tientje neertellen voor damesvoetbal tussen twee landen waar je geen binding mee hebt?

spons

Citaat van: Joost op nov 10, 2016, 12:32:30
Ga jij een tientje neertellen voor damesvoetbal tussen twee landen waar je geen binding mee hebt?

Al krijg ik 10 euro toe dan ga ik daar nog niet naar kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Citaat van: Joost op nov 10, 2016, 12:32:30
Ga jij een tientje neertellen voor damesvoetbal tussen twee landen waar je geen binding mee hebt?
Het kan een uitkomst zijn voor groundhoppers die niks met bepaalde landen hebben. Ik zit er over te denken om De Galgenwaard dan bijvoorbeeld te vincken.

spons

Citaat van: Jef400 op nov 10, 2016, 14:03:40
Het kan een uitkomst zijn voor groundhoppers die niks met bepaalde landen hebben. Ik zit er over te denken om De Galgenwaard dan bijvoorbeeld te vincken.

De Galgenwaard vincken kan je toch veel beter doen tijdens een wedstrijd van FC Utrecht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

belfast

Ik vind vrouwenvoetbal prima, het moet alleen geen "voetbal" heten, want daar heeft het niks mee te maken. Maar wie wil gaan kijken, vooral gaan natuurlijk.
D3T=Lief

John Sleeuwenhoek

Citaat van: belfast op nov 10, 2016, 15:45:44
Ik vind vrouwenvoetbal prima, het moet alleen geen "voetbal" heten, want daar heeft het niks mee te maken. Maar wie wil gaan kijken, vooral gaan natuurlijk.

Ben niet pro-vrouwenvoetbal, maar dit is natuurlijk bullsh*t. Niveau van het spel lijkt me geen graadmeter om te bepalen of het nu wel of geen voetbal is.

Jeje

Citaat van: Jef400 op nov 10, 2016, 14:03:40
Het kan een uitkomst zijn voor groundhoppers die niks met bepaalde landen hebben. Ik zit er over te denken om De Galgenwaard dan bijvoorbeeld te vincken.
Dus als je niks met bepaalde landen hebt ga je naar een vrouweninterland tussen die landen kijken? Klinkt logisch.

Jef400

Moeten clubs zijn natuurlijk. Weer goed opgelet door mijzelf tijdens het typen.

Jeje

Citaat van: Jef400 op nov 10, 2016, 17:23:41
Moeten clubs zijn natuurlijk. Weer goed opgelet door mijzelf tijdens het typen.
Dat maakt het gelijk eens  stuk logischer ;) En dan is inderdaad een goed punt.

HRM1880

In het verleden geregeld wedstrijden vrouwenvoetbal meegepikt op verschillende niveau's omdat ik een aantal speelsters ken. Altijd wel van genoten, zou nu dus ook een paar wedstrijden durven gaan.

Jef400

Ik weet alleen niet of ik dan op vakantie ben.