Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op feb 03, 2020, 09:53:26
Dan ben ik wel benieuwd naar een foto van die stoeltjes.
Helaas geen foto van gemaakt, nog even getwijfeld en daarnet ook even voor je opgezocht op google, maar zonder resultaat, dus ik vrees dat je het met de beschrijving zal moeten doen of wachten tot nog iemand naar FC Kleit gaat...
Over land and sea

Saltacampos

Dubbelslag in Nederland gisterenavond:

VV Katwijk-HHC Hardenberg:
https://www.scribd.com/document/449597553/289

FC Twente-SC Heerenveen
https://www.scribd.com/document/449597669/290
Over land and sea

Joost

Het betreden van de kantine in Katwijk is heel normaal in Nederland. Er zijn de hele dag door duels op het sportpark, pupillen, junioren, dames, veteranen en ook senioren, volgende week worden er 26 duels gespeeld op zaterdag op alleen al dat Sportpark. Iedereen die lid is van de vereniging heeft gratis toegang tot de wedstrijden van het eerste team. Het niveau dat jullie zagen heeft overigens helemaal niets met amateurvoetbal te maken. Eerder hetzelfde als de Belgische 1e Amateur.

Saltacampos

Citaat van: Joost op mrt 01, 2020, 12:48:10
Het betreden van de kantine in Katwijk is heel normaal in Nederland. Er zijn de hele dag door duels op het sportpark, pupillen, junioren, dames, veteranen en ook senioren, volgende week worden er 26 duels gespeeld op zaterdag op alleen al dat Sportpark. Iedereen die lid is van de vereniging heeft gratis toegang tot de wedstrijden van het eerste team. Het niveau dat jullie zagen heeft overigens helemaal niets met amateurvoetbal te maken. Eerder hetzelfde als de Belgische 1e Amateur.
Het leek tot onze verbazing een stuk lager van niveau eerlijk gezegd, echt ontgoochelend zwak.
Over land and sea

Hugo

Erg vreemd om op basis van het technische niveau, of beter het ontbreken daarvan, te besluiten om in de toekomst helemaal geen wedstrijden in een bepaalde liga te gaan bezoeken.

Bij vincken gaat het toch om veel meer zaken? Kwaliteit van het stadion, gezelligheid op de tribune , het bijpraten met bekenden, de vette hap etc.?

Niveau van het spel vind ik zelf totaal ondergeschikt. De mate waarin het spel boeiend is is veel belangrijker, dat staat helemaal los van het technisch niveau. Ik krijg eigenlijk het idee dat er iets heel anders loos was in Katwijk.

fcbisart

Ik was ook vd partij en moet toegeven dat het niveau bedroevend was, voor de rest hebben we er een leuke middag gehad  hoor! Maw  we zullen volgend ongetwijfeld nog een ander sportpark bezoeken ...

Saltacampos

Citaat van: Hugo op mrt 01, 2020, 17:18:49
Erg vreemd om op basis van het technische niveau, of beter het ontbreken daarvan, te besluiten om in de toekomst helemaal geen wedstrijden in een bepaalde liga te gaan bezoeken.

Bij vincken gaat het toch om veel meer zaken? Kwaliteit van het stadion, gezelligheid op de tribune , het bijpraten met bekenden, de vette hap etc.?

Niveau van het spel vind ik zelf totaal ondergeschikt. De mate waarin het spel boeiend is is veel belangrijker, dat staat helemaal los van het technisch niveau. Ik krijg eigenlijk het idee dat er iets heel anders loos was in Katwijk.
Nee hoor, ik zou niet weten wat.
Misschien was het verwachtingspatroon wat te hoog qua spelniveau, voor het overige was het allemaal OK.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Jef400

De pendelbussen bij FC Utrecht zijn wel bedroevend ja. Ik probeer altijd met vrienden die Utrecht supporten mee te rijden.

Hugo

Alkmaar ligt uiteraard niet in het noorden van Nederland hé.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op mrt 08, 2020, 20:53:49
Alkmaar ligt uiteraard niet in het noorden van Nederland hé.
Noord-West toch ? Enkel Heerenveen, Emmen en Groningen liggen noordelijker in de Eredivisie.
Over land and sea

Kölsche Bosschenaar

Alkmaar hoort bij West Nederland. Alleen Friesland, Groningen en Drenthe vormen cultureel gezien 'het Noorden'.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Jef400

Afhankelijk van de definitie al hoor. Alkmaar ben je als het ware de randstad alweer uit naar het noorden toe. Als je eenmaal de Velser/Wijkertunnel door bent veranderd er wel een het ander.

dinkelburg19

De pendelbus tussen de galgenwaard en centraal station is wel prima geregeld.

Tussen het P+R de uithof en de galgenwaard is indd stukken slechter geregeld, puur om het feit dat er stuk minder bussen rijden, reden is omdat er niet heel veel mensen daar parkeren.

Ben zelf seizoenskaart houders dus weet er genoeg van xD
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Jehoentelaar

Vanuit mijn woonplaats ligt bijna het hele land, qua perspectief, in het zuiden. Niet dat ik Assen nou het zuiden van het land ga noemen maar de lezer begrijpt de intentie van het bericht.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar