Week 38 Maandag 14 September tm Zondag 20 September

Gestart door GH-Experiences, aug 26, 2015, 16:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Sebastiaan_W



syntric

- 19/9: RVVH - IJsselmeervogels
- 20/9: Géants Athois - KAC Betekom
Groundhopper for life :-)

TonyS

14-09: J. Ajax -Telstar
19-09 (als het meezit): Derby van Krefeld VfR Fischeln - KFC Uerdingen in het Grotenburg (vanwege de verwachte grote belangstelling).

Hugo

Citaat van: TonyS op sep 14, 2015, 16:09:44
14-09: J. Ajax -Telstar
19-09 (als het meezit): Derby van Krefeld VfR Fischeln - KFC Uerdingen in het Grotenburg (vanwege de verwachte grote belangstelling).

Welk aantal toeschouwers verwacht jij?

AthleticHolanda

Ieder z'n ding, maar bij KFC voorlopig geen ultras en Fischeln heeft geen supporters. Het zal drukker dan gemiddeld worden maar echt geen gekkenhuis.
Leuker zal het zijn tegen RW Essen over vier weken (al zullen die niet met zoveel komen voor een 2e bekerronde dan in de competitie) en later in het seizoen tegen Wuppertal. Daar houdt het wel mee op in de Oberliga denk ik.


AthleticHolanda

Citaat van: cafebac op sep 14, 2015, 19:10:08
Wat speelt er met de Ultra's van KFC dan?

Ze waren er klaar mee na de degradatie van afgelopen seizoen, en gezien het verloop van het seizoen snap ik dat wel.

Citaat van: ultras-krefeld.net
Stellungnahme

Wir, die Ultras Krefeld, haben uns entschieden, alle Aktivitäten im Stadion in der Saison 2015/2016 bis auf Weiteres einzustellen.

Aufgrund des Verzichts auf einen organisierten Support werden wir den Block K als Stimmungsblock verlassen und die Heimspiele aus Block P verfolgen. Dementsprechend wird es die nächste Saison auch keine Fahnen, keine Choreografien, keinen Vorsänger, keine Fan-Busse und keinen Verkaufsstand mehr von unserer Seite geben.

Wir bleiben selbstverständlich unabhängig von temporären Situationen, Spielern, Trainern, Vereinsführungen oder Tabellenplätzen weiterhin Fan unseres KFC Uerdingen. Dennoch haben wir die herben Enttäuschungen der letzten beiden Spielzeiten nicht vergessen und noch tief in unseren Knochen.
Diese Entscheidung fiel uns nicht leicht, doch nach dem erfolglosen Protest in der vorletzten und dem vergeblichen Support in der vergangenen Saison ist für uns an einen uneingeschränkten Support zum jetzigen Zeitpunkt nicht zu denken.

Dieser Boykott wird so lange Bestand haben, bis wir positive Veränderungen im Verein, unabhängig von der sportlichen Situation, feststellen können.

hgrm

19/09: nnb
20/09: SDO - JOS Watergraafsmeer. Debuut als voetbalverslaggever voor de regionale krant.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Citaat van: AthleticHolanda op sep 14, 2015, 19:13:28
Ze waren er klaar mee na de degradatie van afgelopen seizoen, en gezien het verloop van het seizoen snap ik dat wel.

Helder. Zonde dat ze daar zo blijven aanmodderen.

Sebastiaan_W

De Ultra's van Essen zijn er ook mee gestopt.

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

mike_t


TonyS

#29
Citaat van: Hugo op sep 14, 2015, 17:49:01
Welk aantal toeschouwers verwacht jij?

Bij J. Ajax waren het er een stuk of 1000 gok ik. Maar dat zul je niet bedoelen. -;)
In Krefeld is de wedstrijd verplaatst naar het Grotenburg, precies om redenen zoals ik schreef. Fischeln heeft zo ver ik weet een accommodatie van niks. Vandaar dus de verplaatsing. Er is heel wat voor nodig om het uit te verkopen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En dat bedoel ik in alle ernst (duh)