Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Remco

Citaat van: Vaig op jan 22, 2009, 09:26:09
Heeft iemand ervaring met het kopen van tickets voor FC Basel. Ik heb 6,7,8 maart een weekendje Basel gepland en wil op 7 maart naar FC Basel- Aarau. Nu heb ik gisteren even op hun online ticketshop gekeken, maar daar is nog niets te verkrijgen. Weet iemand wanneer die tickets in de verkoop gaan? Zal in ieder geval de site goed in de gaten blijven houden.

Begin februari begint de verkoop voor de tweede helft van het seizoen. Voor de wedstrijd FC Basel - FC Zurich (toen de nummer 1 en 2) heb ik de tickets online besteld. Maar zelfs voor deze wedstrijd was er op de dag van de wedstrijd gewoon nog tickets te krijgen. Voor de wedstrijd tegen Aarau verwacht ik ook geen problemen. Mocht je toch liever van te voren tickets bestellen, doe het dan gewoon online. Je kan de tickets dan een paar uur van te voren ophalen bij "de Spezialkasse" onder sector B.

hoevenen lion

Citaat van: Remco op jan 22, 2009, 16:21:01
Begin februari begint de verkoop voor de tweede helft van het seizoen. Voor de wedstrijd FC Basel - FC Zurich (toen de nummer 1 en 2) heb ik de tickets online besteld. Maar zelfs voor deze wedstrijd was er op de dag van de wedstrijd gewoon nog tickets te krijgen.
Ga jij dit jaar weer naar deze wedstrijd?


Vaig

Citaat van: Remco op jan 22, 2009, 16:21:01
Begin februari begint de verkoop voor de tweede helft van het seizoen. Voor de wedstrijd FC Basel - FC Zurich (toen de nummer 1 en 2) heb ik de tickets online besteld. Maar zelfs voor deze wedstrijd was er op de dag van de wedstrijd gewoon nog tickets te krijgen. Voor de wedstrijd tegen Aarau verwacht ik ook geen problemen. Mocht je toch liever van te voren tickets bestellen, doe het dan gewoon online. Je kan de tickets dan een paar uur van te voren ophalen bij "de Spezialkasse" onder sector B.
Oke, hardstikke bedankt, voor de reactie en de tips.

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hielke

Houseman, bij de gratie van de Duitse bond is er weer wat duidelijkheid:
15-03: Aachen - St. Pauli (14:00)
05-04: Aachen- Greuther Fürth (14:00)

Grote kans dat ik één van deze twee zal bezoeken, nadat ook bij mij een eerdere poging mislukt is (wedstrijd op maandagavond gezet). Kaarten zijn er nog genoeg.

Houseman

15/03 tegen Sankt Pauli lijkt me zeer aantrekkelijk. Ik ga even kijken of me dat gaat lukken. We hebben het er nog over.

Hielke

Citaat van: Houseman op feb 06, 2009, 10:44:23
15/03 tegen Sankt Pauli lijkt me zeer aantrekkelijk. Ik ga even kijken of me dat gaat lukken. We hebben het er nog over.

Zou leuk zijn. Ik heb inmiddels kaarten voor die wedstrijd voor vak M. Mocht je nog met vervoer zitten dan is er vast wel het e.e.a. mogelijk, maar ik haal je niet in Groningen op! ;)

Joost

Citaat van: Hielke op feb 06, 2009, 11:03:18
Zou leuk zijn. Ik heb inmiddels kaarten voor die wedstrijd voor vak M. Mocht je nog met vervoer zitten dan is er vast wel het e.e.a. mogelijk, maar ik haal je niet in Groningen op! ;)
je komt mij wel ophalen?

Hielke

Citaat van: Joost op feb 06, 2009, 13:03:39
je komt mij wel ophalen?

Jij kunt dat stukje wel fietsend af toch, met een beetje mooi voorjaarsweer?

Sebastiaan_W

Wel prijzig, maar een leuk initiatief van het gratis dagblad de Pers

http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.html

Persoonlijk vind ik dit ook mooier dan een bezoek aan een Celtic, Bayern Munchen, Real Madrid of AC Milan(om maar een paar voorbeelden te noemen), maar ik zou dit niet zo snel georganiseerd doen.


Joost

Citaat van: witte leeuw op mrt 02, 2009, 15:01:56
Wel prijzig, maar een leuk initiatief van het gratis dagblad de Pers

http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.html

Persoonlijk vind ik dit ook mooier dan een bezoek aan een Celtic, Bayern Munchen, Real Madrid of AC Milan(om maar een paar voorbeelden te noemen), maar ik zou dit niet zo snel georganiseerd doen.



En ik zou er al helemaal geen ZESHONDERD EURO voor over hebben:

CiteerAanbieding   

Rechtstreekse vlucht met KLM (vertrek 24/4, retour 26/4)

Twee overnachtingen met ontbijt in viersterrenhotel
Alle transfers in Glasgow
Speciaal onthaal op Firhill Park
Tickets voor de wedstrijd Partick Thistle – Livingston FC
Diner op zaterdagavond
Rondleiding met Arthur Numan op Ibrox Park
Welkomstpakket
Prijs: 595,- 

Ik kan dezelfde reis zonder Numan, Struis en Tol voor hooguit 200 euro.

Hugo

Citaat van: Joost op mrt 02, 2009, 15:23:20
En ik zou er al helemaal geen ZESHONDERD EURO voor over hebben:

Voor dat oergevoel lijkt Albion Rovers mij een geschiktere locatie ;-)

Maroboduus

Citaat van: witte leeuw op mrt 02, 2009, 15:01:56
Wel prijzig, maar een leuk initiatief van het gratis dagblad de Pers

http://www.depers.nl/sport/289019/Terug-naar-het-oergevoel.html

Persoonlijk vind ik dit ook mooier dan een bezoek aan een Celtic, Bayern Munchen, Real Madrid of AC Milan(om maar een paar voorbeelden te noemen), maar ik zou dit niet zo snel georganiseerd doen.

Paar handige jongens die ook hier weer een financieel slaatje uit willen slaan. Je kunt het ze niet kwalijk nemen, want kennelijk is er animo voor. Het is alleen juist een volgende stap in de destructie van dit zogenaamde oergevoel. Voetbalromantiek wordt nu dus ook al als éénheidsworst aangeboden en financieel uitgebuit.

Sebastiaan_W

Daarom. Ze weten er financieel een flink slaatje uit te slaan, al vind ik het idee wel leuk.

Al is het idee niet nieuw. Volgens mij heeft Tom Bodde(auteur confetti, bier en staanplaatsen) eind vorig jaar ook al eens een groundhopreis georganiseerd. En niet uit financieel belang, maar uit pure liefhebberij.

hgrm

Op zich vind ik die 600 euro niet zo heel veel.

Als je het zelf regelt, dan kom je ook al snel op een hoog bedrag:

Vlucht: 150 euro (EZY naar Edinburgh, maar wel belastingen etc)
Treinreis naar Partick en Glasgow: 50 euro (maar wel vroeg boeken dan)
Twee overnachtingen in Etap Glasgow o.i.d.: 60 euro
Kaartje: 25 euro
Eten: (2 maal ontbijt, 1 maal diner, zoals in reispakket): 30 euro

Kom je totaal ook al op ruim 300 euro. En dan alleen nog omdat het pond laag staat.
Tel daar eens bij op hoeveel tijd je kwijt bent om van alles te regelen, zeker als je het voor de eerste keer doet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen