Week 39, Maandag 26 september t/m Zondag 2 oktober 2011

Gestart door Verwijderd lid, sep 16, 2011, 20:58:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op okt 02, 2011, 21:41:08
Ik tank tegenwoordig bijna alleen nog maar bij Shell. Met die euro 95 rijd ik gemiddeld ruim 60km meer!

Dat doe ik ook en constateer eveneens dat er meer kilometers uit een tank komen. De shell in Veenendaal is overigens ook low-budget.

Joost

Citaat van: Meester op okt 03, 2011, 06:38:07
Dat doe ik ook en constateer eveneens dat er meer kilometers uit een tank komen. De shell in Veenendaal is overigens ook low-budget.
Dat is-ie in Heerlen en Roermond ook.

Koning Kriel

Citaat van: Meester op okt 03, 2011, 06:38:07
Dat doe ik ook en constateer eveneens dat er meer kilometers uit een tank komen. De shell in Veenendaal is overigens ook low-budget.

Ook ik maak meer kilometers met een tank dankzij de shell benzine, helaas is de shell self service naast mijn werk vervangen door een of andere onbekende pomp, wel 12 cent onder de adviesprijs maar ook iets minder kilometers.

ðe waan

Moet je dan die speciale Shell-benzine hebben die een paar cent duurder is (ik weet even niet hoe het ook alweer heet) of de gewone?

Koning Kriel

Citaat van: ðe waan op okt 03, 2011, 10:13:03
Moet je dan die speciale Shell-benzine hebben die een paar cent duurder is (ik weet even niet hoe het ook alweer heet) of de gewone?

Die gewone is goed genoeg al heb ik begrepen dat die speciale een nog beter resultaat geeft (maar daar betaal je dan ook weer voor)

TeeZee

Ik tank diesel bij de Tango. Dat wordt tegenwoordig aangelengd met biodiesel en ik zeg: het rijdt gewoon zuiniger.

TeeZee

Citaat van: Koning Kriel op okt 03, 2011, 10:26:06
Die gewone is goed genoeg al heb ik begrepen dat die speciale een nog beter resultaat geeft (maar daar betaal je dan ook weer voor)
Daar is allang onderzoek naar gedaan: het verschil is minimaal.

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 03, 2011, 13:19:14
Daar is allang onderzoek naar gedaan: het verschil is minimaal.

Onderzoek betaald door Esso?

TeeZee