Meeting ... HSC 21 - Quick 20

Gestart door Verwijderd lid, sep 29, 2011, 17:29:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Beste forumleden,

In het agenda-topic over komend weekend hebben een aantal leden aangegeven om zaterdagavond naar HSC 21 - Quick 20 te gaan.

Lijkt het jullie leuk om rondom de wedstrijd elkaar eens te ontmoeten ?
Sommige leden kennen enkele andere leden al, maar niet iedereen kent iedereen.

Ik zal er zelf tussen 1900 en 1915 uur wel zijn, 's middags ben ik eerst nog bij G.V.V.V. - S.V.Z.W.


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Leuk initiatief maar ik ga zelf liever naar Roda v NAC.

Verwijderd lid


Verwijderd lid

Citaat van: Meester op sep 29, 2011, 17:29:01


Ik zal er zelf tussen 1900 en 1915 uur wel zijn, 's middags ben ik eerst nog bij G.V.V.V. - S.V.Z.W.

Leuk start ik een topic om elkaar te ontmoeten, is de kans aanwezig dat ik toch verstek moet laten gaan.
@Bier und Brattwurst ... ik neem per sms wel contact met je op als ik toch naar Haaksbergen kom.

ðe waan

Stom van mij. Ik hoorde op een gegeven moment mensen achter mij praten over Hermes DVS. Althans, dat waren wat flarden die ik meekreeg. Een paar minuten later realiseerde ik me ineens dat dat wel onze groundhoppers moeten zijn geweest, maar die waren inmiddels gevlogen. Er wordt althans niet wekelijks gesproken over Hermes DVS bij ons langs de lijn.

Dat krijg je ervan als je als supporter zijnde wordt opgezogen door de wedstrijd.

Wat vonden jullie ervan trouwens?

Joost

Als Brabander ben je vast katholiek. Dat zal er best mee te maken hebben.

Ik kan je mening over de plastic zaterdagclubs overigens wel snappen en ben het er vaak wel mee eens.