Eerste Divisie Prognose 2015 / 2016

Gestart door Terranova, aug 05, 2015, 13:17:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Lijkt mij overigens ook leuk om te voorspellen.

syntric

Eerste divisie heeft 20 teams volgend seizoen volgens mijn info? Wie wordt dan de 20ste club?
Groundhopper for life :-)

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

syntric

Citaat van: FC_Emmen op mei 16, 2016, 16:34:53
Jong Utrecht.

Bedankt, spelen niet in het grote stadion denk ik, misschien maar eens vincken dan :-)
Groundhopper for life :-)

FC_Emmen

Nee zullen wel op Sportpark Zoudenbalch gaan spelen, al denk ik dat daar nog wel het 1 en ander aan verbouwd moet worden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op mei 16, 2016, 16:42:19
Nee zullen wel op Sportpark Zoudenbalch gaan spelen, al denk ik dat daar nog wel het 1 en ander aan verbouwd moet worden.

Zoudenbach voldoet op dit moment niet aan de eisen voor eerste divisie voetbal. FC Utrecht is op zoek naar een oplossing
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op mei 16, 2016, 17:58:34
Zoudenbach voldoet op dit moment niet aan de eisen voor eerste divisie voetbal. FC Utrecht is op zoek naar een oplossing

Terugtrekken?

spons

Citaat van: Hugo op mei 16, 2016, 18:05:44
Terugtrekken?

Nee de keuze is of het complex aanpassen of toch in het stadion spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: spons op mei 16, 2016, 23:08:55
Nee de keuze is of het complex aanpassen of toch in het stadion spelen
Dat kan dat veld daar toch nooit aan lijkt mij. Ze zullen wel af en toe bij Almere of een andere club met kunstgras gaan spelen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op mei 16, 2016, 23:21:57
Dat kan dat veld daar toch nooit aan lijkt mij. Ze zullen wel af en toe bij Almere of een andere club met kunstgras gaan spelen.

Misschien kunnen ze de greenkeepers een keer op cursus sturen naar De Kuip
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: FC_Emmen op mei 16, 2016, 23:21:57
Dat kan dat veld daar toch nooit aan lijkt mij. Ze zullen wel af en toe bij Almere of een andere club met kunstgras gaan spelen.
Je kunt toch wel 1 keer per week een wedstrijd voetballen op dat gras?

FC_Emmen

Citaat van: Joost op mei 17, 2016, 12:15:14
Je kunt toch wel 1 keer per week een wedstrijd voetballen op dat gras?
Bij Jong FC Twente destijds niet, zij weken toen voor een aantal wedstrijden uit naar Emmen. Ik hoop uiteraard dat het wel gewoon in het stadion kan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op mei 17, 2016, 12:28:43
Bij Jong FC Twente destijds niet, zij weken toen voor een aantal wedstrijden uit naar Emmen. Ik hoop uiteraard dat het wel gewoon in het stadion kan.
Utrecht wil de duels graag op vrijdagavond spelen, dat lijkt een stuk sympathieker dan de maandagavond. Misschien kunnen ze wel bij Elinkwijk spelen. Daar ligt nu geen kunstgras maar zij hebben wel een prima, kleine accommodatie.

HRM1880

Citaat van: FC_Emmen op mei 17, 2016, 12:28:43
Bij Jong FC Twente destijds niet, zij weken toen voor een aantal wedstrijden uit naar Emmen. Ik hoop uiteraard dat het wel gewoon in het stadion kan.
Bij Twente had/heb je natuurlijk ook de vrouwen nog die in het stadion spelen/speelden.