Week 38 / 15 -21 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Houseman

Ik hanteer zelf de regel dat ik 60 minuten van de wedstrijd moet hebben gezien. Maar 45 minuten is ook een veelgehoorde grens om een stadion wel of niet mee te tellen. Is voor iedereen dus verschillend en het ligt er maar net aan wat je voor jezelf acceptabel vindt.

Joost

Ik 'tel' eigenlijk alleen als ik er een wedstrijd zie. Hooguit de eerste minuut missen of ietsje eerder weggaan vanwege een goede reden maar sowieso plan ik het nooit zo dat ik slecht een uur van een wedstrijd kan zien. Bij Crawley was de wedstrijd afgelast (lees: de vrouw van de scheids wilde winkelen) maar mochten we even binnen en zag ik twee goals in een oefenpotje. Bij Stenhousemuir was er een potje aan de gang tussen lokale jeugdploegen, drie goals gezien, allebei tel ik ze niet.

Houseman

Ik plan het ook niet maar in Leverkusen hadden we een file te pakken waardoor we 15 minuten na de aftrap binnen waren. Maar die tel ik dus wel gewoon.

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op sep 21, 2008, 21:41:08
In een wedstrijd vallen niet altijd doelpunten;-)


Nee dat klopt maar nu zijn er wel 3 gevallen. Dus zit ik er helemaal met verveeld. Maar heb hem op mijn groundlist tussen de stadions zonder wedstrijd gezet. Wel zeer leuke ground.

@ Houseman: Dan zou ik hem ook meetellen dat zijn factoren die je niet in de hand hebt.

Rinus A.

Citaat van: Rinus A. op sep 08, 2008, 14:19:15
16e Brescia - Treviso

of misschien de 18e AC Milan - FC Zürich

Brescia-Treviso en Vicenza-Bari zijn het uiteindelijk geworden. Brescia speelt in een aftandse bak, voor veel minder mensen als ik had verwacht, daar ze in mijn oren toch best een grote naam hadden. Bij Vicenza was dat allemaal net wat beter geregeld.

Je kunt trouwens goed terecht qua voetbal als je in Noord-Italië zit. Had me nog nooit zo in het land verdiept, maar viel me nu op dat erg veel bekende (voetbal)steden bij elkaar liggen daar in het noorden. De treinen en bussen zijn ook erg aantrekkelijk geprijst.

hoevenen lion

Geen problemen met tickets gehad? Ik wel bij Pistoia en Inter.

Rinus A.

Citaat van: hoevenen lion op sep 28, 2008, 10:01:34
Geen problemen met tickets gehad? Ik wel bij Pistoia en Inter.

Nee, wat voor problemen? Kassa's van de lang niet volle stadions waren in beide gevallen gewoon open en op vertoon van ID wordt er een kaart geleverd. Wel typisch italiaans dat je gegevens genoteerd moeten worden en uiteindelijk zelfs je naam op je kaartje staat.

hoevenen lion

Citaat van: Rinus A. op sep 29, 2008, 16:20:43
Nee, wat voor problemen? Kassa's van de lang niet volle stadions waren in beide gevallen gewoon open en op vertoon van ID wordt er een kaart geleverd. Wel typisch italiaans dat je gegevens genoteerd moeten worden en uiteindelijk zelfs je naam op je kaartje staat.
Ik mocht er niet in. kassa's op Pistoia waren niet open. En op inter was het enkel voor inwoners van de provincie lombardije.

http://antwerphopper.blogspot.com/2008/09/itali.html