Week 39 / 22 - 28 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:19:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: witte leeuw op sep 04, 2008, 15:45:24
Niet te hopen voor je dat het zo ging als de laatste treincombi naar Amsterdam.....

Nee inderdaad, maargoed daar gaan we vooralsnog niet vanuit. Forza Utreg!

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op sep 04, 2008, 14:37:36
Dat is ieder voor zich. Dan gaat er tenminste een redelijke groep naar Amsterdam, de voorbije jaren hadden we niet meer dan 2 of 3 bussen.

Wordt je niet helemaal gek tussen die idioten die daar alleen maar heen gaan om te provoceren en onder invloed van allerlei soorten drugs zitten en amper weten wie ze zijn?

Buiten dat je veel te lang onderweg bent, je eigen ding niet kan doen en je mensonwaardig wordt behandeld is dat misschien nog wel het meest irritante...

Een combi naar Kerkrade of Tilburg zou ik waarschijnlijk nog wel overleven (aangezien er dan vaak wel echte fans meegaan), alhoewel ik sowieso geen combi's meer doe, maar naar Ajax... nee bedankt.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op sep 05, 2008, 18:58:30
Wordt je niet helemaal gek tussen die idioten die daar alleen maar heen gaan om te provoceren en onder invloed van allerlei soorten drugs zitten en amper weten wie ze zijn?

Buiten dat je veel te lang onderweg bent, je eigen ding niet kan doen en je mensonwaardig wordt behandeld is dat misschien nog wel het meest irritante...

Een combi naar Kerkrade of Tilburg zou ik waarschijnlijk nog wel overleven (aangezien er dan vaak wel echte fans meegaan), alhoewel ik sowieso geen combi's meer doe, maar naar Ajax... nee bedankt.

Ach, ik kan me niet druk maken om die figuren, ik hou me er niet mee bezig. Is voor mij geen reden om weg te blijven. Neemt overigens niet weg dat dat wel treurige figuren zijn ja.

Rinus A.

24e - FC Barcelona - Betis Sevilla

Iemand een idee of ik voor deze pot gewoon rustig een kaart aan de poort kan halen en naar binnen kan wandelen? En iemand een idee hoe laat de kick off hiervan zou kunnen zijn/gaan worden?


27e Telstar - Helmond sport

spons

Citaat van: Rinus A. op sep 08, 2008, 14:17:16
24e - FC Barcelona - Betis Sevilla

Iemand een idee of ik voor deze pot gewoon rustig een kaart aan de poort kan halen en naar binnen kan wandelen? En iemand een idee hoe laat de kick off hiervan zou kunnen zijn/gaan worden?


kaartje kopen zal geen enkel probleem zijn, aanvangstijden worden i.v.m. tv wedstrijden in spanje altijd pas een week van tevoren vastgesteld en je hebt best kans dat deze wedstrijd om dezelfde reden nog naar dinsdag of donderdag wordt verplaatst
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

Onder voorbehoud een bezoek aan onderstaande wedstrijden:

Zat 27-09 VVV -  Excelsior
Zon 28-09 FC Eindhoven - Top Oss

spons

Citaat van: Denniz1974 op sep 09, 2008, 17:25:27
Onder voorbehoud een bezoek aan onderstaande wedstrijden:

Zat 27-09 VVV -  Excelsior
Zon 28-09 FC Eindhoven - Top Oss

niet op zondag naar groningen - feyenoord ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Maroboduus

Citaat van: Rinus A. op sep 08, 2008, 14:17:16
24e - FC Barcelona - Betis Sevilla

Iemand een idee of ik voor deze pot gewoon rustig een kaart aan de poort kan halen en naar binnen kan wandelen? En iemand een idee hoe laat de kick off hiervan zou kunnen zijn/gaan worden?


27e Telstar - Helmond sport

@Rinus
De wedstrijd Barca-Betis zal niet uitverkocht raken. Als je toch het zekere voor het onzeker wilt nemen, kun je hier je kaart online bestellen: http://www.fcbarcelona.cat/web/english/futbol/temporada_08-09/arxiu_partits/lliga/jornada04/Barcelona_Betis/entrades.html
Kick-off zal waarschijnlijk pas een week vantevoren bekend gemaakt worden. Het is het makkelijkste als je gewoon regelmatig op de officiële site van de Primera Division kijkt: http://www.lfp.es/ Het gaat óf zaterdagavond worden, óf zondagavond, maar dat is logisch...zou een niet onbekende Barca-corifee zeggen.

Denniz1974

Citaat van: spons op sep 09, 2008, 20:02:33
niet op zondag naar groningen - feyenoord ?

Nee, de Euroborg heb ik al genoeg gezien; De Koel en het Jan Louwersstadion heb ik nog niet gezien op gedurende een wedstrijd.

Rinus A.

Citaat van: Maroboduus op sep 10, 2008, 00:40:51
@Rinus
Het gaat óf zaterdagavond worden, óf zondagavond, maar dat is logisch...zou een niet onbekende Barca-corifee zeggen.

Zo logisch is dat niet, want dit is een woensdagavond :D Maar bedankt voor de info, mannen, ik ga zeker heen als er niks geks gebeurt.

Stadionhopper

Citaat van: Rinus A. op sep 11, 2008, 20:52:40
Zo logisch is dat niet, want dit is een woensdagavond :D Maar bedankt voor de info, mannen, ik ga zeker heen als er niks geks gebeurt.

Dit is dus net zoveel op waarheid berust als de uitspraken van die bewuste Barca-corifee
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: Denniz1974 op sep 11, 2008, 20:34:31
Nee, de Euroborg heb ik al genoeg gezien; De Koel en het Jan Louwersstadion heb ik nog niet gezien op gedurende een wedstrijd.

daar hebben we vorig jaar nog gespeeld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

Citaat van: spons op sep 11, 2008, 22:04:54
daar hebben we vorig jaar nog gespeeld

klopt, ik had toen andere verplichtingen. Daarom nu in de herkansing.

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op sep 01, 2008, 22:05:27
Vrijdag 26 augustus 20.30: Standard - Anderlecht. Zal nu wel 1 van die andere potten laten schieten denk ik.

Tickets geregeld, heb er zin in. Allez Standard!

TeeZee

Komend weekend Antwerp. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet precies weet wanneer en tegen wie het is, maar dat komt nog wel goed. Mijn eerste Belgische wedstrijd ooit.