Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op dec 24, 2012, 20:17:31
Een heel avontuur inderdaad, ben benieuwd naar de ervaringen met de (nacht)treinen!

Treinen schijnen in de Oekraine van uitstekende kwaliteit te zijn, beter dan in Nederland.

Ben zelf tijdens het EK van Donetsk naar Kiev met de auto gegaan ( met iemand meegereden nadat ik naar Donetsk met het vliegtuig was gegaan ) maar dat was zeer avontuurlijk maar eigenlijk ook een beetje gekkenwerk. Hoorde van veel mensen dat de trein uitstekend te doen was
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om weer groundhopverhalen te gaan schrijven en mijn achterstand van anderhalf jaar (veertien buitenlandse wedstrijden) weg te werken. Wegens tijdgebrek is het er te lang niet van gekomen, maar ik probeer mijn leven te beteren.

AthleticHolanda

Citaat van: Hielke op jan 01, 2013, 18:05:49
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om weer groundhopverhalen te gaan schrijven en mijn achterstand van anderhalf jaar (veertien buitenlandse wedstrijden) weg te werken. Wegens tijdgebrek is het er te lang niet van gekomen, maar ik probeer mijn leven te beteren.

Goed bezig! Kijk er alvast naar uit!

Koning Kriel

In het weekend van 2 maart naar Spurs - Arsenal. Mijn 5e wedstrijd in Engeland en al mijn eerste re-visit, maar dat maakt mij voor deze wedstrijd niet uit.

FCT1980

Dat maakt voor deze fixture inderdaad niet uit. Mooi stadion ook.
Als het andersom was geweest had ik het persoonlijk al veel minder gevonden.

wij gaan het weekend daarna naar Reading en zoeken er een paar wedstrijden omheen. Alleen de vrijdag wordt denk ik niet wat met alleen Dartford-Wrexham. dartford heeft echt het meest vreselijke stadion van het eiland.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

stadiongebod

Citaat van: Hielke op jan 01, 2013, 18:05:49
Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om weer groundhopverhalen te gaan schrijven en mijn achterstand van anderhalf jaar (veertien buitenlandse wedstrijden) weg te werken. Wegens tijdgebrek is het er te lang niet van gekomen, maar ik probeer mijn leven te beteren.

Een prachtig voornemen. Heb genoten van je eerdere bijdragen.

jona93

Een droom die gaat uitkomen eindelijk, aston villa-chelsea 12 mei
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Citaat van: jona93 op jan 15, 2013, 12:53:46
Een droom die gaat uitkomen eindelijk, aston villa-chelsea 12 mei

Die wedstrijd ga ik waarschijnlijk ook naartoe.
Laatste thuiswedstrijd van het seizoen dus hebben de Lions clubs ook een feestje.
Misschien mogen we zelf een balletje trappen op VP.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: jona93 op jan 15, 2013, 12:53:46
Een droom die gaat uitkomen eindelijk, aston villa-chelsea 12 mei

Misschien wel de wedstrijd waarin Chelsea kampioen wordt en Aston Villa degradeert
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

stadiongebod

Wishful thinking? Al zie ik het Villa nog heel moeilijk krijgen.

tomv

Zag vanmiddag een mooie aanbieding van Groupon in de mail. Afhankelijk van mijn maten wordt het 2 februari Newcastle United - Chelsea, of 2 maart Sunderland - Fulham

spons

Citaat van: stadiongebod op jan 15, 2013, 19:25:24
Wishful thinking? Al zie ik het Villa nog heel moeilijk krijgen.

Nee dat niet. Ik hoop wel dat Villa erin blijft en ik denk ook niet dat Chelsea kampioen wordt maar gewoon om even aan te geven dat het wel eens een heel speciale wedstrijd kan worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

villa krijgt het inderdaad heel lastig. Echter denk ik wel dat volgend seizoen de Brum derby nog niet op het programma komt.
Lambert heeft een goed verhaal waarom hij het team zo jong houdt en enkele insiders hebben me verzekerd dat het goed komt.
Maar die wedstrijd tegen Chelsea kan inderdaad wel eens heel belangrijk worden voor beide teams.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

tomv

Citaat van: tomv op jan 15, 2013, 20:10:10
Zag vanmiddag een mooie aanbieding van Groupon in de mail. Afhankelijk van mijn maten wordt het 2 februari Newcastle United - Chelsea, of 2 maart Sunderland - Fulham
Een van m'n vrienden kan niet mee naar Newcastle - Chelsea, een andere van het groepje waarmee ik zou gaan kan niet naar Sunderland - Fulham. Qua naam spreekt Newcastle - Chelsea misschien meer tot de verbeelding, maar welke wedstrijd zouden jullie (met meer overzeese ervaring dan wij) aanraden?

Berend11

Citaat van: tomv op jan 16, 2013, 16:25:58
Een van m'n vrienden kan niet mee naar Newcastle - Chelsea, een andere van het groepje waarmee ik zou gaan kan niet naar Sunderland - Fulham. Qua naam spreekt Newcastle - Chelsea misschien meer tot de verbeelding, maar welke wedstrijd zouden jullie (met meer overzeese ervaring dan wij) aanraden?

Ik heb de actie ook gezien en als ik jou was zou ik toch iets meer geld uitgeven en naar Newcastle - Chelsea gaan, dit stadion is vele malen mooier en de tegenstander spreekt ook meer aan. Plus dat het dichterbij de aankomst van het schip is! Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze graag.