Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: FCT1980 op okt 19, 2012, 17:03:45
Iemand een idee wanneer ze bij Heracles willen beginnen met het nieuwe stadion?
Bier und Bratwurst misschien?

Gemeente was in eerste instantie accoord, maar Heracles heeft extra wensen/eisen. In maart durfde de gemeenteraad geen beslissing te nemen en is dit doorgeschoven naar juni. Dezelfde avond ging de raad wel accoord met de bouw van een nieuw gemeentehuis. Kost weer vele miljoenen en het gebouw van de belastingdienst is binnen 2 jaar leeg....

FC_Emmen

CiteerVoorzitter Ad Heijsman en technisch directeur Marco Boogers strijden er al jaren voor, maar het lijkt er nu eindelijk van te gaan komen: FC Dordrecht krijgt een nieuw stadion. Dat meldt RTV Rijnmond.

De gemeente Dordrecht werkt mee aan een nieuw stadion voor FC Dordrecht. De club uit de Jupiler League probeert dat al sinds 2006 voor elkaar te krijgen. In totaal trekt het college 1,7 miljoen euro uit voor een multifunctioneel stadion. Met dat geld moet de infrastructuur rond het stadion worden geregeld. De subsidie voor de club wordt verdubbeld naar 60.000 euro.
   
Het is de bedoeling dat het stadion van FC Dordrecht multifunctioneel wordt met een congrescentrum, huisvesting voor de sporters en horeca. Winkelketens komen er niet in. Het stadion moet zesduizend plaatsen krijgen en een kunstgrasveld.
Het nieuwe stadion komt op de plek naast het huidige stadion aan de Krommedijk, waar nu de trainingsvelden en het jeugdcomplex van de club liggen. Het hele project moet in totaal 10 miljoen euro gaan kosten.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Toch jammer. Ik zou denken dat met een nieuwe hoofdtribune de club ook geholpen zou zijn en de gezelligheid van het huidige stadion gewaarborgd zou blijven.

ðe waan

Dat zal dan wel weer zo'n inwisselbare RKC-bak worden.

Joost

Ze gaan de lichtmasten van Kaalheide afbreken omdat ze in slechte staat verkeren :(

Its Matchday

Wist niet waar ik dit het beste kan neerzetten, maar hierbij een (naar mijn mening) prachtige foto van het nieuwe trainingscomplex van Vitesse.
@ViezeVis

Nort

Alleen die stoeltjes... Hoe kun je als club nu GROENE stoeltjes plaatsen terwijl je zelf in het zwart/geel voetbalt en je rivaal rood/groen/zwarte kleuren heeft.

Voetbalhopper

Citaat van: Its Matchday op jun 12, 2013, 16:16:43
Wist niet waar ik dit het beste kan neerzetten, maar hierbij een (naar mijn mening) prachtige foto van het nieuwe trainingscomplex van Vitesse.


Ik krijg zondag een rondleiding op Papendal, ben benieuwd.

Its Matchday

Citaat van: nort op jun 12, 2013, 17:56:23
Alleen die stoeltjes... Hoe kun je als club nu GROENE stoeltjes plaatsen terwijl je zelf in het zwart/geel voetbalt en je rivaal rood/groen/zwarte kleuren heeft.

Kan mij er niet aan ergeren. Als je alles zo gaat beredeneren dan kunnen we het gras ook beter een kleurspoeling geven.
Spelers die met rood/groen/zwarte schoenen spelen of als die hele combinatie gebruikt was geweest dan had ik het een ander verhaal gevonden, maar 1 kleur...


Citaat van: Voetbalhopper op jun 12, 2013, 18:30:01
Ik krijg zondag een rondleiding op Papendal, ben benieuwd.

Ik ga binnenkort aansluiten in de rij(850+ inschrijvingen). Heb al veel foto's van binnen gezien waarin veel Vitesse historie voorkomt.
@ViezeVis

Sebastiaan_W

De gemeenteraad van Almelo heeft zojuist groen licht gegeven voor de bouw van een nieuw stadion. Heracles zal dus over een paar jaar in een nieuw stadion voetballen.


Skipperdinho

Bij ons gaat het nieuwe stadion niet door, nu wordt er in December 2 nieuwe voorstellen gedaan voor nieuwe plaatsen. Pffff al 12 jaar slepende conflicten met de gemeente en nu is nog steeds geen nieuw stadion. Laatste optie als die 2 niet gaan lukken is De Braak verbouwen en renoveren, maar dan is de charme van de schuurtjes weg,dat zou ook wel jammer zijn maar is mijn mening persoonlijk.

Sebastiaan_W

Citaat van: Skipperdinho op jun 26, 2013, 00:31:40
Bij ons gaat het nieuwe stadion niet door, nu wordt er in December 2 nieuwe voorstellen gedaan voor nieuwe plaatsen. Pffff al 12 jaar slepende conflicten met de gemeente en nu is nog steeds geen nieuw stadion. Laatste optie als die 2 niet gaan lukken is De Braak verbouwen en renoveren, maar dan is de charme van de schuurtjes weg,dat zou ook wel jammer zijn maar is mijn mening persoonlijk.

12 jaar? Dat valt nog mee. Telstar heeft meer dan 20 jaar gesteggeld.

cafebac

Cambuur gaat het uitvak vergroten en hekken vervangen door plexiglas, Eagles gaan het vak weer verplaatsen.

MartijNFR

Bij Go Ahead zijn ze bijna klaar met die verbouwing.

Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)