Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Jeroen503

Iemand enig idee of ik voor de wedstrijd FC Twente - Ajax op de zwarte markt bij het stadion kans maak? De nog beperkt beschikbare tickets zijn alleen met een CC te halen namelijk.


Semper Fidelis

Citaat van: Jeroen503 op nov 19, 2019, 13:00:12
Iemand enig idee of ik voor de wedstrijd FC Twente - Ajax op de zwarte markt bij het stadion kans maak? De nog beperkt beschikbare tickets zijn alleen met een CC te halen namelijk.

Heb even bij de ticketing van FC Twente gekeken en er is nog maar 1 kaart vrij in vak 311 en 1 kaart in vak 110. Mocht je er 1 willen, dan zou ik er 1 voor je kunnen halen. Qua zwarte markt zou ik het echt niet weten, eigenlijk nooit gezien, maar ook niet op gelet.

Jeroen503

Citaat van: Semper Fidelis op nov 19, 2019, 13:14:40
Heb even bij de ticketing van FC Twente gekeken en er is nog maar 1 kaart vrij in vak 311 en 1 kaart in vak 110. Mocht je er 1 willen, dan zou ik er 1 voor je kunnen halen. Qua zwarte markt zou ik het echt niet weten, eigenlijk nooit gezien, maar ook niet op gelet.

Ik heb je een PM gestuurd.

headout

Citaat van: Hugo op nov 18, 2019, 20:41:59
Robert, ik heb uit doorgaans goed ingelichte bronnen vernomen dat Headout inmiddels is voorzien van een ticket.
Ik kan dit bevestigen ;-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Groundos

Ik ben op zoek naar twee kaarten voor de wedstrijd VVV-Venlo - FC Twente voor aankomende zondag, maar geldt een clubcardrestrictie. Zou iemand mij kunnen helpen?

Jeje

Iemand die mitglieder is bij 1. FC Köln? Ben op zoek naar 2 kaarten voor de wedstrijd tegen Bayern Munchen ofwel Schalke 04. (allebei februari 2020) Verkoop moet nog starten, maar de verkoop is alleen voor mitglieders.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Jeje op nov 20, 2019, 13:49:19
Iemand die mitglieder is bij 1. FC Köln? Ben op zoek naar 2 kaarten voor de wedstrijd tegen Bayern Munchen ofwel Schalke 04. (allebei februari 2020) Verkoop moet nog starten, maar de verkoop is alleen voor mitglieders.

Ik ben Mitglied. Vanmorgen zijn beide wedstrijden in de 'early- bird' voorverkoop gegaan en zijn allebei ook al uitverkocht zie ik. Reguliere voorverkoop begint midden januari. Tegen die tijd kun je mij wel contacteren. Als ik zelf niet het maximale aantal tickets afneem, kan ik eventueel wel twee tickets voor je kopen.
FC Den Bosch
1.FC Köln

watergatehopper

Citaat van: headout op nov 19, 2019, 19:43:51
Ik kan dit bevestigen ;-)

Top! Zal een mooie sfeer en hopelijk ook wedstrijd worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jeje

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op nov 20, 2019, 14:57:26
Ik ben Mitglied. Vanmorgen zijn beide wedstrijden in de 'early- bird' voorverkoop gegaan en zijn allebei ook al uitverkocht zie ik. Reguliere voorverkoop begint midden januari. Tegen die tijd kun je mij wel contacteren. Als ik zelf niet het maximale aantal tickets afneem, kan ik eventueel wel twee tickets voor je kopen.
Zal ik zeker doen tegen die tijd, enorm bedankt!

Nickky

Een vriend van me gaat begin januari met zijn zoontje naar Londen en wil graag naar Tottenham- Liverpool. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat hij kan zeggen: 'een beetje extra betalen is geen probleem.....'

Mijn vraag is, weet iemand een manier, desnoods een website die betrouwbaar is, om kaarten te kunnen kopen. Er zijn allerlei partijen op internet die van alles aanbieden, maar wat is betrouwbaar?

ALenstra

In principe is alleen via Tottenham Hotspur betrouwbaar. Of Liverpool voor het uitvak.

Nickky

Maar is dat een reële optie? Of kan hij dat maar beter uit z'n hoofd zetten?

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op nov 22, 2019, 05:16:42
In principe is alleen via Tottenham Hotspur betrouwbaar. Of Liverpool voor het uitvak.

Dat is wel heel zwart wit. Als je 100% betrouwbaar wil is dat de optie. Er zijn echt wel hele betrouwbare organisaties die kaarten aanbieden, dat de meeste hier vinden dat zij veel te veel vragen is een ander verhaal. Als je ergens boekt moet je goed zoeken naar de voorwaarden en naar de reviews. Ik heb zelf bijvoorbeeld prima ervaringen met seatwave. Die hebben daarnaast in hun voorwaarde dat als je niet binnenkomt zij op kosten van de verkoper een ander kaartje regelen of dat je je geld terug krijgt. Zonde dat je dan alsnog in Londen staat maar het geeft wel een hoop zekerheid. Gelukkig hebben de twee keer dat ik via hun kaarten heb gekocht (Romeinse derby en derby van Milaan) de kaarten gewoon gewerkt.

Joost

Citaat van: Nickky op nov 22, 2019, 00:31:41
Een vriend van me gaat begin januari met zijn zoontje naar Londen en wil graag naar Tottenham- Liverpool. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat hij kan zeggen: 'een beetje extra betalen is geen probleem.....'

Mijn vraag is, weet iemand een manier, desnoods een website die betrouwbaar is, om kaarten te kunnen kopen. Er zijn allerlei partijen op internet die van alles aanbieden, maar wat is betrouwbaar?

Als hij in die categorie valt dan is het wellicht interessant om eerst een One Spurs Membership aan te schaffen voor 48 pond. Daarmee kun je via Spurs kaartjes krijgen via de ticketexchange. Dan koop je de kaartjes gewoon tegen de normale prijs.


Nort

Citaat van: Nickky op nov 22, 2019, 09:35:18
Maar is dat een reële optie? Of kan hij dat maar beter uit z'n hoofd zetten?
Dat is niet reëel zonder membership (als dit al voldoende is) of connecties. Websites als Stubhub en Viagogo zijn betrouwbaar. Krijg je de tickets niet, dan krijg je het geld terug. Al betaal je daar natuurlijk wel de hoofdprijs voor. Rond het stadion zal er vast ook wel zwarte verkoop zijn, maar ook dat zal niet goedkoop zijn i.v.m. de tegenstander en de populariteit van Spurs op dit moment.