Hoofdmenu

Honkbal

Gestart door hgrm, apr 12, 2008, 12:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Wat mij betreft is Dirk welkom
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Louk

Andruw Jones ook. Die komt toch niet meer aan de bak bij de Dodgers nu Ramirez daar ook speelt.

Koning Kriel

Tijdens mijn vakantie naar een wedstrijd van de New York Mets geweest. De Mets presteren dit seizoen onder de maat en ook deze wedstrijd verloren ze van de Washington Nationals met 3-2. In het stadion waren 21.000 toeschouwes aanwezig wat ik op zich best een net aantal vind.

Het bezoeken van een honkbalwedstrijd is denk ik niet iets wat ik nog veel vaker ga doen. Ik heb echt een prima avond gehad en met uitstekend vermaakt maar het spel gaat mij te langzaam en de wedstrijd duurt te lang.

Joost

Hebben de HCAW'ers hier niet de plotselinge ambitie een vliegtuig naar Panama te nemen?


hgrm

Citaat van: Joost op okt 14, 2011, 09:16:51
Hebben de HCAW'ers hier niet de plotselinge ambitie een vliegtuig naar Panama te nemen?

heb het geprobeerd,maar toen ik mijn ogen open deed, waren we opeens op het vliegveld van Milaan
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op okt 14, 2011, 23:26:35
heb het geprobeerd,maar toen ik mijn ogen open deed, waren we opeens op het vliegveld van Milaan
Retourtje Milaan - Panama kost 484 euro.

Maar wel vervelend voor jullie dat net op het moment dat Honkbal nationaal in de schijnwerpers staat en live op TV nota bene wordt uitgezonden je in het buitenland bent.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op okt 15, 2011, 00:49:39
Retourtje Milaan - Panama kost 484 euro.

Maar wel vervelend voor jullie dat net op het moment dat Honkbal nationaal in de schijnwerpers staat en live op TV nota bene wordt uitgezonden je in het buitenland bent.

Wanneer is de finale en wordt die ook live uitgezonden?

spons

Citaat van: witte leeuw op okt 15, 2011, 06:51:27
Wanneer is de finale en wordt die ook live uitgezonden?

Vanavond om 23.55 bij de NOS
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

We zijn wereldkampioen!

Bossche Bol

Citaat van: Joost op okt 16, 2011, 07:02:53
We zijn wereldkampioen!
Prima prestatie, daar niet van, maar het is natuurlijk wel tegen 'the best of the rest'.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Bossche Bol op okt 16, 2011, 10:23:11
Prima prestatie, daar niet van, maar het is natuurlijk wel tegen 'the best of the rest'.
Dat is onzin. De Amerikanen zijn er nog nooit geweest en het team van Cuba bevat genoeg spelers die zo de MLB in zouden kunnen gaan.

Dit is gewoon een wereldprestatie.

Bossche Bol

Citaat van: Joost op okt 16, 2011, 11:51:37
Dat is onzin. De Amerikanen zijn er nog nooit geweest en het team van Cuba bevat genoeg spelers die zo de MLB in zouden kunnen gaan.

Dit is gewoon een wereldprestatie.
Alleen Cuba was er op oorlogssterkte met wat spelers die misschien in de MLB meekunnen.

Verder was er geen enkele speler uit de MLB of de Japanse profleague op het toernooi aanwezig.
Leuk voor ze, die titel, maar niet denken dat we nu de beste zijn.

Er is geen Noordamerikaan die ook maar weet dat er een WK aan de gang was.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

King Nothing

Denk ik wel, aangezien Canada en de VS ook mee hebben gedaan (en beide 3e zijn geworden).
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Bossche Bol

Citaat van: King Nothing op okt 16, 2011, 18:29:23
Denk ik wel, aangezien Canada en de VS ook mee hebben gedaan (en beide 3e zijn geworden).
Kijk eens op de baseballsites (mlb, espn, sportingnews enz.), niemand heeft het erover. Het post-season is in volle gang! Dat is belangrijk.

De gasten die meededen voor USA en Canada spelen in de Minor Leagues en College teams.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

ALenstra

Volgens mij doen er toch geen MLB-profs mee aan het toernooi?