Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jef400


FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Ruttos

Iemand enig idee waar nog tickets te verkrijgen zijn voor de Oranje vrouwen tegen Kameroen in Stade du Hainaut in Valenciennes?

Jehoentelaar

Is er geen doorverkoopportal van de FIFA zelf?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400

Citaat van: FCT1980 op mei 21, 2019, 16:19:21
Hoe dan?
Of het zo maar kan dat je zo'n periode in een bus mag worden opgesloten, met een aanzienlijk gezondheidsrisico tot gevolg.

Mrmtty20

#3455
Nu de kalender van de Bundesliga uit is wil ik graag naar de derby Mönchengladbach - Köln gaan. Iemand die weet wat hier mogelijk is voor tickets? Lukt vrije verkoop? Of zet ik die match maar snel uit de planning?

Ook de frankenderby (Greuther Fürth - Nürnberg) staat op de wenslijst. Iemand een idee of ook hier tickets een haalbare kaart zijn? Bij deze affiche maakt heen of terugmatch niet uit.

Nort

Citaat van: Mrmtty20 op jun 28, 2019, 14:19:14
Nu de kalender van de Bundesliga uit is wil ik graag naar de derby Mönchengladbach - Köln gaan. Iemand die weet wat hier mogelijk is voor tickets? Lukt vrije verkoop? Of zet ik die match maar snel uit de planning?

Ook de frankenderby (Greuther Fürth - Nürnberg) staat op de wenslijst. Iemand een idee of ook hier tickets een haalbare kaart zijn? Bij deze affiche maakt heen of terugmatch niet uit.
Vrije verkoop zal niet lukken, maar in Duitsland is er veel zwarte markt rondom het stadion. Uiteraard wel duurder dan face value voor z'n wedstrijd. Neurenberg heeft een groot stadion en een beperkte bezettingsgraad, dat zou wel moeten lukken.

Jeje

Is er hier iemand toevallig mitglieder bij Schalke 04 waarvan ik eventueel gebruik van zou mogen maken? Wil graag kaarten voor Schalke 04 - Mainz of Schalke 04 - 1. FC Koln halen, ik verwacht dat ik die wel in de vrije verkoop (die vrijdag begint) kan kopen (correct?) alleen morgen zijn de mitglieder al aan de beurt en er schijnt nog een beperkt aantal tickets over te zijn voor de derby en de wedstrijd tegen Bayern Munchen, en zou daar dan graag nog een poging voor willen wagen ;)

HeroBero

Dag leden,

Na meerdere keren tripjes te hebben gemaakt naar Belgie en Duitsland wil ik samen met een vriend eindelijk de oversteek maken naar Engeland. We verblijven van 20-8 tot 25-8 in Birmingham. Graag willen wij die dagen de volgende wedstrijden bezoeken:

20-8: Birmingham City - Barnsley
21-8: West Bromwich - Reading
23-8: Aston Villa - Everton
24-8: Wolves - Burnley

Indien Wolves op de 22e Europese verplichtingen heeft, en daardoor de wedstrijd op de 24e ongetwijfeld verplaatst zal worden, willen we uitwijken naar Kidderminster Harriers - Chester.

We hebben begrepen dat het lastig wordt om kaarten te bemachtigen voor de 2 Premier League potten, we hebben immers geen memberships. Wie o wie heeft de gouden tip om zodoende toch aan kaarten te komen, en heeft verder nog tips om te gaan doen en beleven in en rond Birmingham?

Ik hoor jullie antwoord graag :)

Nort

Citaat van: HeroBero op jul 19, 2019, 13:04:43
Dag leden,

Na meerdere keren tripjes te hebben gemaakt naar Belgie en Duitsland wil ik samen met een vriend eindelijk de oversteek maken naar Engeland. We verblijven van 20-8 tot 25-8 in Birmingham. Graag willen wij die dagen de volgende wedstrijden bezoeken:

20-8: Birmingham City - Barnsley
21-8: West Bromwich - Reading
23-8: Aston Villa - Everton
24-8: Wolves - Burnley

Indien Wolves op de 22e Europese verplichtingen heeft, en daardoor de wedstrijd op de 24e ongetwijfeld verplaatst zal worden, willen we uitwijken naar Kidderminster Harriers - Chester.

We hebben begrepen dat het lastig wordt om kaarten te bemachtigen voor de 2 Premier League potten, we hebben immers geen memberships. Wie o wie heeft de gouden tip om zodoende toch aan kaarten te komen, en heeft verder nog tips om te gaan doen en beleven in en rond Birmingham?

Ik hoor jullie antwoord graag :)
Aston Villa zou wel makkelijk moeten lukken in de general sale en als je daar niet op wilt wachten/gokken, kun je voor £35 Pond een membership kopen.

Wolves stelt elke wedstrijd een x-aantal kaarten beschikbaar voor toeristen, maar daar zul je nu al wel te laat voor zijn. Gezien de wedstrijd nog in de vakantieperiode valt, zijn er wellicht seizoenskaarthouders met vakantie en worden er op het internet (facebook/twitter) in Wolves groepen 'spares' aangeboden. En anders kun je het nog altijd op de wedstrijddag aan het stadion proberen.

In Birmingham zal vast genoeg te beleven voor zijn en Tripadvisor zal volstaan met 'recommendations' voor toeristenplekken, restaurants, pubs en etc.

Defender

Citaat van: Nort op jul 19, 2019, 13:17:19
Aston Villa zou wel makkelijk moeten lukken in de general sale en als je daar niet op wilt wachten/gokken, kun je voor £35 Pond een membership kopen.

Wolves stelt elke wedstrijd een x-aantal kaarten beschikbaar voor toeristen, maar daar zul je nu al wel te laat voor zijn. Gezien de wedstrijd nog in de vakantieperiode valt, zijn er wellicht seizoenskaarthouders met vakantie en worden er op het internet (facebook/twitter) in Wolves groepen 'spares' aangeboden. En anders kun je het nog altijd op de wedstrijddag aan het stadion proberen.

In Birmingham zal vast genoeg te beleven voor zijn en Tripadvisor zal volstaan met 'recommendations' voor toeristenplekken, restaurants, pubs en etc.

Als Villa fan kan ik je zeggen dat hun abo verkoop goed verloopt maar ze houden normaal genoeg vrij voor hun (talrijke) wereldwijde supporters.
Eventueel een membership dus of de Villa supportersgroep van je land of buurland even contacteren en dan lukt dat zeker.

Indien nodig laat je iets weten voor verdere hulp
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Nort

Citaat van: Defender op jul 19, 2019, 17:03:13
Als Villa fan kan ik je zeggen dat hun abo verkoop goed verloopt maar ze houden normaal genoeg vrij voor hun (talrijke) wereldwijde supporters.
Eventueel een membership dus of de Villa supportersgroep van je land of buurland even contacteren en dan lukt dat zeker.

Indien nodig laat je iets weten voor verdere hulp
Dat is niet een kwestie van vrijhouden, maar gewoon niet meer kunnen verkopen. Wellicht dat de gloryhunters hun weg naar het stadion weer weten te vinden nu ze terug zijn in de PL, maar ik ken me niet voorstellen dat Villa - Everton niet uitverkocht raakt én zeker niet voordat de general sale begint. 

HeroBero

Ik heb Wolves inderdaad al een mailtje gestuurd, en ik kwam niet meer tussen de kaarten voor de buitenlanders. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die zaterdag niet spelen, dus we gaan waarschijnlijk naar Kidderminster Harriers. Heeft er iemand hier ervaring met die club?

Joost

Kleinere profclub die nu wel een niveautje lager speelt dan ze thuishoren.

Kaartjes kopen vooraf is niet nodig, als het überhaupt al mogelijk zou zijn.

Saltacampos

Citaat van: Nort op jul 19, 2019, 18:23:14
Dat is niet een kwestie van vrijhouden, maar gewoon niet meer kunnen verkopen. Wellicht dat de gloryhunters hun weg naar het stadion weer weten te vinden nu ze terug zijn in de PL, maar ik ken me niet voorstellen dat Villa - Everton niet uitverkocht raakt én zeker niet voordat de general sale begint.
Ik ben nog naar Aston Villa-Chelsea geweest een paar jaar geleden en ook toen was kaarten kopen geen enkel probleem. Villa verkoopt volgens mij zelden of nooit uit. Vorig jaar gemiddeld 36.000 toeschouwers, dus ruim 7.000 plaatsen over. In 14/15 (PL) 34.000 gemiddeld, in 13/14 (PL) 36.000, m.a.w. zou geen probleem mogen zijn.
Over land and sea