Hoofdmenu

Rusland

Gestart door Rinus A., jan 18, 2009, 12:16:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rinus A.

Citaat van: Maroboduus op jan 21, 2009, 16:56:46
Even voor de goede orde: Voor Oekraïne en de Baltische Staten geldt dus geen visumplicht, voor alle overige voormalige Sovjet-Republiek wél.

Ook Moldavië verlangt geen visum. Zelf Transdjnestrie mag je in.

Twee jaar terug de Oekraïne uitgekomen met een heel erg roze noodpaspoort dat men nog niet eerder gezien had. Met de volgende zin kreeg ik toch mijn zin, toegang tot Polen: "novo novo paspooort novo novo paspoort paspoort, paspoort noooovooooo, novo novo novo novo".

Over Rusland, de streek (Komi/Jamal) die me bezig hield blijkt 10 maanden in het jaar ingevroeren en in de overige twee maanden voedt het smeltwater 3 miljard muggen. Aandacht verschuift nu langzaam naar een route Kiev-Volvograd-Kazan of Perm-Jekaterineburg.

LUFC

Iemand die weet hoe het met tickets gaat bij Zenit? Wil graag nog een keer een wedstrijd meepakken voor ze een nieuw stadion krijgen, maar ze hebben nu een beperkte capaciteit dus dat zal misschien lastig worden. Ik zit namelijk voor een halfjaar in Vilnius over een week, en een bezoek aan St. Petersburg ga ik zeker proberen te doen.

Niels1977

Vriend van mij woont al een paar jaar in Sint Petersburg, ik kan hem wel eens vragen hoe dat zit?
Wanneer gaan ze eigenlijk een nieuw stadion bouwen?
Anders is dat ook wel een mooie extra reden om die maat van mij eens te gaan opzoeken.

LUFC

Citaat van: Niels1977 op aug 21, 2013, 15:43:02
Vriend van mij woont al een paar jaar in Sint Petersburg, ik kan hem wel eens vragen hoe dat zit?
Wanneer gaan ze eigenlijk een nieuw stadion bouwen?
Anders is dat ook wel een mooie extra reden om die maat van mij eens te gaan opzoeken.
Zal je binnenkort dan eens een pm erover sturen. Weet sowieso niet 100% zeker of ik uberhaupt naar St. Petersburg ga, maar ik hoop van wel. Hopelijk dan in het weekend. Doordeweeks heb je wel evt. Champions League nog, maar dat zal helemaal kansloos zijn denk ik.

Overigens zie ik dat het online mogelijk is: http://tickets.fc-zenit.ru/index.do?id=180. Dat geeft wat hoop.

Hier iets over het nieuwe stadion: http://en.fc-zenit.ru/stadium/new/

Vliegtickets kan je, met geluk, al kopen vanaf € 180 voor St. Petersburg

AthleticHolanda

Citaat van: LUFC op aug 21, 2013, 16:22:39
Vliegtickets kan je, met geluk, al kopen vanaf € 180 voor St. Petersburg

Je kan ook voor een paar tientjes naar Tallinn vliegen en daar een bus nemen, ben je voor (veel) minder dan de helft daar.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op aug 21, 2013, 16:36:27
Je kan ook voor een paar tientjes naar Tallinn vliegen en daar een bus nemen, ben je voor (veel) minder dan de helft daar.
Moet je natuurlijk nog minstens 7 uur op een bus zitten, lijkt het mij toch leuker ineens naar daar te vliegen.

Yuri

We are pleased to inform that in Russia/Ukraine edit a new issue groundhopping-zine MROT # 13.



Fanzine is devoted for groundhoppers in Russia, Ukraine, Belarus and also it is official printed edition Groundhopping/Russian Team (http://russianteam2.wordpress.com/). Here you will find reports that not been previously published and photos from our football travels, bit ice hockey, reasonings about what is groundhopping by Russian. We talk about history of some our stadiums, take interview with first Serbian groundhopper, German colleagues talk about their Argentine experience, we remember our trip to Albania. The magazine contains a large number of photos (about 150) and some author drawings.
Format A5, 92 full color pages, but the circulation only 100 copies, because of this magazine cost very expensive - 11 euro.
If someone wants to get it , he should contact me by writing on magshopreport@gmail.com




De Twaalfde Man

Aankomend weekend voor het eerst naar Rusland, weekendje Moskou.

Tegenwoordig spelen al die topclubs daar in een moderne bak, maar ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die nog verborgen pareltjes kennen in Moskou die met een kort bezoek te vereren zijn?

hgrm

Citaat van: De Twaalfde Man op dec 06, 2017, 19:36:06
Aankomend weekend voor het eerst naar Rusland, weekendje Moskou.

Tegenwoordig spelen al die topclubs daar in een moderne bak, maar ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die nog verborgen pareltjes kennen in Moskou die met een kort bezoek te vereren zijn?

Don't mention the IOC! I mentioned it once, but I think I got away with it all right.

(vrij naar Basil Fawlty)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: De Twaalfde Man op dec 06, 2017, 19:36:06
Aankomend weekend voor het eerst naar Rusland, weekendje Moskou.

Tegenwoordig spelen al die topclubs daar in een moderne bak, maar ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die nog verborgen pareltjes kennen in Moskou die met een kort bezoek te vereren zijn?

Het Izmailovo stadion, naast Stalin's bunker, dichtbij het stadion van Lokomotiv. Ik kwam niet binnen, maar kon wel goed naar binnen kijken via een verlaten gebouwtje naast het stadion. Verder is het Torpedo Moskou stadion heel tof.