KNVB Beker 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, apr 25, 2011, 22:08:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: ðe waan op okt 25, 2011, 23:42:02
Meester heeft vast een leuke avond gehad.

Dit was echt bizar !
In tweede helft van de woendag kom ik met m'n verslag.
Nu brak naar 't werk

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

TeeZee

Had het er een paar dagen geleden nog over met hgrm, dat GVVV dat wel zou gaan winnen.

Cyclebob

Gefeliciteerd meester met je GVVV! Zat eraan te denken, maar helaas niet geweest.
De beker wordt in Nederland door de verrassingen de laatste jaren weer aantrekkelijker.
Ik geef Sparta Nijkerk toch ook een kans vanavond.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

AthleticHolanda

Ik ben benieuwd hoe ver Achilles met een gunstige loting kan komen, die doen momenteel (thuis) voor geen enkele Jupiler-League club onder.

Verwijderd lid

Cup-koorts in Veenendaal !
Ondanks een bizarre waslijst aan blessures zullen de Blauwen op 20 december massaal afreizen naar Sparta - GVVV.

Op donderdagavond werden in anderhalf uur al zo'n 550 kaarten verkocht in het clubhuis.
De hele Bok de Korver-tribune is aan GVVV gegeven, dus er kunnen circa 2100 Blauwen mee ... zal me niet verbazen als dat aantal nog verkocht gaat worden ook ...

Hugo

Citaat van: Meester op nov 12, 2011, 08:15:59
Cup-koorts in Veenendaal !
Ondanks een bizarre waslijst aan blessures zullen de Blauwen op 20 december massaal afreizen naar Sparta - GVVV.

Op donderdagavond werden in anderhalf uur al zo'n 550 kaarten verkocht in het clubhuis.
De hele Bok de Korver-tribune is aan GVVV gegeven, dus er kunnen circa 2100 Blauwen mee ... zal me niet verbazen als dat aantal nog verkocht gaat worden ook ...

Dat wordt een mooie happening. Je valt wel gelijk met je neus in de boter in je tweede seizoen als supporter.

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op nov 13, 2011, 08:57:00
Dat wordt een mooie happening. Je valt wel gelijk met je neus in de boter in je tweede seizoen als supporter.

de laatste cijfers: tot nu toe circa 1.000 kaarten verkocht ... meer dan dat de club aan leden heeft; het leeft derhalve enorm in de regio.
Zelfs uit Amersfoort en Leersum vertrekken de nodige bussen.

Ik kan niet ontkennen dat ik inderdaad met m'n neus in de Veense boter ben gevallen.

Verwijderd lid

Vitesse - Heerenveen op dinsdag 31 jan. 20.45 uur

Heracles - RKC op woensdag 1 febr. om 18.45 uur

AZ / Ajax - GVVV op woensdag 1 febr. om 20.45 uur

PSV - NEC op donderdag 2 febr. om 20.45 uur

Alle duels zijn rechtstreeks te volgend op Eredivisie Live en de wedstrijd van GVVV ook rechtstreeks op Veronica.

ðe waan

Nou, het wordt dus Alkmaar voor Meester.

Bier und Bratwurst

Citaat van: ðe waan op jan 19, 2012, 16:32:41
Nou, het wordt dus Alkmaar voor Meester.

Wat zal ie blij zijn
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 19, 2012, 16:51:39
Wat zal ie blij zijn

Ik krijg die grijns met geen mogelijkheid meer van m'n gezicht.
Gelukkig niet naar amsterdam. Morgen AZ eens even bellen .... G.V.V.V. thuis ... altijd lastig, vraag Excelsior en Sparta maar ;-)

cafebac

AZ heeft een heerlijk uitvak met goed zicht en een ouderwetse plasmuur :)
Ik zal voor jullie duimen ;)

Verwijderd lid

Het uitvak is te klein. G.V.V.V. krijgt de gehele korte zijde ter beschikking; circa 2500-3000 supporters !

Jim

Wanneer is de loting van de 1e en 2e ronde? Vorig jaar was dit op 5 juli, 10.00 uur.