Stelling van de dag: 13 januari 2009

Gestart door TeeZee, jan 13, 2009, 10:39:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Als ik een duopak "smints" koop, dan moet ik eerst het buitenste zakje openen om bij de twee doosjes te kunnen. Ieder doosje zit weer apart in plastic. Om uiteindelijk een smint te kunnen consumeren moet ik op een knopje van het doosje duwen, waarna via een ingenieus mechanisch systeem een smint eruit komt rollen. Mijn stelling is: dit is overbodig veel verpakkingsmateriaal en zou verboden moeten worden middels een milieuwet.

Hielke

Door middel van een advies wil ik je stelling omzeilen: koop een rol King-pepermunt. Is nog lekkerder ook.

Zelf zou ik graag een verbod zien op de light-terreur, in de supermarkten.

TeeZee

Citaat van: Hielke op jan 13, 2009, 12:02:40
Door middel van een advies wil ik je stelling omzeilen: koop een rol King-pepermunt. Is nog lekkerder ook.
Daar zit geen xylitol in, en daar gaat het juist om. Ik zou ook kauwgom kunnen pakken, maar dat zou problemen op kunnen leveren omdat ik een spalk achter de tanden heb.

Pieros

Citaat van: TeeZee op jan 13, 2009, 12:38:47
Daar zit geen xylitol in, en daar gaat het juist om. Ik zou ook kauwgom kunnen pakken, maar dat zou problemen op kunnen leveren omdat ik een spalk achter de tanden heb.

Ik heb ook een spalk, maar geen problemen met kauwgom. Daarnaast ben ik het met je eens. Overbodig verpakkingsmateriaal is overbodig dus niet nodig, dus kan weggelaten worden dus hoeft niet enz.

Denniz1974

en de overheid meldde vol trots een tijd geleden dat er een extra heffing werd ingevoerd op de verpakkingsmaterialen ... 3 x raden aan wie die heffing door de winkelier is doorberekend ....

Stadionhopper

Kan dit niet in een komkommertopic....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974

kan makkelijk in een Komkommertopic !

Houseman

Als het verpakkingsmateriaal overbodig was zat het er niet omheen.

Ik moet altijd smakelijk lachen om die milieufreaks bij een ludieke actie in de supermarkt alle verpakkingen eraf halen bij wijze van protest. En komen er vervolgens thuis achter dat ze al hun etenswaren na 1 dag weg kunnen gooien.

Stadionhopper

Als mensen iets bij een tankstation niet meekrijgen willen ze maar al te graag een plastic draagtasje, om nou zitten te mekkeren om een pakje smint....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Citaat van: Houseman op jan 13, 2009, 13:38:13
Als het verpakkingsmateriaal overbodig was zat het er niet omheen.
Ik durf de stelling wel aan dat het bij smints overbodig is. Smints zijn namelijk geen komkommers.

spons

Citaat van: TeeZee op jan 13, 2009, 10:39:52
Als ik een duopak "smints" koop, dan moet ik eerst het buitenste zakje openen om bij de twee doosjes te kunnen. Ieder doosje zit weer apart in plastic. Om uiteindelijk een smint te kunnen consumeren moet ik op een knopje van het doosje duwen, waarna via een ingenieus mechanisch systeem een smint eruit komt rollen. Mijn stelling is: dit is overbodig veel verpakkingsmateriaal en zou verboden moeten worden middels een milieuwet.

zal me een zorg zijn, van het geouwehoer van die milieu fundamentalisten wordt ik doodziek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Maroboduus

Sinds maanden zie ik hier de edele vrucht komkommer te pas en te onpas misbruikt worden om op een politiek verantwoorde wijze de leden van dit forum te attenderen op het feit dat het hier in de eerste plaats een forum zou moeten betreffen waarin de discussies rondom het groundhoppen centraal zouden moeten staan. Althans zo doet de naam vermoeden. In deze opzet slagen de komkommer misbruikers evenwel vaak niet. Naast het feit dat er nu eenmaal een grotere interesse schijnt te bestaan in allerhande bullshit-onderwerpen dan in het groundhoppen, zou het ook kunnen liggen aan het feit dat men de achtergrond van de komkommer niet voldoende kent. Aldus hierbij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Komkommertijd
Ik kende zelf alleen de zgn. "Engelse" herkomst. Hoe het ook zij. Het is januari. Dan groeien er geen komkommers en worden geen komkommers geoogst. Misschien dat derhalve iemand eens iets nieuws kan verzinnen en de komkommer haar rust gunt?

Stadionhopper

Citaat van: Maroboduus op jan 14, 2009, 11:28:45
Sinds maanden zie ik hier de edele vrucht komkommer te pas en te onpas misbruikt worden om op een politiek verantwoorde wijze de leden van dit forum te attenderen op het feit dat het hier in de eerste plaats een forum zou moeten betreffen waarin de discussies rondom het groundhoppen centraal zouden moeten staan. Althans zo doet de naam vermoeden. In deze opzet slagen de komkommer misbruikers evenwel vaak niet. Naast het feit dat er nu eenmaal een grotere interesse schijnt te bestaan in allerhande bullshit-onderwerpen dan in het groundhoppen, zou het ook kunnen liggen aan het feit dat men de achtergrond van de komkommer niet voldoende kent. Aldus hierbij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Komkommertijd
Ik kende zelf alleen de zgn. "Engelse" herkomst. Hoe het ook zij. Het is januari. Dan groeien er geen komkommers en worden geen komkommers geoogst. Misschien dat derhalve iemand eens iets nieuws kan verzinnen en de komkommer haar rust gunt?

Mijn excuses dat ik de komkommer misbruikt hebt, dan vormen we de winter om tot "snerttijd"
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper