Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Ik ga in februari of maart naar Londen toe en wil het liefst naar chelsea toe. Maak ik enige kans zonder membership op 2 kaarten ? Mocht Chelsea niet gaan lukken wil ik naar Fulham of Charlton, dat lijkt me wel haalbaar.

Iemand hier die wat info voor me heeft

Gert

Fulham en Charlton geen probleem, Chelsea onhaalbaar of enorm duur. Check mijn site maar even voor meer info.
http://home.tiscali.nl/~theraywilsonproject/

spons

Citaat van: Gert op nov 23, 2009, 19:16:07
Fulham en Charlton geen probleem, Chelsea onhaalbaar of enorm duur.

wat noem je ontzettend duur ?

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Gert

Gewoon kaarten kopen aan de kassa / online lukt bijna niet. Dus of via de zwarte markt (tuurlijk afhankelijk van de wedstrijd), of via zo'n arrangement van een paar honderd euro.

Voetbalhopper

Citaat van: Gert op nov 23, 2009, 20:00:39
Gewoon kaarten kopen aan de kassa / online lukt bijna niet. Dus of via de zwarte markt (tuurlijk afhankelijk van de wedstrijd), of via zo'n arrangement van een paar honderd euro.

Zo`n arrangement is inderdaad onbetaalbaar. Maar heb je totaal geen kans bij de general sale bij chelsea ?

Gert

Citaat van: yesyes op nov 23, 2009, 21:04:47
Zo`n arrangement is inderdaad onbetaalbaar. Maar heb je totaal geen kans bij de general sale bij chelsea ?

Ligt natuurlijk ook aan de wedstrijd. Kansrijk zijn bekerwedstrijden tegen kleine clubs, maar ja...  Wat ook nog wel wil lukken is kaarten voor het uitvak bij clubs die minder aanhang meenemen.

General sale: volgens de club zelf kán het blijkbaar wel:
http://www.chelseafc.com/page/TicketDetails/0,,10268~1450763,00.html

Even doorklikken levert deze stand van zaken op voor de komende wedstrijden:
http://www.chelseafc.com/page/TicketAvailability/0,,10268,00.html

Dus: proberen kan, maar het zal best lastig worden.

Voetbalhopper

Citaat van: Gert op nov 24, 2009, 19:00:41
Ligt natuurlijk ook aan de wedstrijd. Kansrijk zijn bekerwedstrijden tegen kleine clubs, maar ja...  Wat ook nog wel wil lukken is kaarten voor het uitvak bij clubs die minder aanhang meenemen.

General sale: volgens de club zelf kán het blijkbaar wel:
http://www.chelseafc.com/page/TicketDetails/0,,10268~1450763,00.html

Even doorklikken levert deze stand van zaken op voor de komende wedstrijden:
http://www.chelseafc.com/page/TicketAvailability/0,,10268,00.html

Dus: proberen kan, maar het zal best lastig worden.

Thanks voor de info, maar als ik dit zie geef ik de hoop op.

Sold Out zie ik alleen maar staan.

TeeZee

Chelsea.com heeft als ik het me goed herinner een gedeelte waar tweedehands kaartjes worden aangeboden, van mensen die zelf niet kunnen gaan.

Voetbalhopper

Citaat van: TeeZee op nov 24, 2009, 20:27:47
Chelsea.com heeft als ik het me goed herinner een gedeelte waar tweedehands kaartjes worden aangeboden, van mensen die zelf niet kunnen gaan.

Ik zie het ja, wat een super tip. Daar staan kaartjes voor 24 Pond.

Zal me er binnenkort is inverdiepen ivm de bijkomende kosten

Keveca

Ik neem aan dat je voor de wedstrijd van Allemania Aachen - SC Paderborn gewoon kaartjes kunt kopen bij de kassa voor de wedstrijd?

Joost

Citaat van: Keveca op nov 24, 2009, 23:15:41
Ik neem aan dat je voor de wedstrijd van Allemania Aachen - SC Paderborn gewoon kaartjes kunt kopen bij de kassa voor de wedstrijd?

Nee, de wedstrijd is stijf uitverkocht. Het uitvak zit propvol en heel Aachen loopt al maanden uit voor deze pot...

hgrm

Het moet toch niet gekker worden, een Limburger met humor....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Een vraag voor de Engeland-kenners: met mijn zaalvoetbalploeg ben ik afgelopen seizoen naar Hull City-Stoke City geweest, dat beviel zo goed dat we nog eens die kant op willen, maar dan met de trein door naar Leeds.
Liefst tegen Millwall in maart(tijdtechnisch handig en omdat het een echte kraker is in League One).
Dit is een risico-wedstrijd in Engeland, maar heeft dit ook grote gevolgen met betrekking tot kaartverkoop voor de thuisvakken, oftewel, is er voor zo'n wedstrijd wel 'general sale'(en dan bedoel ik niet op de dag v/d wedstrijd, want dan zal het wel all-ticket zijn)?

hgrm

Citaat van: HJanneman op nov 28, 2009, 10:18:45
Een vraag voor de Engeland-kenners: met mijn zaalvoetbalploeg ben ik afgelopen seizoen naar Hull City-Stoke City geweest, dat beviel zo goed dat we nog eens die kant op willen, maar dan met de trein door naar Leeds.
Liefst tegen Millwall in maart(tijdtechnisch handig en omdat het een echte kraker is in League One).
Dit is een risico-wedstrijd in Engeland, maar heeft dit ook grote gevolgen met betrekking tot kaartverkoop voor de thuisvakken, oftewel, is er voor zo'n wedstrijd wel 'general sale'(en dan bedoel ik niet op de dag v/d wedstrijd, want dan zal het wel all-ticket zijn)?

Een paar jaar geleden heb ik (via internet) zonder enig probleem een kaartje kunnen kopen. Destijds bleef het uitvak overigens wel leeg.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Wat deed dat met de sfeer?
Ik krijg nu van die 'Ajax-Feyenoord zonder uitpubliek' beelden voor de geest, en dat is net niets..