Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Spurs vs Sunderland zal niet zo'n probleem zijn; via de website zijn er vast nog wel kaarten voor de vrije verkoop. Dus kwestie van de site in de gaten houden wanneer de general sale begint.

QPR vs ManU zal waarschijnlijk een ander verhaal worden; Loftus Road is een vrij klein stadion. In het eerste seizoen weer terug in de Premiership zal het waarschijnlijk elke wedstijd uitverkocht zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

De prijzen bij QPR zijn wel belachelijk hoog dit seizoen, dus elke keer uitverkocht valt misschien nog mee. Maar tegen Manchester United zal het zeker uitverkocht zijn. Dan moet je dus echt iemand kennen.

hstevenm

Oke dus QPR gaat niet lukken?
En voor de Spurs gewoon wachten op de vrije verkoop?
De kans dat ik kaarten kan krijgen achtten jullie redelijk?

Gr.

Verwijderd lid

Citaat van: hstevenm op jul 11, 2011, 12:41:31
Oke dus QPR gaat niet lukken?
En voor de Spurs gewoon wachten op de vrije verkoop?
De kans dat ik kaarten kan krijgen achtten jullie redelijk?

Gr.

Gewoon proberen, maar laat je niet verleiden om via dure ticketingbureau's of georganiseerde reizen iets te kopen.
Er komt altijd nog een volgende keer.

spons

Citaat van: Meester op jul 11, 2011, 13:03:42
Gewoon proberen, maar laat je niet verleiden om via dure ticketingbureau's of georganiseerde reizen iets te kopen.
Er komt altijd nog een volgende keer.

Zwarte markt bij het stadion is wel altijd een mogelijkheid ook bij QPR - Manchester United
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Ben je overigens langer dan 1m60 dan is QPR geen prettige ervaring.

spons

Heeft er iemand ervaring met het kopen van kaartjes voor de derby Partizan Belgrado - Rode Ster Belgrado ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


AthleticHolanda

Ik zit er aan te denken om zaterdag op de bonnefooi naar Schalke te gaan, thuis tegen Köln.
Normaal gesproken is dat in Duitsland goed te doen, maar bij Schalke zit het altijd vol.
Weet iemand of het bij Schalke normaal gesproken makkelijk is om op de zwarte markt een kaartje te kopen zonder veel te veel te betalen?

Bier und Bratwurst

Is mogelijk ,maar je moet wel wat vroeger er heen gaan!!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 10, 2011, 19:56:25
Is mogelijk ,maar je moet wel wat vroeger er heen gaan!!

Hoeveel vroeger? En nog een strategische plaats?

Meestal zie ik juist dat er meer aanbod komt wanneer er meer mensen komen, zeg vanaf drie kwartier voor de aftrap.

Bier und Bratwurst

#431
Ik zie ze vaak staan gewoon in de paden of bij de entree voor het stadion. Goed rondkijken.
Ik zie dat als je je registreerd nog steeds een kaart voor de zittribune kan kopen. Reken wel op een 30 a 40 euro.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 10, 2011, 20:06:25
Ik zie ze vaak staan gewoon in de paden of bij de entree voor het stadion. Goed rondkijken.
Ik zie dat als je je registreerd nog steeds een kaart voor de zittribune kan kopen. Reken wel op een 30 a 40 euro.

Had me gisteravond geregistreerd maar het kan drie dagen duren voordat je account geactiveerd wordt, bwah.

Bier und Bratwurst

Ow das wel erg traag,nou ja ik wens je veel geluk bij het stadion!!!
Het ene stadion is het andere niet!

Niels_Zitterd

Iemand een idee hoe ik aan kaarten voor Heracles kan komen?
Dat ben ik al geruime tijd aan het proberen en het is me nog steeds niet gelukt...