Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Echt enorm jammer dat je alleen met VISA kunt betalen.

HRM1880

Citaat van: Meester op apr 29, 2012, 20:35:32
Echt enorm jammer dat je alleen met VISA kunt betalen.
Inderdaad, hoop dat er 's avonds nog keuze genoeg is, want eerder denk ik niet iemand met een mastercard te pakken te krijgen.

TeeZee

Citaat van: HRM1880 op apr 29, 2012, 22:39:47
Inderdaad, hoop dat er 's avonds nog keuze genoeg is, want eerder denk ik niet iemand met een mastercard te pakken te krijgen.
Aan een Mastercard heb je dus niets als ik het goed begrijp. Je hebt VISA nodig. Fijn hè, die zogenaamde vrije markteconomie.

HRM1880

Citaat van: TeeZee op apr 30, 2012, 15:07:03
Aan een Mastercard heb je dus niets als ik het goed begrijp. Je hebt VISA nodig. Fijn hè, die zogenaamde vrije markteconomie.
Ja ik bedoelde visa, zat er mee in mijn hoofd dat ik zelf een mastercard heb, daardoor de vergissing.

wekke

Ik ben aan het nadenken over welke clubs/steden ik volgend jaar zou willen bezoeken. Istanbul en meer bepaald de derby Fenerbahce-Galatassaray en een thuiswedstrijd van Besiktas lijken me wel de max. Iemand hier met ervaringen betreffende die clubs, hun stadions en ticketverkoop?

Freekos79

Citaat van: wekke op mei 14, 2012, 20:46:34
Ik ben aan het nadenken over welke clubs/steden ik volgend jaar zou willen bezoeken. Istanbul en meer bepaald de derby Fenerbahce-Galatassaray en een thuiswedstrijd van Besiktas lijken me wel de max. Iemand hier met ervaringen betreffende die clubs, hun stadions en ticketverkoop?

Ben dit jaar Bij Besiktas - Atletico madrid geweest; echt geweldig! Tickets zijn via www.biletix.com te krijgen. Pas ca 3/4 dagen van te voren gaan ze in de verkoop. Als je op tijd erbij bent kun je voor elke wedstrijd van Besiktas kaarten krijgen in de vrije verkoop. Fenerbahce- Galatasaray is via de vrije verkoop onmogelijk. Als je 150 euro voor een kaart wil betalen kun je op de zwarte markt terecht. Galatasaray - Fenerbahce is wel mogelijk via de vrije verkoop, maar een ticket (dat over is) kost dan rond de 100 euro.
Volgende wedstrijd: ?

georgesv

tickets finale voetbal Olympische Spelen in de pocket!!

Sander11

Wie oh wie kan mij helpen aan kaarten voor Standard Liège vlak over de grens maar is me nog steeds niet gelukt hier kaarten voor te krijgen hoe pak ik dit aan?! Graag tips!
HEYA DEN BOSCH!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Sander11 op jul 12, 2012, 23:09:18
Wie oh wie kan mij helpen aan kaarten voor Standard Liège vlak over de grens maar is me nog steeds niet gelukt hier kaarten voor te krijgen hoe pak ik dit aan?! Graag tips!

Daar wil ik ook nog tickets voor hebben tegen Zulte Waregem.Is dat zo verschrikkelijk moeilijk dan?
Het ene stadion is het andere niet!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op jul 12, 2012, 23:09:18
Wie oh wie kan mij helpen aan kaarten voor Standard Liège vlak over de grens maar is me nog steeds niet gelukt hier kaarten voor te krijgen hoe pak ik dit aan?! Graag tips!

Probeer het via een van de supporters clubs

Sander11

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 12, 2012, 23:12:00
Daar wil ik ook nog tickets voor hebben tegen Zulte Waregem.Is dat zo verschrikkelijk moeilijk dan?

Ja ik ben zelf al jaar bezig mailen met RSCL heeft ook niet zoveel zin! Ze reageren niet of nauwelijks! Het schijnt daar elke 2 weken ook uitverkocht zijn!
HEYA DEN BOSCH!

Koning Kriel

Ik heb twee jaar geleden via ticketingonline.be kaarten gescoord voor de pot tegen club Brugge. Tegen kleinere ploegen kun je ook het uitvak overwegen.

Stadionhopper

Gewoon naar Luik rijden op de wedstrijddag.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

voetbalfan

Ofwel kan je het via ticket online doen en zo de ticketjes bestellen en betalen en op de wedstrijddag afhalen
Ofwel kan je bij kleinere wedstrijden (dus bv. Zulte Waregem) ook plaats nemen in het bezoekersvak.
Ofwel kan je eens gewoon mailen (maar blijkbaar reageren ze daar amper op) ofwel eens bellen
Ofwel naar een wedstrijd gaan waar er op de wedstrijddag nog tickets over zijn, wel in de gaten houden.

Voetbalhopper

Citaat van: voetbalfan op jul 13, 2012, 12:14:57
Ofwel kan je het via ticket online doen en zo de ticketjes bestellen en betalen en op de wedstrijddag afhalen
Ofwel kan je bij kleinere wedstrijden (dus bv. Zulte Waregem) ook plaats nemen in het bezoekersvak.
Ofwel kan je eens gewoon mailen (maar blijkbaar reageren ze daar amper op) ofwel eens bellen
Ofwel naar een wedstrijd gaan waar er op de wedstrijddag nog tickets over zijn, wel in de gaten houden.

Bellen naar Standard is een RAMP. Ze spreken geen Engels/Nederlands probeer je het in de beste Frans, wordt je wel 3x door verboden.

Ik heb mijn kaart voor Standard-Anderlecht toen via de mail besteld,geld overgemaakt. Toen heeeeeel lang niks gehoord en ineens was mijn kaartje er