Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

voetbalfan

Citaat van: jona93 op sep 17, 2012, 21:26:48
is er een verschil tussen stadion en club

Bij 'club' verstaan we dat je een wedstrijd van Ajax of ADO wilt bezoeken.
Bij 'stadion' verstaan we dat je een wedstrijd in het Kyocera stadion of de ArenA wil bezoeken. Bijvoorbeeld de Johan Cruiffschaal (Nederlandse supercup) wordt ook in de ArenA gespeeld en dat is niet altijd een wedstrijd van Ajax of een interland in de Arena.

FCT1980

Probeer dit eens: http://www.engels-voetbal.nl/

Die jongen kan je wel verder helpen bij Manchester City.

Succes dr met!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Levy

alvast bedankt  voor de info ! zal ik zeker proberen !

Voetbalhopper

Ik wil graag naar BVB-S04. En heb via een zwart handelaar een aanbod gehad voor 95e per kaart.

Lijkt jullie dit redelijk of is er een mogelijkheid om er op een goedkopere manier aan te komen ?

Op ebay.de gaan ze in elke geval voor meer weg

ALenstra

Hangt er van af voor welke plek op de tribune. En wat de face value van dat kaartje is.

spons

Citaat van: ALenstra op sep 22, 2012, 17:46:01
Hangt er van af voor welke plek op de tribune. En wat de face value van dat kaartje is.

Is wat mij betreft absoluut nooit belangrijk gaat erom wat je er voor over hebt om een wedstrijd te zien.

Oorspronkelijke prijs en plaats in het stadion vraag ik zelfs nooit naar als ik op de zwarte markt ergens een kaartje koop
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op sep 22, 2012, 18:53:25
Is wat mij betreft absoluut nooit belangrijk gaat erom wat je er voor over hebt om een wedstrijd te zien.

Oorspronkelijke prijs en plaats in het stadion vraag ik zelfs nooit naar als ik op de zwarte markt ergens een kaartje koop

Dat doe ik altijd wel, wel een stukje referentie nodig voor de onderhandelingen.

Sander11

Citaat van: yesyes op sep 22, 2012, 14:25:19
Ik wil graag naar BVB-S04. En heb via een zwart handelaar een aanbod gehad voor 95e per kaart.

Lijkt jullie dit redelijk of is er een mogelijkheid om er op een goedkopere manier aan te komen ?

Op ebay.de gaan ze in elke geval voor meer weg

Hoeveel kun je er krijgen ben namelijk ook opzoek!
HEYA DEN BOSCH!

Freekos79

Citaat van: Sander11 op sep 24, 2012, 15:51:29
Hoeveel kun je er krijgen ben namelijk ook opzoek!

heb 2 keer kaarten via de online sale gescoord. Vroeg inloggen en meteen als de sale start (8:30) erbij zijn.
Volgende wedstrijd: ?

Freekos79

Citaat van: Freekos79 op sep 24, 2012, 16:22:55
heb 2 keer kaarten via de online sale gescoord. Vroeg inloggen en meteen als de sale start (8:30) erbij zijn.

Zie net dat dit vandaag was en alles al uitverkocht is.
Volgende wedstrijd: ?

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op sep 24, 2012, 15:51:29
Hoeveel kun je er krijgen ben namelijk ook opzoek!

Ik heb geen idee hoeveel hij er aanbied.

wekke


HRM1880

Citaat van: wekke op sep 30, 2012, 12:07:39
Iemand ervaring met www.engels-voetbal.nl?
Die doen nogal graag heel moeilijk. Vriend van mij had hen geprobeerd voor Man City-Dortmund, maar gaf het na een vijftal mails gewoon op.

headout

Ik ben plannen aan het maken voor een tweetal weken in november. 12 november speelt St. Pauli thuis (Bochum), maar dat schijnt nu al uitverkocht te zijn. Kan iemand me een advies geven hoe vooraf aan kaarten te geraken buiten de seatwaves/viagogo's van deze wereld?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost

Citaat van: headout op sep 30, 2012, 22:56:11
Ik ben plannen aan het maken voor een tweetal weken in november. 12 november speelt St. Pauli thuis (Bochum), maar dat schijnt nu al uitverkocht te zijn. Kan iemand me een advies geven hoe vooraf aan kaarten te geraken buiten de seatwaves/viagogo's van deze wereld?

Uitvak.