Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GiertjeNL

Citaat van: Exterkate op jan 04, 2014, 14:51:54
Heeft iemand tips hoe ik het beste aan kaarten voor Chelsea - Everton kom? Ik kan voor Kickoffvoetbalreizen 3 kaarten voor €115,- per stuk krijgen maar dat lijkt mij nog al prijzig. Hoe kom ik het beste aan kaarten daar? Kan ik op matchday zelf bij het stadion tickets krijgen? Tips zou geweldig zijn..

Volgens mij is er hier iemand op het forum die zijn Chelsea membership aanbiedt voor eventuele kaartjes te kopen.
Even goed zoeken!

jona93

Citaat van: GiertjeNL op jan 04, 2014, 15:03:20
Volgens mij is er hier iemand op het forum die zijn Chelsea membership aanbiedt voor eventuele kaartjes te kopen.
Even goed zoeken!
ik heb een membership kaart
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

fcbisart

op 1 maart willen we met zijn vieren naar Go Ahead - Psv
blijkbaar hebben we ieder een SCC-Card nodig
kan iemand ons helpen ? Of weet iemand hoe we anders aan kaartjes kunnen kopen ?

Sander11

Hallo,

Iemand enig idee of je voor de derby van Dundee makkelijk aan kaarten kunt komen
HEYA DEN BOSCH!

watergatehopper

Heeft iemand ervaring met tickets voor de stadsderby van Genua?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Citaat van: watergatehopper op jan 08, 2014, 21:37:54
Heeft iemand ervaring met tickets voor de stadsderby van Genua?
Kennis van mij is daar vorig jaar heen geweest. Kaarten waren toen geen probleem zei hij.

watergatehopper

Citaat van: HRM1880 op jan 09, 2014, 18:42:33
Kennis van mij is daar vorig jaar heen geweest. Kaarten waren toen geen probleem zei hij.

Bij de derby Genua - Sampdoria of 1 van deze tegen een ander tegenstander? Heeft hij kaarten via clubwebsite gekocht of gewoon bij het stadion aan de loketten?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Citaat van: watergatehopper op jan 09, 2014, 20:09:25
Bij de derby Genua - Sampdoria of 1 van deze tegen een ander tegenstander? Heeft hij kaarten via clubwebsite gekocht of gewoon bij het stadion aan de loketten?
Uiteraard bij de derby, dat was toch de vraag. Is toen op Genua geweest en heeft kaarten via de clubwebsite gekocht.

watergatehopper

Citaat van: HRM1880 op jan 09, 2014, 20:29:17
Uiteraard bij de derby, dat was toch de vraag. Is toen op Genua geweest en heeft kaarten via de clubwebsite gekocht.

ok, bedankt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalhopper

Citaat van: watergatehopper op jan 09, 2014, 20:09:25
Bij de derby Genua - Sampdoria of 1 van deze tegen een ander tegenstander? Heeft hij kaarten via clubwebsite gekocht of gewoon bij het stadion aan de loketten?
2x bij samp geweest tegen udinese en juve beide keren de kaarten via listicket online besteld.

Voor de derby moet het mogelijk zijn om aan kaarten te komen voor de lange zijdes

HRM1880


kufo

zijn er mensen die ervaring hebben met het regelen van kaarten voor de wedstrijd. Preussen Munster tegen Vfl Osnabruck. zou deze wedstrijd graag eens willen bezoeken

ALenstra

Al op de website van Preussen Münster gekeken? Of contact opgenomen met hun ticketing?

kufo

ja kon verder nog niets over vinden  en met bellen krijg ik niemand te pakken.

wekke

Citaat van: kufo op jan 10, 2014, 15:44:44
zijn er mensen die ervaring hebben met het regelen van kaarten voor de wedstrijd. Preussen Munster tegen Vfl Osnabruck. zou deze wedstrijd graag eens willen bezoeken

Ja en zeer makkelijk om aan te geraken. Gewoon de ticketshop in de gaten houden...