Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: GiertjeNL op dec 17, 2013, 21:45:53
We willen toch iets bezoeken dit weekend! Is VfL Osnabrück aan te raden? Ze spelen tegen Chemnitzer verwacht niet teveel uitsupporters dus.
Of is Paderborn - Energie Cottbus leuker?
Ik wil dit weekend ook naar Osnabruck, ze hebben de online verkoop gestopt, het stadion zal toch niet uitverkocht zijn/raken ?!

Hugo

Citaat van: GiertjeNL op dec 17, 2013, 21:45:53
We willen toch iets bezoeken dit weekend! Is VfL Osnabrück aan te raden? Ze spelen tegen Chemnitzer verwacht niet teveel uitsupporters dus.
Of is Paderborn - Energie Cottbus leuker?

Paderborn speelt in een horrorstadion, Osna is meer de moeite waard.

GiertjeNL

Citaat van: FCT1980 op dec 17, 2013, 21:58:41
€ 120,- voor twee kaarten gaat nog wel toch?
Voor zo'n wedstrijd bedoel ik.

Ik blijf helaas een student.. Dus nee op dit moment is dat niet echt een optie.
Als voorbeeld voor hetzelfde geld had ik bij West Bromwich Albion - Crystal Palace dan gezeten, dat had dan meer mijn voorkeur gehad ;)

Osnabrück hoe zit dat dan met fans? Beetje redelijke opkomst en een beetje goede sfeer?

Hugo

Citaat van: GiertjeNL op dec 17, 2013, 22:16:52
Ik blijf helaas een student.. Dus nee op dit moment is dat niet echt een optie.
Als voorbeeld voor hetzelfde geld had ik bij West Bromwich Albion - Crystal Palace dan gezeten, dat had dan meer mijn voorkeur gehad ;)

Osnabrück hoe zit dat dan met fans? Beetje redelijke opkomst en een beetje goede sfeer?

Meestal wel 7-8.000 man. Tsja sfeer, gewoon het standaard Duitse toneelstukje.

Terranova

Zojuist te horen gekregen dat ik misschien toch nog een kaart ga krijgen. Zaterdag uitsluitsel. En anders naar Paderborn denk ik.

GiertjeNL

Citaat van: Terranova op dec 17, 2013, 22:20:33
Zojuist te horen gekregen dat ik misschien toch nog een kaart ga krijgen. Zaterdag uitsluitsel. En anders naar Paderborn denk ik.

Niet heel toevallig drie kaarten?
In dat geval ben ik zeer geïnteresseerd om ze onder het genot van een goed glas bier van je over te nemen!

FC_Emmen

Citaat van: Voetbalhopper op dec 17, 2013, 22:00:08
Ik wil dit weekend ook naar Osnabruck, ze hebben de online verkoop gestopt, het stadion zal toch niet uitverkocht zijn/raken ?!
Ik heb gemaild met de club. Kaartverkoop gewoon aan de kassa zaterdag dus op tijd er zijn en het moet zeker lukken!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Luccie

Citaat van: GiertjeNL op dec 17, 2013, 21:45:53
We willen toch iets bezoeken dit weekend! Is VfL Osnabrück aan te raden? Ze spelen tegen Chemnitzer verwacht niet teveel uitsupporters dus.
Of is Paderborn - Energie Cottbus leuker?

Dit jaar hebben wij twee wedstrijden bezocht van VFL Osnabrück. De eerste was voor de 1e ronde van de DFB Bokal tegen FC Erzgebirge Aue. Er waren ongeveer 7.000 toeschouwers aanwezig. Ik vond het toen wel een aardig sfeertje, maar niet bijzonder.

Later nog een keer terug geweest voor de derby tegen Münster. Die wedstrijd was het stadion volledig uitverkocht en vond de sfeer toen wel heel gaaf.

Terranova

#623
Citaat van: GiertjeNL op dec 17, 2013, 22:21:22
Niet heel toevallig drie kaarten?
In dat geval ben ik zeer geïnteresseerd om ze onder het genot van een goed glas bier van je over te nemen!

Ik had je graag willen helpen, maar dat is helaas niet mogelijk. Krijg zelf heel misschien dus een (1) kaart, maar de kans is zeker aanwezig dat dit niet zo is.

Als je ooit bijvoorbeeld eens tijdig weet dat je een wedstrijd van BMG wil bezoeken dan kun je me t.z.t. PM'en. Wel minimaal 2 maanden van tevoren, de vrije kaarten zijn schaars tegenwoordig daar.

Terranova

Citaat van: Luccie op dec 18, 2013, 08:17:59
Later nog een keer terug geweest voor de derby tegen Münster. Die wedstrijd was het stadion volledig uitverkocht en vond de sfeer toen wel heel gaaf.

Tegen Munster is sowieso altijd gekkenhuis. In maart dit jaar naar Munster - VFL O. geweest, niet normaal.

watergatehopper

Citaat van: Terranova op dec 18, 2013, 09:58:10
Tegen Munster is sowieso altijd gekkenhuis. In maart dit jaar naar Munster - VFL O. geweest, niet normaal.


Welk gedeelte vond je niet normaal? Ik vond het ook zeker leuk maar qua sfeer ook wel gemaakt.

http://www.watergatehopper.nl/page/m-nster-preussenstadion
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Verwijderd lid

Citaat van: Terranova op dec 18, 2013, 09:57:08
Ik had je graag willen helpen, maar dat is helaas niet mogelijk. Krijg zelf heel misschien dus een (1) kaart, maar de kans is zeker aanwezig dat dit niet zo is.

Als je ooit bijvoorbeeld eens tijdig weet dat je een wedstrijd van BMG wil bezoeken dan kun je me t.z.t. PM'en. Wel minimaal 2 maanden van tevoren, de vrije kaarten zijn schaars tegenwoordig daar.

Hoe kom je daar nou bij ?
Voor Gladbach zijn kaarten alleen lastig als Bayern op bezoek komt, voor de rest echt nooit lastig.
voor alle wedstrijden in de tweede seizoenshelft (minus dus Bayern) zijn gewoon kaarten te koop ....
https://www.borussia-ticketing.de/Spieltage.aspx?spielserie=2013%2f14


Terranova

Citaat van: Meester op dec 18, 2013, 17:21:24
Hoe kom je daar nou bij ?
Voor Gladbach zijn kaarten alleen lastig als Bayern op bezoek komt, voor de rest echt nooit lastig.
voor alle wedstrijden in de tweede seizoenshelft (minus dus Bayern) zijn gewoon kaarten te koop ....
https://www.borussia-ticketing.de/Spieltage.aspx?spielserie=2013%2f14

Vaak zijn de goedkopere plaatsen al een maand, anderhalve maand voor de wedstrijd uitverkocht. Als je 40 euro voor een kaartje wil betalen is het geen probleem nee, behalve als je met een grote groep kaarten wil.
Ik heb voor Leverkusen thuis (februari) twee weken geleden kaarten gehaald. Toen was er nog genoeg keus. Na de vorige thuiswedstrijd ging het ineens hard en is veel weg.

GiertjeNL

Citaat van: Terranova op dec 18, 2013, 18:45:08
Vaak zijn de goedkopere plaatsen al een maand, anderhalve maand voor de wedstrijd uitverkocht. Als je 40 euro voor een kaartje wil betalen is het geen probleem nee, behalve als je met een grote groep kaarten wil.
Ik heb voor Leverkusen thuis (februari) twee weken geleden kaarten gehaald. Toen was er nog genoeg keus. Na de vorige thuiswedstrijd ging het ineens hard en is veel weg.

Die wedstrijd is toch ook helemaal uitverkocht nu?

Terranova

Citaat van: GiertjeNL op dec 18, 2013, 19:08:34
Die wedstrijd is toch ook helemaal uitverkocht nu?

Op een paar plaatsen na wel ja.