Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mokum1900

Mooi ticketsysteem hebben die Duitsers , vanmiddag 2 kaartjes voor Schalke 04-Shakthar Donnetsk eruitgehaald ging heel simpel, je moet wat als je eigen club uit europa ligt. Deze stond hoog op mijn verlanglijstje :) vooral omdat Klaas -Jan- Huntelaar er speelt :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Semper Fidelis

Citaat van: ALenstra op dec 16, 2015, 18:52:26
Tussen nu en eind december.

Bedankt voor de snelle reactie!

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op dec 16, 2015, 20:27:58
Bedankt voor de snelle reactie!

Mooi te combineren met Roda uit de 13e
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op dec 16, 2015, 21:27:05
Mooi te combineren met Roda uit de 13e

Nog helemaal niet aan gedacht. Eerst eens kijken wanneer Köln moet spelen en wellicht pakken we Roda er maar gelijk bij mee.

Denniss

Bochum - Bayern München voor de DFB Pokal. mooi affiche! Proberen kaartjes te regelen, of zal het tegen München ook niet vol zitten?

spons

Citaat van: Denniss op dec 16, 2015, 23:55:32
Bochum - Bayern München voor de DFB Pokal. mooi affiche! Proberen kaartjes te regelen, of zal het tegen München ook niet vol zitten?

Dat zal absoluut vol zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Penders

Bochum heeft ook een vriendschapsband met Bayern, dus zal inderdaad wel uitverkocht zijn.

spons

Citaat van: Penders op dec 17, 2015, 17:03:50
Bochum heeft ook een vriendschapsband met Bayern, dus zal inderdaad wel uitverkocht zijn.

Dat vind ik één van de mindere dingen in Duitsland die zogenaamde vriendschapsbanden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Die beide vrienden waren behoorlijk aktief bij Schalke 04-Bayern München.

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op dec 16, 2015, 21:41:47
Nog helemaal niet aan gedacht. Eerst eens kijken wanneer Köln moet spelen en wellicht pakken we Roda er maar gelijk bij mee.

Wij willen Roda misschien ook combineren met Köln of andere Aachen. aachen moet sowieso goed komen. Kaartjes zijn ook maar 6 euro zag ik. Dat gaat nog wel haha
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

MrDevinW

Citaat van: Penders op dec 17, 2015, 17:03:50
Bochum heeft ook een vriendschapsband met Bayern, dus zal inderdaad wel uitverkocht zijn.

Ik stond aardig verbaasd te kijken toen ik laatst bij Bochum was en er iemand met een Bochum/Bayern sjaaltjesjurk voor mij stond. Op voorhand wist ik namelijk niets van deze zogenoemde vriendschap.

http://fanzeit.de/ungleich-und-umstritten-bochums-freundschaft-mit-dem-fc-bayern/16865 Zo te lezen is het ook niet geheel onomstreden.

wekke

Ik ben ooit bij Bochum - Bayern geweest, gewoon kaarten online gekocht, en toen was 3/4e van het stadion in Bayern outfit.

Semper Fidelis

Citaat van: FCT1980 op dec 17, 2015, 21:58:17
Wij willen Roda misschien ook combineren met Köln of anders Aachen. Aachen moet sowieso goed komen. Kaartjes zijn ook maar 6 euro zag ik. Dat gaat nog wel haha

Aachen ligt ook maar 13 kilometer van Kerkrade af, dat is helemaal prima te combineren. Voor die prijs kun je het ook bijna niet laten ;)


Sebastiaan_W

Citaat van: MrDevinW op dec 17, 2015, 23:26:44
Ik stond aardig verbaasd te kijken toen ik laatst bij Bochum was en er iemand met een Bochum/Bayern sjaaltjesjurk voor mij stond. Op voorhand wist ik namelijk niets van deze zogenoemde vriendschap.

http://fanzeit.de/ungleich-und-umstritten-bochums-freundschaft-mit-dem-fc-bayern/16865 Zo te lezen is het ook niet geheel onomstreden.

Bayern en Bochum supporters gingen laatst samen naar Schalke. Was vlak voor de wedstrijd één groot feest voor het stadion.

Penders

Ben benieuwd of er ook mensen in de Allianz Arena sjaaltjes hebben met Bochum erop