Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wekke

#480
Bedankt, al vind ik mijn eigen schrijfniveau niet zo goed. Als ik zie hoe anderen heel lyrisch iets kunnen beschrijven dan ben ik daar best wel jaloers op.

Maar die vraag om zelf een boek te schrijven stel ik mezelf ook al lang. Ik speel wel met een idee, maar met 2 jobs, een gezinsleven en universitairestudies die in het najaar hoogstwaarschijnlijk starten vind ik er de tijd niet voor. Ik zou sowieso niet opteren voor een boek à la Tom Bodde. Dat leest op een dagje makkelijk weg, maar het is wat dertien in een dozijn.

Jef400


Arjen

Vandaag The Cemetery End ontvangen. Een aanrader als je van foto's van oude Engelse stadions en tribunes houdt.

Hugo

Citaat van: Arjen op mei 13, 2020, 18:36:42
Vandaag The Cemetery End ontvangen. Een aanrader als je van foto's van oude Engelse stadions en tribunes houdt.

Die heb ik ook gekocht, prachtig boek. Voor degenen die het gemist hebben http://www.groundtastic.co.uk/thecemeteryend.html


Mokum1900

Daar waar de bal rolt  , ben ik aan het lezen , leest lekker weg , ondanks dat alle info verouderd zijn.
Waar je ook gaat ik volg je overal

Bier und Bratwurst

Citaat van: Mokum1900 op mei 31, 2020, 19:09:33
Daar waar de bal rolt  , ben ik aan het lezen , leest lekker weg , ondanks dat alle info verouderd zijn.

ach zodra het geschreven is is het al verouderd
Het ene stadion is het andere niet!

Hunebed on tour

Iemand enig idee waar 'het stadioncomplex' nog te verkrijgen is voor een fatsoenlijke prijs?

hgrm

Ik weet niet wat je fatsoenlijk vindt, maar op www.boekwinkeltjes.nl staan er diverse voor rond 50 euro.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hunebed on tour

Dat is al beter dan op Bol. Dank!

Joost

Bij De slegte lag die ooit voor een paar euro.

wekke

Is "het stadioncomplex" dan zo'n collectors item geworden?

Mokum1900

iemand die mij kan helpen aan het boek  31 matches ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Tribuneklanten

Ik heb nog 2 boeken die weg mogen.

Koning voetbal, 100 jaar KNVB
WK 1990 in Italie

TeeZee

Citaat van: Hugo op mei 15, 2020, 13:41:03
Die heb ik ook gekocht, prachtig boek. Voor degenen die het gemist hebben http://www.groundtastic.co.uk/thecemeteryend.html
Hardcover of niet?

Joost

Citaat van: TeeZee op sep 21, 2020, 13:29:47
Hardcover of niet?

Je moet die gewoon kopen TeeZee.