Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: AB op sep 21, 2010, 14:26:52
Het resultaat van zondag heb er volgens mij niet zoveel mee te maken. Al die onzin die ons als voetbalsupporter wordt opgelegd maakt het supporter zijn er zacht gezegd niet leuker op... Die legen plekken zijn dus verklaarbaar.

Die onzin die je als voetbalsupporter opgelegd wordt is al ruim 10 jaar aan de gang. Lijkt me niet de reden dat het stadion daarom lege plekken had afgelopen zondag. Dan zou het de andere jaren ook moeten zijn geweest.
Misschien dat de Feyenoord supporters inzien dat Ajax geen topploeg meer is? ;-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Voorlopig geen werk in uitvoering in het Abe Lenstra stadion. Er is vandaag een streep gezet door de voorgenomen uitbreiding naar 32.000 plaatsen. De reden is kort samen te vatten: te risicovol in sportief en economisch moeilijke tijden. Ook bij Heerenveen is het geld op.

Joost

Is de sportieve terugval niet ook een reden? Heerenveen schurkt sinds begin vorig jaar niet meer tegen de top aan en het huidige stadion is zelden helemaal uitverkocht.

Hielke

Jazeker. Maar het één heeft met het ander te maken. Vooral dankzij de karrenvracht aan miskopen onder de vorige directie is in het afgelopen boekjaar ruim 14 miljoen euro verlies gedraaid. Dat verklaart dan weer de verloren aansluiting met de subtop en het steeds minder vaak uitverkochte stadion. De directie wil een pas op de plaats maken, zoals vrijwel alle clubs in Nederland moeten doen, en de club eerst financieel en sportief weer gezond maken voordat er 25 miljoen euro in het stadion wordt gestoken. Logisch.

Rinus A.

Gemeente Haarlem is vandaag begonnen met het slopen van de West-tribune van het HFC Haarlem-stadion. West is de betonnen terracing achter de goal, aan de kant van het scorebord:



De lampen uit de lichtmasten zouden al zijn verkocht en de masten schijnen gehalveerd te worden (ivm instortingsgevaar)

Of men verder nog gaat slopen, is mij onbekend.

Gerrit-Jan

Door omstandigheden was ik vandaag in de buurt van Haarlem. Uiteraard kon ik het niet laten om even bij het stadion van Haarlem te gaan kijken. De betonnen sta tribune die te zien is op de foto uit het bericht van Rinus A. is inmiddels afgebroken.

Gerrit-Jan

Enkele foto's:

West tribune afgebroken, op scorebord na.






Overige foto's zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/gerrit-jan/sets/72157625498942946/

Enkele foto's afbraak West tribune hier te vinden: http://www.deroodbroek.nl/

Iemand trouwens enig idee welke wedstrijd er afgelopen zondag, ik was daar van half een tot kwart voor een, in het Haarlem stadion werd gespeeld? Het was in ieder geval niet het enige zondag team van Haarlem Kennemerland, want die hadden een uitwedstrijd.

hgrm

Het zaterdagteam speelt in het stadion
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

betonrot

Citaat van: Gerrit-Jan op nov 30, 2010, 12:19:04




Ergens vind ik het zonde dat het Haarlem stadion niet op de een of andere wijze gemoderniseerd/dan wel behouden kon blijven voor toekomstige generaties. Zoiets zou toch een monument moeten zijn? Een plaats waar zich jaren een wekelijks sociaal-cultureel evenement heeft voltrokken!

Rinus A.

Citaat van: Gerrit-Jan op nov 30, 2010, 12:19:04
Iemand trouwens enig idee welke wedstrijd er afgelopen zondag, ik was daar van half een tot kwart voor een, in het Haarlem stadion werd gespeeld? Het was in ieder geval niet het enige zondag team van Haarlem Kennemerland, want die hadden een uitwedstrijd.

Ik neem aan een team van Alliance '22. Die club krijgt een nieuw sportcomplex en huist tijdelijk op het Haarlem-Kennemerland terrein.

Rinus A.

Lichtmasten worden momenteel onthoofd.


Rinus A.

Alle 4 de lichtblokken zijn verwijderd, de masten blijven nog even staan.

AthleticHolanda

Citaat van: VoetbalopZaterdag.com• In Bunschoten-Spakenburg worden door IJsselmeervogels, Spakenburg en de gemeente voorzichtig gekeken naar de mogelijkheden om tot een gezamenlijk onderkomen voor de beide topklassers te komen. Het project heet in de volksmond al 'San Siro aan de A1'.

Joost

Wordt dat een opzichtige poging om richting Amersfoort te trekken en een betaald voetbalvereniging neer te zetten?

ðe waan

#149
Het is óf een slechte grap of een poging het Spakenburgse publiek rijp te maken voor een fusie in combinatie met een profavontuur.