Week 46 4 november t/m 10 november

Gestart door Mokum1900, okt 12, 2019, 00:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ksclgiov282

#15
Citaat van: FCT1980 op okt 29, 2019, 21:54:41
Mooi weekend zeg!

Ik hoop maar dat ik op tijd in Nottingham geraak (met de trein), vliegtuig landt normaal gezien om 7u25 in Manchester, wedstrijd is om 12u30. Zou moeten goed moeten lukken, gelukkig is de Brexit nog wat uitgesteld maar toch.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

Citaat van: ksclgiov282 op okt 31, 2019, 17:25:28
Ik hoop maar dat ik op tijd in Nottingham geraak (met de trein), vliegtuig landt normaal gezien om 7u25 in Manchester, wedstrijd is om 12u30. Zou moeten goed moeten lukken, gelukkig is de Brexit nog wat uitgesteld maar toch.

Het moet wel heel raar lopen wil dat niet lukken.
Ik neem aan dat je zonder handbagage reist, dan valt het voor EU-paspoorthouders wel mee met de douane.

Verder stopt de trein op het vliegveld en ben je zo'n 2,5 uur onderweg. Het stadion is op loopafstand (15 min, zoiets) van het station. Al met al heb je zo'n 2 uur speling.

Wel twee tips:
1) Dump je rugzak/koffer bij een luggage storage (helaas niet op het station in Nottingham, wel hier: https://bagbnb.com/luggage-storage/nottingham)
2) Reserveer je treinkaartje van te voren, dat scheelt geld en gedoe ter plekke.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ksclgiov282

#18
Bedankt voor de tips! Ik was al aan het kijken voor zo'n luggage store, stasher.com is er ook zo een. Verder overweeg ik ook om de bus van Manchester airport naar Stockport te nemen (ipv trein naar Manchester Piccadilly), daar stopt de trein naar Nottingham ook. Ik zie wel wat het snelst is.

Freekos79

Citaat van: ksclgiov282 op nov 01, 2019, 21:24:35
Bedankt voor de tips! Ik was al aan het kijken voor zo'n luggage store, stasher.com is er ook zo een. Verder overweeg ik ook om de bus van Manchester airport naar Stockport te nemen, daar stopt de trein naar Nottingham ook. Ik zie wel wat het snelst is.

Ik weet niet hoeveel bagage je meeneemt, maar ik heb ook vaak mijn tas/rugzak mee het stadion in genomen in Engeland.
Volgende wedstrijd: ?

ksclgiov282

Citaat van: Freekos79 op nov 01, 2019, 21:26:30
Ik weet niet hoeveel bagage je meeneemt, maar ik heb ook vaak mijn tas/rugzak mee het stadion in genomen in Engeland.

Enkel een rugzak voor één overnachting, na de wedstrijd reis ik door naar Cardiff. Zondag na de wedstrijd dan naar Londen waar ik de Flixbus richting Amsterdam neem, die stopt onderweg in Gent. Iemand ervaringen daarmee?

Jef400

De trein van Cardiff naar London kent cateringtrolley's en rijdt ieder halfuur. Best fijne treinstellen ook nog eens een keertje vond ik.

ksclgiov282

Citaat van: Jef400 op nov 01, 2019, 21:44:54
De trein van Cardiff naar London kent cateringtrolley's en rijdt ieder halfuur. Best fijne treinstellen ook nog eens een keertje vond ik.

Ik bedoelde ervaringen met Flixbus, daar was ik even niet duidelijk in.

ALenstra

Heb met Flixbus wat reizen gemaakt. Amersfoort-Hannover, Utrecht-Keulen/Bonn Luchthaven en Brussel-Lille. Bussen waren behoorlijk druk en het is niet altijd duidelijk van welke halte de bus vertrekt.

Freekos79

Citaat van: ALenstra op nov 02, 2019, 00:50:34
Heb met Flixbus wat reizen gemaakt. Amersfoort-Hannover, Utrecht-Keulen/Bonn Luchthaven en Brussel-Lille. Bussen waren behoorlijk druk en het is niet altijd duidelijk van welke halte de bus vertrekt.

Ik heb goede ervaringen met flixbus. Goedkoop, op tijd en comfortabel. Het is inderdaad niet altijd even duidelijk waar de halte zicht bevindt. Dit moet je even goed uitzoeken. De haltes zijn ook vaak iets buiten het centrum.
Volgende wedstrijd: ?

Cyclebob

zo 10/11: Wezel Sport - RC Mechelen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ricodejong4

07-11: Feyenoord - Young Boys
10-11: Feyenoord - RKC

Belangrijk weekje voor Feyenoord.

Joelvginkel


spons

07/11. Feyenoord - Young Boys
09/11. Excelsior Maassluis - Rijnsburgse Boys
10/01. Feyenoord - RKC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

rogo_breda

Citaat van: Freekos79 op okt 14, 2019, 22:16:54
10/11 Real Betis - Sevilla
Mooi! Die wil ik ook nog een keer bezoeken. Klopt het dat tickets gewoon online bij de club te verkrijgen zijn?