Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hunebed on tour

Resale zojuist om 14:00 begonnen. Ik sta al in een gigantische wachtrij dus ik schat de kans dat ik tickets krijg vrij somber in.

Tribuneklanten

Uiteindelijk na lang wachten en een keer uit het systeem gegooid te zijn toch een ticket kunnen bemachtigen voor Nederland - Oostenrijk op 18-06 in Amsterdam.

ALenstra

Volgens de Noorse voetbalbond wordt het EK een jaar uitgesteld. Het zou nu van 11 juni t/m 11 juli 2021 gehouden worden.

ricodejong4

De enige juiste keuze lijkt mij. Het speculeren kan beginnen: zullen reeds aangekochte kaarten geldig blijven of niet?

Joost

Citaat van: ricodejong4 op mrt 17, 2020, 14:00:27
De enige juiste keuze lijkt mij. Het speculeren kan beginnen: zullen reeds aangekochte kaarten geldig blijven of niet?

Waarom speculeren?
Waarom zouden de kaarten niet meer geldig zijn?

ALenstra

Ik ga er van uit dat de toegangsbewijzen gewoon geldig blijven. Ik denk dat veel bezoekers wel andere problemen hebben: hotels, reizen die niet vergoed worden.

ricodejong4

Citaat van: Joost op mrt 17, 2020, 14:04:25
Waarom speculeren?
Waarom zouden de kaarten niet meer geldig zijn?

Kan me indenken dat veel mensen met tickets in hun bezit wellicht niet kunnen/gaan op een later tijdstip.
Wellicht kunnen die hun ticket terug verkopen waarna er een nieuwe verkoop met deze terug verkochte tickets komt.

Nort

Tuurlijk komt er een mogelijkheid dat mensen kunnen afzien van hun tickets, maar dat gebeurd pas zodra alle nieuwe data vastliggen. Het kost de UEFA gewoon behoorlijk wat cashflow als ze nu iedereen gaan terugbetalen.

wekke

Citaat van: ALenstra op mrt 17, 2020, 14:12:48
Ik ga er van uit dat de toegangsbewijzen gewoon geldig blijven. Ik denk dat veel bezoekers wel andere problemen hebben: hotels, reizen die niet vergoed worden.

Onze luchtvaartmaatschappij heeft al laten weten dat vluchten niet terugbetaald zullen worden. Omboeken kan wel, maar tot 31 decemver 2020. Dan maar een weekendje St Petersburg zonder voetbal.

Saltacampos

Citaat van: wekke op mrt 17, 2020, 14:45:32
Onze luchtvaartmaatschappij heeft al laten weten dat vluchten niet terugbetaald zullen worden. Omboeken kan wel, maar tot 31 decemver 2020. Dan maar een weekendje St Petersburg zonder voetbal.
Je zal misschien wel wat wedstrijden van de Russische competitie kunnen meepikken ?
Over land and sea

Jehoentelaar

In één weekend meerdere duels vanuit Sint Petersburg is nogal een opgave, tenzij je ook de amateurreeksen erbij betrekt (niks mis mee).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

wekke

Citaat van: Saltacampos op mrt 17, 2020, 15:20:04
Je zal misschien wel wat wedstrijden van de Russische competitie kunnen meepikken ?

Dacht ik ook al aan. Momenteel is in Rusland ook alles wel zonder publiek

Jehoentelaar

Rusland is inmiddels ook stilgelegd.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Saltacampos

Citaat van: wekke op mrt 17, 2020, 15:52:00
Dacht ik ook al aan. Momenteel is in Rusland ook alles wel zonder publiek
Nu wel, maar tegen de late lente/zomer zal er misschien wel weer voetbal zijn.
Over land and sea

Jef400

Misschien hier zelfs wel. Maar dat is koffiedik kijken.