The Beautiful History

Gestart door Han, sep 03, 2010, 00:39:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

De kogel is door de kerk en de kalashnikov door de moskee. Ik ga het erop wagen.

http://thebeautifulhistory.wordpress.com/
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Prachtig dat al jouw werk nu haar weg naar buiten kan vinden, toch wel een van de geneugden van het bestaan van het internet. Op de colour-pagina zie ik een rood kruisje, het zou een logo van Bolton moeten zijn.


Han

Aan 'Clubs' heb ik inmiddels Accrington Stanley toegevoegd.

Wordpress 'werkt' met dozijnen 'skins' en 'themes'. Ik ben denk ik nog zoekende naar het juiste format als het gaat om de lay-out.

Accrington Stanley zou het eerste boekhoofdstuk zijn geweest; vandaar de inleidende, niet per se clubgebonden, 'meander' om meteen 'de toon' te zetten.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Inmiddels 'body & content' gegeven aan de diverse items in de menubalk. Onder 'Clubs' in diezelfde menubalk is Aldershot 'in progress'.

Het is tijdrovender dan ik me had voorgesteld; en stel mijn ambitie nu bij door me te concentreren op één 'entry' per week. Insha'allah.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Inmiddels Aldershot en Arsenal toegevoegd.

Het zou veel gecomprimeerder en 'visueler' zijn geworden als destijds een weblog als uitingsvorm was gekozen, maar ik heb geen zin om in deze Sisyphus-arbeid alsnog te knippen en te plakken.

Misschien heeft het nu iets weg van een 'e-book'. Whatever.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Clubs updated met Accrington Stanley, Aldershot, Arsenal, Aston Villa en Barnet.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Keep up the good work!
Elke keer een genot om te lezen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AB

Ziet er goed uit!

BTW:
thebeautifulhistory.nl is nog vrij ;-)

Han

Barrow en Birmingham City toegevoegd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Blackburn Rovers en Blackpool toegevoegd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Aangevuld met Bolton Wanderers.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Boston United toegevoegd.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Het heeft weinig zin om na iedere toevoeging een compliment te geven. Laat ik het daarom algemeen houden en zeggen dat het ontzettende interessante kost vind en me iedere ochtend weer verheug op een nieuw stukje.

Han

Citaat van: Joost op sep 14, 2010, 09:00:32
Laat ik het daarom algemeen houden en zeggen dat het ontzettende interessante kost vind en me iedere ochtend weer verheug op een nieuw stukje.
Voor die gelegenheid is Bournemouth de laatste aanvulling.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed