Week 5 maandag 26 januari t/m zondag 1 februari

Gestart door Arjen, jan 03, 2015, 18:01:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Citaat van: belfast op jan 28, 2015, 12:59:07
wanneer er sneeuw ligt, je krijg een ongeluk, en degene die je aanrijdt raakt invalide kun je je groundhops vaarwel zeggen wegens je faillissement. Net als onverzekerd rijden, zolang het goed gaat gaat het goed, bij een ongeluk gaat het gelijk goed fout.

Dom dus, en op geen enkele manier te rechtvaardigen, ook al klinkt dat als een wel hele zware uitspraak. Genoeg mensen 'het gebeurt toch niet bij mij'. Dan moet ik snel m'n opties bekijken. Thx belfast.

Cyclebob

Afgelopen zaterdagochtend werd ik onaangenaam verrast met een pak sneeuw in Eupen. Realiseerde me toen ook dat ik op mijn "vluchtweg" via Aken geen winterbanden had.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Citaat van: belfast op jan 28, 2015, 12:59:07
wanneer er sneeuw ligt, je krijg een ongeluk, en degene die je aanrijdt raakt invalide kun je je groundhops vaarwel zeggen wegens je faillissement. Net als onverzekerd rijden, zolang het goed gaat gaat het goed, bij een ongeluk gaat het gelijk goed fout.


Dat is wat overdreven gesteld.

Als je een ongeluk krijgt dat voorkomen had kunnen worden door het gebruik van winterbanden, dan ben je strafbaar.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalman

Aangezien ik 's avonds nog Twente - Cambuur op de planning heb staan, gekeken naar de opties om de trein te nemen vanuit Hengelo, maar 50€ voor een ritje heen en weer vind ik toch te veel van het goede. Als de wedstrijd van Osnabrück doorgaat zal ik waarschijnlijk pas rondrijden langs Enschede om langs daar Duitsland binnen te vallen, wat me heel wat tijd in het Duitse verkeer bespaart.

watergatehopper

#49
Citaat van: wekke op jan 17, 2015, 07:01:11
Eindelijk de planning gemaakt. Nu kan ik alles boeken en kaartjes regelen.

31/01 18u00 Genoa - Fiorentina
01/02 15u00 Chievo Verona - Napoli
01/02 20u45 AC Milan - Parma
03/02 Go Ahead Eagles - Excelsior
04/02 Heerenveen - Feyenoord
05/02 Heracles - Groningen

Mijn eerste keer Italië. Bepaalde zaken waar ik zeker op moet letten? Nuttige tips?
Is er ook iemand die eventueel kaartjes of een clubcard kan regelen voor Go Ahead Eagles en Heerenveen? Ik ga zelf eerst de clubs eens contacteren, maar heb graag een alternatief achter de hand.

Als je met de trein reist is het verstandig om vooraf via internet een ticket te boeken. In Milan stond ik namelijk een keer voor een overvolle trein waarna ik een aantal uren heb moeten wachten op de volgende. Hierdoor was Genua bijna niet haalbaar. Bovendien is vooraf boeken ook voordeliger heb ik begrepen van een forumlid.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wekke

Wij hebben een auto gehuurd. Inmiddels heb ik ook alle wedstrijdkaartjes.

watergatehopper

Citaat van: wekke op jan 28, 2015, 16:22:50
Wij hebben een auto gehuurd. Inmiddels heb ik ook alle wedstrijdkaartjes.

Dat is misschien nog het beste ja. Zeker met deze afstanden. Veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Citaat van: Freebird op jan 28, 2015, 15:23:22
Aangezien ik 's avonds nog Twente - Cambuur op de planning heb staan, gekeken naar de opties om de trein te nemen vanuit Hengelo, maar 50€ voor een ritje heen en weer vind ik toch te veel van het goede.
Je zou ook een NRW-dagkaart in Enschede kunnen aanschaffen en via Gronau-Münster gaan. In dit geval ben je dan iets van 28 euro kwijt.

AthleticHolanda

Citaat van: ALenstra op jan 28, 2015, 17:04:10
Je zou ook een NRW-dagkaart in Enschede kunnen aanschaffen en via Gronau-Münster gaan. In dit geval ben je dan iets van 28 euro kwijt.

Osnabrück ligt in Niedersachsen, dan geldt het NRW ticket vanaf de grens niet meer denk ik.

ALenstra

NRW ticket is ook geldig op het gehele traject Münster-Osnabrück. Exacte prijs is trouwens 29 euro.


Voetbalman

Ik ga het advies opvolgen, schitterende tip (weeral). Zo wordt ik mettertijd nog een echte zelfbedruipende groundhopper ;) Thx mannen.

Saltacampos

Over land and sea

Arjen

Zag dat een aantal mensen naar de wedstrijd VfL Osnabruck- Arminia Bielefeld gaan. Een bericht van de site van Osnabruck:

Bielefeld-Spiel fast ausverkauft

Das Derby am kommenden Samstag, den 31. Januar gegen Arminia Bielefeld in der osnatel ARENA ist mittlerweile so gut wie ausverkauft. Aktuell gibt es noch rund 140 Restkarten für den Block J auf der Nordtribüne. Kurzentschlossene können ihre Eintrittskarte zum Spiel in beiden Fanshops des VfL Osnabrück erwerben.

Niet slecht (16.000 + toeschouwers) voor een wedstrijd op het derde niveau.

hgrm

Als sneeuw en ijs niet te veel roet in het eten gooien:

31-1: Spakenburg - Kozakken Boys

Als Kozakken Boys wint, is dat de 'Vorentscheidung'. Wint Spakenburg, dan wordt het zomaar weer spannend.
Bijkomend voordeel: ruim op tijd weer thuis zodat ik om 18.00 uur met het bordje op schoot klaar zit voor de Sportschau.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen