Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Defender

Citaat van: JoeySpiegelaar op jul 14, 2018, 18:08:29
is dat relevant dan voor dit bericht ? vreemde vraag, sorry voor mijn reactie.
Het gaat over de bouw van iets van die club dus de link is vrij snel gelegd naar een heropbouw ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

JoeySpiegelaar

Citaat van: Defender op jul 16, 2018, 12:13:18
Het gaat over de bouw van iets van die club dus de link is vrij snel gelegd naar een heropbouw ?

helemaal primaz

Han

Het aandoenlijke steigerbuistribunetje van sponsor Stentor aan de Ceintuurbaan in Zwolle is inmiddels verhuisd naar één van de korte zijden van Mac3Park en maakt plaats voor een permanente constructie.


https://mobile.twitter.com/PECZwolle/status/1018871694184910848/video/1
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Nort

Het stadion wordt steeds iets minder lelijk.

Jef400

Ik blijf het knap vinden dat ze het in 10 jaar voor elkaar hebben gekregen een stadion te bouwen met onoverdekte tribunes, staanplaatsen en beroerde zichtlijnen. Maar goed, de staantribune over de hele zijkant gooien doet al wonderen wat dat betreft.

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Vinnn

Begint er steeds meer op te lijken daar in Zwolle. Nu nog die afschuwelijke mat eruit gooien.

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Citaat van: Jehoentelaar op dec 03, 2018, 21:08:41
Is het veld op de foto het hoofdveld van Twedo?
Ja dat klopt
Citaat van: spons op dec 03, 2018, 18:20:51
Ben er ooit geweest voor de vriendschappelijke wedstrijd Emmen - Feyenoord
Emmen heeft er vele oefenwedstrijden gespeeld. Bijvoorbeeld tegen Twente, Feyenoord, Ajax, Valencia, Celta de Vigo.
Het stadion is ook bekend van de schaatsbaan die om het voetbalveld heen ligt en waar vaak schaatsmarathons gehouden zijn

Van de website van Bier und Bradwurst foto's van hoe het er nu uitziet:


http://www.groundhopcollection.org/index.php/en/stadionsmetwedstrijden20152016/78-verslagen/stadions-met-wedstrijden/484-19-07-2014
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jehoentelaar

Citaat van: FC_Emmen op dec 04, 2018, 08:38:06
Ja dat klopt

Prachtig. Hoop dat ze nog even wachten met klussen, kan ik er in het vroege voorjaar nog gauw even langs.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Citaat van: Jehoentelaar op dec 04, 2018, 09:40:36
Prachtig. Hoop dat ze nog even wachten met klussen, kan ik er in het vroege voorjaar nog gauw even langs.
Zo snel zal het niet gaan denk ik, dus dat moet wel lukken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FC_Emmen

FC Emmen hoopt begin volgend jaar te kunnen beginnen met de bouw van een nieuw stadion (12.500 plaatsen) op sportpark Meerdijk.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'