Welke Londense club(s) zeker bezoeken?

Gestart door belgian_fan, aug 28, 2014, 19:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Citaat van: FCT1980 op sep 23, 2016, 13:44:42
Vreemd genoeg nog nooit bij QPR geweest. Dat komt nog wel denk ik altijd.
De club zelf spreekt me niet echt aan al zou ik Loftus Rad wel graag eens zien.

Er zijn plannen om een nieuw stadion te bouwen daar in de buurt, maar zolang QPR niet promoveert zal dat niet gaan gebeuren neem ik aan dus je hebt nog wel even ;)

jvdreumel2

Ik ben even een maandje uit de lucht geweest vanwege de geboorte van mijn dochter. Nu heb ik samen met mijn vader het plan gemaakt om op 27 november Arsenal tegen Bournemouth te bezoeken. Heeft iemand op het forum een bookinghistorie bij Arsenal of tips hoe ik aan kaarten kan komen?

Vaig

Citaat van: jvdreumel2 op sep 28, 2016, 17:39:34
Ik ben even een maandje uit de lucht geweest vanwege de geboorte van mijn dochter. Nu heb ik samen met mijn vader het plan gemaakt om op 27 november Arsenal tegen Bournemouth te bezoeken. Heeft iemand op het forum een bookinghistorie bij Arsenal of tips hoe ik aan kaarten kan komen?
Uitvak
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

FCT1980

Citaat van: jvdreumel2 op sep 28, 2016, 17:39:34
Ik ben even een maandje uit de lucht geweest vanwege de geboorte van mijn dochter. Nu heb ik samen met mijn vader het plan gemaakt om op 27 november Arsenal tegen Bournemouth te bezoeken. Heeft iemand op het forum een bookinghistorie bij Arsenal of tips hoe ik aan kaarten kan komen?

Gefeliciteerd!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: jvdreumel2 op sep 28, 2016, 17:39:34
Ik ben even een maandje uit de lucht geweest vanwege de geboorte van mijn dochter. Nu heb ik samen met mijn vader het plan gemaakt om op 27 november Arsenal tegen Bournemouth te bezoeken. Heeft iemand op het forum een bookinghistorie bij Arsenal of tips hoe ik aan kaarten kan komen?
Gefeliciteerd!

Moeder en dochter maken het goed?

Robin

Citaat van: Vaig op sep 28, 2016, 18:35:48
Uitvak

Goede tip trouwens. Zie op de Bournemouth site dat bijvoorbeeld kaarten voor Man City uit ook in de general sale worden verkocht. Zijn er veel clubs waar dit kan? Ik begrijp dat de clubs met de grotere aanhang altijd hun uitvak uitverkopen dus dat ze niet aan een general sale toekomen. Lange afstanden misschien ook veel kans?

Arjen

Denk het wel. In ieder geval met een doordeweekse wedstrijd ivm treinvervoer terug.

Joost

Citaat van: Robin op sep 29, 2016, 16:08:41
Goede tip trouwens. Zie op de Bournemouth site dat bijvoorbeeld kaarten voor Man City uit ook in de general sale worden verkocht. Zijn er veel clubs waar dit kan? Ik begrijp dat de clubs met de grotere aanhang altijd hun uitvak uitverkopen dus dat ze niet aan een general sale toekomen. Lange afstanden misschien ook veel kans?

Het ligt helemaal aan de club en de wedstrijd. Ik denk dat je bij heel veel clubs met een eenvoudige registratie kaarten kunt kopen voor de uitvakken op Old Trafford, Anfield of het Emirates van Arsenal. 

Natuurlijk zal West Ham het uitvak in het Emirates wel uitverkopen maar bij Liverpool of Man Utd misschien niet. Net zoals Everton in omgekeerde volgorde.

Swansea verkoopt waarschijnlijk nergens het uitvak uit.

jvdreumel2

Citaat van: Joost op sep 29, 2016, 08:37:16
Gefeliciteerd!

Moeder en dochter maken het goed?
dankje moeder en dochter maken het heel goed.

Vaig

Citaat van: Robin op sep 29, 2016, 16:08:41
Goede tip trouwens. Zie op de Bournemouth site dat bijvoorbeeld kaarten voor Man City uit ook in de general sale worden verkocht. Zijn er veel clubs waar dit kan? Ik begrijp dat de clubs met de grotere aanhang altijd hun uitvak uitverkopen dus dat ze niet aan een general sale toekomen. Lange afstanden misschien ook veel kans?
Medeforumlid Tribuneklanten heeft kaarten voor Arsenal - Swansea in het uitvak, 26 pond als ik me niet vergis. Prima gelegenheden om de "grote" clubs te vincken
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

jvdreumel2

Citaat van: Vaig op sep 29, 2016, 20:05:23
Medeforumlid Tribuneklanten heeft kaarten voor Arsenal - Swansea in het uitvak, 26 pond als ik me niet vergis. Prima gelegenheden om de "grote" clubs te vincken
ook bij Bournemouth werken ze met een puntensysteem voor deze uitwedstrijd. Is er wellicht een forumlid red member bij arsenal die wellicht zou kunnen helpen?

Joost

Citaat van: jvdreumel2 op sep 29, 2016, 22:08:44
ook bij Bournemouth werken ze met een puntensysteem voor deze uitwedstrijd. Is er wellicht een forumlid red member bij arsenal die wellicht zou kunnen helpen?

Ik zie dat ze bij Bournemouth een heel ingewikkeld systeem hanteren voor uitduels maar denk wel dat het je enige reguliere optie is. Tenzij er iemand hier een membership van Arsenal heeft.

Het is nog wel een tijdje voordat die wedstrijd is en Bournemouth is geen echt interessante tegenstander, grote kans dus dat de ticketprijzen bij de illegale aanbieders nog flink zullen zakken.

Nik

Ik heb Stamford Bridge en Upton Park ook bezocht in het uitvak. Tegen Chelsea was ik 'met Everton mee', bij West Ham met WBA. Beide in de vrije verkoop. Voor Swansea kan je inderdaad ook (bijna) altijd aan een kaart in het uitvak komen, en anders kan je altijd nog via John van Zweden aan kaarten komen.

PetenSjaal

Vraagje van een nieuwkomer:. Het weekend van 28 januari zit ik met mijn pa in England en hij wil graag een echte typisch Engelse voetbal wedstrijd bezoeken. Gezellig van de pub door naar het stadion dat nog een beetje uitstraling heeft in vergelijking met de moderne stadions van tegenwoordig. Ik heb zelf geen ballen verstand van de situaties bij de Engelse clubs, jullie hier misschien een advies bij welke wedstrijd ik het meest in de buurt kom van de Engelse sfeer waar men altijd groot op gaat?

Fulham - Blackburn Rovers
QPR - Wigan Athletic
Wimbledon - Rochdale
Millwall - Chesterfield

Helaas speelt alles op zaterdag tegelijk, ik denk dat ik er een rondleiding bij Wembley bij aangeplakt wordt. Alvast bedankt.

Robin

Fulham kan ik je zeker aanraden. Wij stonden toen voor de wedstrijd met de uitsupporters in de pub (The golden lion?) en dat was echt top! Erna door het park, langs de Themes naar het stadion. Een stokoud stadion met een prima sfeer. Kaarten kan je vaak van te voren online kopen zonder clubcard verplichtingen oid.