Hoofdmenu

CL 2010/2011

Gestart door TeeZee, jul 28, 2010, 22:58:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lek11

Citaat van: Joost op aug 20, 2010, 21:58:30
En de confrontatie was eerst in Amsterdam meen ik mij te herinneren.

Nee, in Amsterdam was de tweede wedstrijd, dat kan ik mij nog heel goed herinneren helaas.

Joost

Citaat van: Lek11 op aug 22, 2010, 12:11:11
Nee, in Amsterdam was de tweede wedstrijd, dat kan ik mij nog heel goed herinneren helaas.

Dan zit er iets goed mis in je geheugen. De eerste pot was in Amsterdam op 8 augustus 2001.

HJanneman

Lek11 heeft het over de blamage van 2006 en jij over 2001..dat is de verwarring..

Stadionhopper, ik had de grote onbekende moeten verduidelijken, want ik bedoel dat het een grote naam is, maar dat ik er verder weinig van weet.
Tuurlijk ken ik de club en weet ik dat ze in een stadion met sintelbaan en in witte shirts spelen, maar verder weet ik er weinig van..

Inmiddels weet ik dat Ajax het moet kunnen redden tegen ze, maargoed, dat dachten we ook na de hier veelbesproken uitwedstrijd(want in 2006 speelden ze eerst uit ) in Kopenhagen..

Lek11

Eindelijk weer Champions League, heerlijk. Echt fantastisch. En wat een gekkehuis gisteren in de Arena, ongekend wat dit bij iedereen losmaakte. Al was Kiev in de eerste helft veel beter, het resultaat telt.

Leuk stukje van het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/507458/2010/08/26/Hartslag-van-183-bij-Ajacied-in-zenuwslopend-miljoenenduel.dhtml

HJanneman; hoe heb jij het ervaren?

MartijNFR

Zeer zware loting voor beide Nederlandse teams. Ajax heeft in dat opzicht nog het meeste kans om door te gaan, Milan is niet meer wat het is geweest en Auxerre moet je als Ajax zijnde kunnen winnen. Twente moet denk ik met Werder gaan uitmaken wie er 3e wordt.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

HJanneman

Citaat van: Lek11 op aug 26, 2010, 15:41:06
Eindelijk weer Champions League, heerlijk. Echt fantastisch. En wat een gekkehuis gisteren in de Arena, ongekend wat dit bij iedereen losmaakte. Al was Kiev in de eerste helft veel beter, het resultaat telt.

Leuk stukje van het AD:
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/507458/2010/08/26/Hartslag-van-183-bij-Ajacied-in-zenuwslopend-miljoenenduel.dhtml

HJanneman; hoe heb jij het ervaren?

Superlatieven en cliche's komen tekort, maar dit was een aardig meeslepend avondje.
Ik zat/stond/sprong op Noord 1, niet het meest sfeervolle stukje ArenA, maar aangezien eerst alleen de 1e ring geopend werd voor verkoop kon ik het geduld niet opbrengen te wachten op kaarten voor de 2e ring op Zuid, en ik denk eerlijk waar dat het amper uitgemaakt heeft waar je zat, uiteindelijk.
Want het was bij ons ook heel massaal.
Meestal deden we de liederen mee vanaf zuid, en die gingen dan echt als een wave van zuid over de lange zijde naar ons toe, totdat het hele stadion dus mee zong, stond en sprong.
Maar er werden ook gewoon veel liederen ingezet op Noord.

We waren al vroeg bij de ArenA aanwezig(rond 19:00uur) en toen was het al erg druk: dat gaf al direct een bijzondere sfeer.
Door deze avond is er een grote last van de schouders af, en voelt het net alsof we met een schone lei aan dit seizoen beginnen.

Nu gaat het bovendien pas beginnen, want voor wedstrijden tegen Milan en Real doe je het natuurlijk.
Je moet nu niet gaan kijken naar gunstige lotingen, je moet nu gewoon gaan genieten, want als we de Zilina's van de Champion's League hadden willen loten, hadden we net zo goed Europa League kunnen spelen..

AB

Geniet van de reisjes ajax supporters, ik zou maar wat graag naar die clubs toegaan. Zo massaal zullen jullie niet heen gaan, dat hebben de vorige reisjes naar Kiev en paok wel bewezen

Lek11

Voor mij gaat het AC Milan en Auxerre worden. Mijn vlucht naar Milaan heb ik gister alvast geboekt voor 7, 8 en 9 december. Voor Auxerre uit huren we een busje. Real Madrid was ik ook graag gegaan maar helaas valt die wedstrijd precies in mijn examens.

Citaat van: AB op aug 28, 2010, 17:08:57
Geniet van de reisjes ajax supporters, ik zou maar wat graag naar die clubs toegaan. Zo massaal zullen jullie niet heen gaan, dat hebben de vorige reisjes naar Kiev en paok wel bewezen

PAOK en Kiev is totaal niet vergelijkbaar met AC Milan en Real Madrid. Het grote publiek zal altijd voor de laatste twee kiezen. Daarnaast viel PAOK in het hoogseizoen. Ga er maar vanuit dat de uitvakken bij Real Madrid en AC Milan een stuk beter gevuld zullen zijn. En bij Auxerre zal het uitverkocht raken.

hgrm

Citaat van: Lek11 op aug 28, 2010, 18:15:12
Real Madrid was ik ook graag gegaan maar helaas valt die wedstrijd precies in mijn examens.

Daarvoor hebben ze toch herkansingen uitgevonden?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HJanneman

Citaat van: Lek11 op aug 28, 2010, 18:15:12
Voor mij gaat het AC Milan en Auxerre worden. Mijn vlucht naar Milaan heb ik gister alvast geboekt voor 7, 8 en 9 december. Voor Auxerre uit huren we een busje. Real Madrid was ik ook graag gegaan maar helaas valt die wedstrijd precies in mijn examens.

PAOK en Kiev is totaal niet vergelijkbaar met AC Milan en Real Madrid. Het grote publiek zal altijd voor de laatste twee kiezen. Daarnaast viel PAOK in het hoogseizoen. Ga er maar vanuit dat de uitvakken bij Real Madrid en AC Milan een stuk beter gevuld zullen zijn. En bij Auxerre zal het uitverkocht raken.

Ik was graag naar 1 van de 3 gegaan, maar ik heb het aankomende schooljaar mijn LIO-stage(leraar in opleiding-stage=eindstage van mijn opleiding tot Aardrijkskunde-docent)van dinsdag tot en met donderdag, en er viel helaas niets in onze herfstvakantie,dus ik zal het voor de buis moeten zien.

Heel veel plezier alvast!

AB

Ik vind die excuses te makkelijk... ;-)

Lek11

Citaat van: hgrm op aug 28, 2010, 21:39:28
Daarvoor hebben ze toch herkansingen uitgevonden?

Zo makkelijk gaat dat helaas niet. In de aankomende maanden rond ik mijn opleiding systeembeheerder af. Ik kan een 3 dagen durend examen niet zomaar verplaatsen. Daarnaast werk ik vanaf 8 september, 13 woensdagen achter elkaar aan weer een ander examen. Daarvan moet ik er ook al één verschuiven voor Auxerre uit. Ik wil graag eind november klaar zijn dus dit gaat nu gewoon even voor.

Citaat van: HJanneman op aug 29, 2010, 00:23:06
Ik was graag naar 1 van de 3 gegaan, maar ik heb het aankomende schooljaar mijn LIO-stage(leraar in opleiding-stage=eindstage van mijn opleiding tot Aardrijkskunde-docent)van dinsdag tot en met donderdag, en er viel helaas niets in onze herfstvakantie,dus ik zal het voor de buis moeten zien.

Heel veel plezier alvast!

Dankje!

Erg jammer dat jij niet kan, zonde maar zoiets gaat wel voor ja. Baalde zelf ook al dat Real Madrid niet in de herfstvakantie viel.

HJanneman

Lek11: ga jij de passe-partout verkoop ook boycotten, zoals velen van vak 410?

Even een korte uitleg: Ajax heeft de groepsfase van de CL bereikt(dat zal niemand zijn ontgaan, evenals de loting met mooie namen): echter, waar je voor de wedstrijd tegen Kiev al een leuk bedrag van 21 euro voor de korte zijde moest betalen, is dat nu met een passe-partout(abonnement voor alle groepsduels in de ArenA) verdubbeld, terwijl de passe-partout de goedkoopste optie is om erbij te zijn.
Seizoenkaarthouders krijgen dan nog 15 procent korting, maar het vak waarin 410 en Lek11 staan is bijvoorbeeld inclusief die korting nog zo'n 40 euro per duel kwijt(als het niet meer is).

Ik weet dat het in andere landen, zoals Engeland, normale prijzen voor wedstrijden zijn, maar de stijging van de prijzen is voor Nederlandse maatstaven gewoon buiten proportie, en wordt goedgepraat omdat 2 van onze tegenstanders finalewaardige tegenstanders zijn, waardoor finalewaardige prijzen toegepast mogen worden(maar we staan helemaal niet in de finale..zucht).

Hielke

Complete idioterie. Heerenveen lootte AC Milan in de UEFA Cup, ook een toptegenstander, en rekende 20 euro voor een kaartje. Dezelfde prijs als wanneer Dnjepr Dnjepropetrovsk de tegenstander was geweest. En zo hoort het.

Peenvogel

Net alsof een boycot iets uitmaakt. Ed & Jan uit Surhuusterveen zitten dan gewoon op jullie plek.