Hopping Rob

Gestart door Luccie, mrt 18, 2017, 15:45:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Volgens de Groundhopper app waren er 26 en dan heb je natuurlijk nog een aantal mensen die de app niet gebruiken.

Jef400


Luccie

Op een toeschouwersaantal van 650 is dat dan al 4%, wat best wel hoog is, lijkt mij.

Je hebt zeker gelijk dat een aantal groundhoppers de app niet gebruiken.
Even on topic: mijn gevoel zegt wel dat de app best wel populair is. Ik kan niet achterhalen hoeveel mensen er lid van zijn, maar zal best wel een aardig aantal zijn.

ricodejong4

De app wordt inderdaad steeds beter en ik gebruik hem met veel plezier.

Jehoentelaar

Mijn instagram-feed stond die avond en de volgende dag helemaal vol met foto's van die wedstrijd. Zelfs uit Duitsland was een aantal hoppers overgekomen.

De app gebruik ik niet omdat ik een flink aantal amateurduels niet kon terugvinden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Luccie

Vorige week waren we een weekje in Polen. Maandagavond 5 november j.l. waren we aanwezig bij de wedstrijd Zagłebie Sosnowiec - Jagiellonia Bialystok.
In een vermakelijk duel gingen uiteindelijk de bezoekers er vandoor met een 1 - 4 overwinning. Onderstaand een linkje met een aantal foto`s van de wedstrijd:

https://hoppingrob.wordpress.com/2018/11/15/sosnowiec-stadion-ludowy/

Olav

Blijft bijzonder dat Sosnowiec met dit stadion op het hoogste niveau speelt. Mooie foto's. Je bent op tijd geweest, er komt een nieuw stadion aan!

Jef400

Woudestein is amper groter ;-)

Luccie

Citaat van: Olav op nov 15, 2018, 20:22:44
Blijft bijzonder dat Sosnowiec met dit stadion op het hoogste niveau speelt. Mooie foto's. Je bent op tijd geweest, er komt een nieuw stadion aan!
[/quote

Ik denk wel dat Sosnowiec een lastig jaar tegemoet gaat. Ik vond het team als los zand aan elkaar hangen en staan ook laatste in de competitie.
Ik ben het volledig met je eens dat het bijzonder blijft dat ze met dit stadion nog steeds meedraaien op het hoogste niveau. Ik wist niet dat ze plannen hebben om te verbouwen.
We zijn dan mooi op tijd geweest :)

Luccie

#69
In eerste instantie was het de planning om naar Portsmouth FC - Charlton Athletic te gaan, maar twee weken voor aanvangsdatum werd de wedstrijd verzet. 

Uiteindelijk viel de keuze op Oxford United - Gillingham. In een aardige wedstrijd werd het na een strafschop 1 - 0 voor de thuisploeg.
Voor foto, zie onderstaand link:

https://hoppingrob.wordpress.com/2018/11/21/oxford-kassam-stadium/

ricodejong4

Apart stadion zo zonder een tribune op een gehele korte zijde.. Mooie foto's!

Luccie

Citaat van: ricodejong4 op nov 22, 2018, 08:57:27
Apart stadion zo zonder een tribune op een gehele korte zijde.. Mooie foto's!

Ik had het niet verwacht bij Oxford, maar het had zeker wat.
Bedankt voor het compliment overigens :)

ALenstra

Volgens mij is dat omdat de club geen geld had voor een 4e tribune. Het was wel de bedoeling dat die er kwam.

FCT1980

Dat stadion lijkt veel op de Den van Millwall. Ben er eens geweest en vind het geen parel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: ALenstra op nov 22, 2018, 12:02:06
Volgens mij is dat omdat de club geen geld had voor een 4e tribune. Het was wel de bedoeling dat die er kwam.


Oxford United

Foundations have been put in place for the future construction of a fourth stand, at the West End of the stadium. However, it is unlikely that this will be built for at least a couple of years.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅