Week 10: maandag 4 maart t/m zondag 10 maart

Gestart door Arjen, feb 06, 2019, 00:04:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Inderdaad belachelijk. Maar is dat een beslissing van de club alleen of wordt dat door de lokale autoriteiten opgelegd?

Nort

Citaat van: ALenstra op feb 19, 2019, 13:49:42
Inderdaad belachelijk. Maar is dat een beslissing van de club alleen of wordt dat door de lokale autoriteiten opgelegd?
De driehoek bepaald het risico en binnen dat kader moet een club zich gedragen. Top Oss kent geen clubcard systeem en ik kan me ook niet voorstellen dat zij fans hebben buiten een straal van 15KM om het stadion die NIET bekend zijn bij de club. Soms willen clubs wel een uitzondering maken, maar die paar tientjes die ze daarmee verdienen is nauwelijks het risico waard.

Sinds afgelopen jaar ben ik gestopt met het ergeren aan de meest bizarre en onzinnige restricties in het NLse voetbal. Veranderen zal het de komende tien jaar toch niet doen.

Olav

Het is een bekend verhaal bij Oss inderdaad, maar het is eigenlijk te triest voor woorden dat we eigenlijk al gewend zijn aan dit en er mee akkoord gaan ook. Jeff, ik snap je argument, maar met een ID-controle aan de deur bijvoorbeeld kunnen ze makkelijk zien wie er naar binnen komen en op welke naam dat is.

Joost, we gaan voor een alternatief dat weekend! Waarschijnlijk RKC, al hebben die ook niet zo'n beste naam op het gebied van kaartverkoop ;)

Mokum1900

4/3 Leganés - Levante
5/3 Real Madrid - Ajax
8/3 Nõmme Kalju -Paide (ovb)
9/3 FCI Levadia Tallinna -Kalev ( ovb)
9/3 Legion -Vaprus (ovb)
10/3 Ajax - Fortuna Sittard


Kan iemand me een betrouwbare site geven waar deze wedstrijden worden gespeeld In Tallinn , ik kom er niet echt uit betreft soccerway/clubsites
Waar je ook gaat ik volg je overal

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

maikelll043

08/03  MVV Maastricht - Almere City FC
10/03  Cercle Brugge - Standard de Liege

Van pogo tot popo

5-3 / Ajax - Real
9-3 / VVV - Excelsior
10-3 / Ajax - Fortuna

Als het lukt op 9-3 nog Koln - Arminia

DanielsenAxedal

08-03 RKC Waalwijk - Cambuur Leeuwarden
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

Jef400

Kijk wel even naar de CC muur daar Daniel ;-)

Danny

5/3  Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur
8/3  FC Utrecht - FC Groningen
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

tomv


Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar