Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

HJanneman

Om geen reclame te maken voor andere instanties op het web heb ik je over de kaartverkoop een pb gestuurd.

Hugo

Citaat van: HJanneman op nov 05, 2008, 09:22:05
Om geen reclame te maken voor andere instanties op het web heb ik je over de kaartverkoop een pb gestuurd.

Je mag hier toch wel het adres neerkalken van een website waar legale tickets worden verkocht? Dat is geen reclame maken maar gewoon je mede-forummers informeren over mogelijkheden.


Joost


Ici c est Paris

Wat publieke belangstelling betreft: Het moge duidelijk zijn dat Achter de Kazerne bij elke thuiswedstrijd van KV Mechelen uit zijn voegen barst en dat bij Standard een vol uitvak ook een zekerheidje is.

Is overigens je plan om dan in het uitvak te gaan zitten of neem je in een thuisvak plaats?

HJanneman

#244
Hebben jullie een goed punt, het gaat hier niet over tick*tingonline ofzo die woekerprijzen vragen, maar inderdaad om een gezamenlijke service van de clubs uit de Belgische Eerste klasse.

@Ici c'est Paris: thuisvak hoogstwaarschijnlijk, omdat ik met mijn zus op pad ga(op haar initiatief, echt waar).

Edit: vanmiddag nog voor mijn werk in een moordend tempo de registratie op ticketingonline.be er doorheen gejaagd en twee kaarten gekocht voor Malinwa-Standard op 30 november!
Door dit spontane idee van zuslief laat ik Turnhout-Roeselare waarschijnlijk aan me voorbij gaan.

HJanneman

Citaat van: 3434 op nov 02, 2008, 16:34:22
Is dat niet het geval in Nederland? Stel de match Omniworld-Ajax, is maar een voorbeeld. Koopt ajax dan niet het thuisvoordeel op? Of gaat dat niet zo bij jullie... Omdat Omniworld toch een bescheiden stadion heeft van pakweg 3000 plaatsen als ik het mij goed herriner. Dus qua opkomst en veiligheid, brengt dat een hoop extra kosten mee, en is het toch makkelijker om in de ArenA te spelen, ook al hebben ze meer 'kans' om thuis te winnen. Het is maar een stom voorbeeld hoor.

Ik vraag het me gewoon af.

Om nog even te bevestigen dat dit in Nederland echt niet waarschijnlijk is: hier een recent voorbeeld.

KNVB wil Telstar-Groningen niet omdraaien
Geschreven op vrijdag, 7 november om 12:24

Telstar moet komende week de bekerwedstrijd tegen FC Groningen gewoon in eigen stadion afwerken. De Noord-Hollandse club had bij de KNVB een verzoek ingediend om het duel om te draaien, maar zag dit voorstel worden afgewezen, zo meldt het regionale RTV Noord-Holland.

Op Sportpark Schoonenberg, de thuishaven van Telstar, wordt momenteel de westtribune verbouwd waardoor er een groot gat is ontstaan. Volgens de Eerstedivisionist ontstaat er hierdoor een dusdanige mindere ambiance in het stadion die geen recht doet aan een bekerconfrontatie tegen sterk team uit de Eredivisie.

De KNVB laat in een reactie echter weten dat Groningen sportief voordeel uit dit voorstel zou halen en daar heeft de club van trainer Ron Jans geen recht op. De wedstrijd zal nu woensdag 12 november 'gewoon' in Velsen-Zuid worden afgewerkt.


Joost

Dan spelen ze toch lekker in Haarlem, dat is toch naast de deur.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op nov 07, 2008, 13:09:04
Dan spelen ze toch lekker in Haarlem, dat is toch naast de deur.

Dat zou dan éénmalig zijn, binnenkort bestaat jouw club niet meer of speelt het niet meer in Kerkrade.

Joost

Citaat van: witte leeuw op nov 07, 2008, 13:10:32
Dat zou dan éénmalig zijn, binnenkort bestaat jouw club niet meer of speelt het niet meer in Kerkrade.
Ik had net zo'n goed humeur.

Stadionhopper

Ik ben enkele jaren geleden bij de bekerwedstrijd FC Eindhoven - PSV geweest. Deze werd "gewoon" in het Philips Stadion gespeeld.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Dennis1981 op nov 07, 2008, 13:42:43
Ik ben enkele jaren geleden bij de bekerwedstrijd FC Eindhoven - PSV geweest. Deze werd "gewoon" in het Philips Stadion gespeeld.
Stond het Jan Louwers toen niet een meter onder water?

Han

Citaat van: TeeZee op nov 05, 2008, 07:56:56
Er komt helaas geen general sale van Fulham v Chelsea. Wellicht heb je nog ergens een Fulhamconnectie die wat kan regelen? Zo niet, dan zie ik zelf nog wel een ingang voor je, maar acht ik de kans niet al te groot. Overigens zal je schrikken van de prijzen: tussen de £40 en £55.

Logistiek is er niks veranderd, je gaat via Calais (tunnel of boot, al is die tunnel wat beperkt sinds een brandje van een paar weken terug). Hoek van Holland is geen optie meer.

Inmiddels heb ik een aantal adviezen ingewonnen en ter harte genomen, waaronder met dankzegging die van jou, en zal vermoedelijk mijn plannen aan moeten passen. Van de prijzen schrik ik overigens niet eens; het zou mij het dubbel en dwars waard zijn omdat voor mij Engels voetbal these days een one-off is. Ik denk dat ik eerder paf zal staan van de prijs van een pakje driehoeksandwiches en een automatencappuccino in een winkel van een tankstation aan een motorway.

Dat gezegd hebbend merk ik fijntjes op dat een kaartje derde rang voor de eerste finalewedstrijd in Cairo voor de African Champions League €1,25 was.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Stadionhopper

Citaat van: Joost op nov 07, 2008, 13:54:55
Stond het Jan Louwers toen niet een meter onder water?

Hoe wil in Eindhoven iets 1 meter onder water staan? Er ligt geen rivier of iets in de buurt. Mocht t stortregenen dan was het Philips Stadion ook onbespeelbaar geweest.

De reden dat die wedstrijd in het Philips Stadion is gespeeld zijn de extra inkomsten die er dan komen voor FC Eindhoven.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Is hier iemand bekend met kaartjes bestellen voor een wedstrijd op Anfield? Die bak gaat misschien wel binnen een paar jaar verdwijnen en alhoewel velen zeggen dat het tegenvalt, wil ik er toch nog een keertje naartoe. Probleem met clubs als Liverpool is dat pas kort tevoren weet of je een kaartje hebt, terwijl je ruim van tevoren je vlucht wilt boeken.

AthleticHolanda

Citaat van: TeeZee op nov 12, 2008, 11:04:17
Is hier iemand bekend met kaartjes bestellen voor een wedstrijd op Anfield? Die bak gaat misschien wel binnen een paar jaar verdwijnen en alhoewel velen zeggen dat het tegenvalt, wil ik er toch nog een keertje naartoe. Probleem met clubs als Liverpool is dat pas kort tevoren weet of je een kaartje hebt, terwijl je ruim van tevoren je vlucht wilt boeken.

Een paar weken geleden heb ik Liverpool - Portsmouth bezocht vanuit het uitvak, bij Pompey was toen gewoon voor iedereen kaarten te bestellen.
Wij hadden dezelfde reden als jou om Anfield te bezoeken, dus daarom van tevoren kaartjes geregeld, maar zelfs op de wedstrijddag was er gewoon verkoop voor de thuisvakken.

Het betrof wel een doordeweekse wedstrijd voor een - voor Liverpool - saaie tegenstander... die uitendelijk wel uitverkocht was.