Images of The Ninety-Two; The Comments

Gestart door Han, okt 23, 2007, 00:16:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Bestaan de continantals nog als groep?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Han

Citaat van: FC_Emmen op apr 07, 2013, 18:52:20
Bestaan de continantals nog als groep?

In 1993 vierden de Continentals hun 15-jarig bestaan op Craven Cottage toen Fulham nog in de vierde divisie speelde. Dat ging gepaard met een 'pre-match lunch' met Jimmy Hill, destijds voorzitter. Die dag werden 'we' gevolgd door een Nederlandse en Engelse cameraploeg en daarvan zouden items worden gemaakt die uiteindelijk ook zijn uitgezonden op tv, maar niet openlijk gepubliceerd.

In 1998 volgde het 20-jarig bestaan op Deepdale tijdens een match tussen twee 'founder members', namelijk Preston North End en Burnley. We waren toen te gast bij Sir Tom Finney, van beroep clublegende.

In Oktober 2003 zetten de Continentals hun 25 jarig bestaan bij als 'match ball sponsors' bij de wedstrijd Wrexham vs Colchester United.

Daarna viel het gezelschap langs natuurlijke weg definitief uiteen omdat het 'groepskarakter' al gedurende langere tijd aan erosie onderhevig was geworden; onder andere door toedoen van de opening van de 'shuttle' beginjaren negentig die definitief de weg opende voor 'individueel' reizen en talloze 'dagtrips'.   

Tot aan circa 2003 werd nog wél de zogenaamde jaarlijkse en gezamenlijke 'paastrip' in stand gehouden, waarbij niet zelden tussen vrijdagavond en dinsdagavond zeven wedstrijden in luttele dagen werden bezocht.

Ik mag vermoedelijk wel veronderstellen dat mijn emigratie in 2004 óók debet bleek te zijn aan de zachtaardige 'klinische dood' omdat met mijn vertrek ook de organisatorische motor en vliegwiel vertrok.



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Citaat van: Daniel op jan 08, 2013, 18:04:28
Net weer eens door de bladzijdes zitten bladeren.... echt fantastisch, heerlijk om wat tijd mee te doden. Wat een prachtige plaatjes van alle oude stadions! Heerlijk!Thanks Han

Citaat van: Kinglarry op dec 28, 2012, 10:33:43
Werkelijk prachtig ! Herinnert me waarom ik zo'n fan ben van stadions !
Vele ken ik nog van toen ik als kind keek naar de BBC op zaterdagmiddag rond 16u toen al de verslagen en uitslagen binnenkwamen.

Ik keek toen meer om een glimp op te vangen van de stadions dan voor de uitslagen !

Er zitten toch pareltjes tussen hier, nostalgie en vergane glorie... prachtig !


Bedankt voor de complimenten...


Citaat van: FCT1980 op nov 13, 2012, 22:52:03
Meest geweldige topic van dit forum.
Ben hier nog niet zo lang en had het nog niet gezien.

Als ik tijd heb zal ik het zeker nog meerdere malen doornemen. Thnx Han.

Komen er nog meer foto's?

Met het oog op de laatste vraag en je serieuze belangstelling zal ik een administrator van dienst vragen of de negeerlijst dergelijke verzoekjes omzeilt. 
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Citaat van: Hugo op okt 14, 2009, 22:11:22
Ik zag de foto's van Edgeley Park, Stockport. Heb je ook een plaat van de Cheadle End voordat die mooie dubbeldekker werd geplaatst?

De miniscule zwartwit-miniatuur dateert van de jaren zestig. Deze stand zou plaats maken voor een zeer onbescheiden 'open away end', om vervolgens opgeslokt te worden door de 'dubbeldekker'.




Strangely Devoted or Mentally Disturbed


Han

Citaat van: Hugo op nov 20, 2013, 12:46:22
Bedankt voor je reactie.

Gevolgd door een aangename verrassing uit een schatkamer; drie close-ups van de Cheadle End uit het pre-dubbeldekker tijdperk:











Met als bonus de Railway uit vervlogen tijden:






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: Han op dec 09, 2013, 20:51:48
Met als bonus de Railway uit vervlogen tijden:




Deze is wel heel bijzonder; een terrace van houten spoorwegbielzen. Bedankt voor het delen.

Han

Citaat van: Hugo op dec 09, 2013, 22:22:06
Deze is wel heel bijzonder; een terrace van houten spoorwegbielzen. Bedankt voor het delen.

Een 'spitting image' ervan plaatste ik in 'quizvragen'.


Hoewel ik me bevoorrecht voel om getuige te mogen zijn geweest van 'oude meuk' zijn er uiteraard ook stands geweest die 'aan mijn neus voorbij zijn gegaan'. Een tragisch voorbeeld ervan is de main stand op Valley Parade:

Strangely Devoted or Mentally Disturbed